Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Így mérd az üzleti Instagram profilod konverzióját

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Ingyenes, Instagram

Tudod, hogyan teljesít az üzleti Instagram profilod?
A következő applikációk megmutatják

A terméked vagy szolgáltatásod eredményes értékesítésének kulcsa a potenciális vevőidet ott
megszólítani, ahol ők nagyszámban jelen vannak. Hogyha a piacodon az Instagram számít az
egyik ilyen felületnek, akkor nincs mese, rá kell feküdni a platformban rejlő potenciál
kiaknázására.

A cikkben három ingyenes, illetve három fizetős applikációt mutatunk meg, amelyeknek a
segítségével kimaxolhatod a vállalkozásod Instagram jelenlétét.

Instagram Insights

Hogyha üzleti Instagram fiókot használsz (ezt így állíthatod be), akkor automatikusan
hozzáférsz ehhez az egyébként ingyenes analitikai eszközhöz. Habár nem mindentudó, de
sokat profitálhatsz belőle.
Megmutatja például, hogy a közönséged mikor van jelen aktívan a felületen, a bejegyzéseid
hogyan teljesítenek és mik a legnépszerűbb tartalmaid. Mindemellett segít összevetni a
hirdetett posztokat az organikus bejegyzésekkel.
Vagyis segít eldönteni, milyen típusú tartalmakra érdemes hirdetés büdzsét allokálnod.
Hátránya, hogy az asztali verzió nem elérhető, így kizárólag az alkalmazáson belül tudod
használni.

Crowdfire

Nemcsak a fiókod teljesítményelemzésében, hanem többek között a bejegyzések ütemezése
kapcsán is hathatós segítséget nyújt. Vagyis előre be tudod állítani, hogy melyik posztod
mikor kerüljön ki.
A nulla forint ellenében is használható app egyúttal nyomon követi a platformon uralkodó
trendeket, majd ezeket felhasználva cikk- és képjavaslatokkal támogatja a munkád. Ami pedig
a monitorozást illeti, az alkalmazást használva felhasználóbarát diagramok, illetve fejlett
metrikák által követheted nyomon az eredményeket.

Pixlee

Az eddig felsoroltak mellett a szintén ingyenesen elérhető Pixlee hozzáadott értéke abban
rejlik, hogy segít megtalálni a terméked népszerűsítéhez leginkább alkalmas influencereket,
illetve a szóba jöhető márkaneveket. Ezt a funkciót egy-egy influencer kampány
menedzseléséhez, illetve a forgalomnöveléshez egyaránt be tudod vetni.
Hogyha a bizniszed Instagram jelenléte még gyerek cipőben jár és nemrégiben céloztad meg
az ilyen irányú növekedést, akkor az ingyenes applikációkkal is remekül boldogulhatsz.
Nagyobb volumennél, komolyabb Instagram jelenlétnél viszont már célszerűbb lehet
beruháznod egy fizetős alkalmazás használatába. Nézzünk meg ezek közül néhányat.

Sprout Social

Habár a havi 99 dolláros ára karcos lehet, a cserébe kapott ellenérték miatt könnyen megérheti
a Sprout használata. Merthogy az App mindent mutat, amit tudnod kell
 az Instagram Story-ba tett posztjaid teljesítményéről;
 a közönség növekedésének és összetételének alakulásáról;
 az egyes bejegyzéseid teljesítményéről, méghozzá részletekbe menően;
 mindezt megfejelve egy alapos hashtag analízis lehetőségével is.
Ha pedig mindez nem volna elég, akkor a felület a konkurencia elemzésben is a segítségedre
lehet. Vagyis csekkolhatod, melyik versenytárs mire apellál, hogy folyamatosan előttük
járhass az Instagram kampányok terén.

Hootsuite

A havi 29 dolláros havidíj valamivel barátibb, a Hootsuite pedig mindezért fejébe komoly
hozzáadott értékkel bír a hatékony csapatmunka elősegítésében. Vagyis úgy működik, akár
egy fejlett projektmenedzser szoftver.
A platformon belül tehát aszerint oszthatod ki a feladatokat és rendelheted hozzá a teendőket
az egyes kollégákhoz, hogy a bejegyzések teljesítménye alapján mit tartasz indokoltnak.

Command

A Command prémium verziója már havi 10 dollárért cserébe hozzáférhetőséget kínál, a
hashtag elemzés egyik legolcsóbb eszközeként funkcionálva. Az app megmutatja, hogy
melyik hashtagek használatával tudsz elkötelezettségre szert tenni, illetve mely hastag
verziókkal tudod leginkább csúcsra járatni az engagement mennyiséget és intenzitást.
Amennyiben a stratégiád egyik fontos része kihasználni a hastagekben rejlő potenciált, akkor
a Command majdhogynem ingyenesen lehet a segítségedre ebben a tervben.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkA Tartalom a király – Bill Gates Content is King című cikkének fordítása
Következő cikkÍgy hass titokban a vevő érzelmeire, hogy tényleg vásároljonKövetkező

Ezeket olvastad már?

„60 mph/h-nál e cikk leghangosabb része a feltörő ámulatod” – David Ogilvy legendás Rolls-Royce-hirdetése [részletes elemzés]

Valószínűleg a valaha volt legismertebb autóhirdetés David Ogilvy nevéhez fűződik. Saját bevallása szerint a hirdetés

Elolvasom »

Egészségügyi marketing: így szerezz több pácienst az írással

Nagy bumm a magánegészségügy háza táján? A páciensek szinte szórják a pénzt az orvosi központokban

Elolvasom »

„Ha a tartalomterjesztők túl akarnak élni, együtt kell működniük” – interjú Magnus Hultmannal

Magnus Hultmannal a Media Hungaryn találkoztam, ahol az egyik legjobb előadást tartotta: azon kevesek egyike

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.