Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 12 perc

Így szólíthatod meg célközönséged az online streaming szolgáltatásokon keresztül

  • Szerző: Dajka Gábor
  • Kategóriák: Marketing, Tartalomkészítés, Tartalommarketing
  • Címkék: Facebook Live, Instagram Live, online streaming, streaming, Twitch

A közösségi média felhasználóinak körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az élőben közvetített videós tartalmak. De vajon megéri-e őket marketingcélból használni, és ha igen, melyik csatornát érdemes választanunk erre a célra?

Azok, akik egy kicsit is az online marketing ütőerén tartják a kezüket, tudhatják, hogy az idei év egyik legfelkapottabb témáját a videós tartalmak jelentették. Egyre több cég fordul az egyszerű szöveges posztok felől termékbemutató videók, cégbemutató videók vagy az egyszerű vlogok felé, ha szeretné megismertetni a közönséggel termékeit, szolgáltatásait vagy épp küldetését.

A videós tartalmak népszerűsége pedig nem véletlen

A számok magukért beszélnek.

A statisztikák szerint a felhasználók átlagosan 88 százalékkal több időt töltenek egy olyan oldalon, ahol mozgóképes tartalommal is találkoznak, és jóval nagyobb eséllyel szánnak időt a rövid videós kontent megtekintésére, mint egy hosszabb cikk elolvasására. 

Ez a magatartás pedig nem meglepő módon a vásárlási döntésre is erős hatással bír.

Ezekben az esetekben előre megírt, rögzített és vágott videós tartalomról beszélünk. De mi a helyzet akkor, ha az élő közvetítéshez szeretnénk nyúlni, mint marketingeszköz?

Az online streaming-jelenség ugyanis mára megkerülhetetlenné vált. Egyre több platformon nyílik lehetőségünk arra, hogy interaktív videós közvetítéseket indítsunk és ehhez már hatalmas technikai felszereltségre vagy informatikai háttérismeretekre sincs szükségünk. 

Nem csoda tehát, hogy egyre több cég látja meg a streamingben rejlő lehetőségeket.

Mit jelent pontosan a live streaming?

Ahhoz, hogy megértsük az online marketing tortájából egyre nagyobb szeletet követelő streaming jelentőségét, először is érdemes tisztáznunk, mit is értünk alatta egészen pontosan.

A video streaming egy olyan módszer, melynek segítségével élőben közvetített vagy előre rögzített tartalmat tehetünk közzé, kifejezetten erre a célra alkalmas online felületeken.

A közösségi média erejének köszönhetően pedig ma már bárki indíthat steam-et, amit akár tízezrek, százezrek követhetnek élőben. Ehhez pedig nem feltétlenül kell a legfejlettebb eszközparkkal rendelkeznünk. Céljainktól függően elég lehet hozzá akár egy okostelefon is.

A streaming-technológia éppen ezért rengeteget fejlődött az elmúlt években és kezd egyre felkapottabbá válni. Nem csak a tartalomgyártók, de a nagyobb cégek, és már a kisebb vállalkozások esetében is. 

Miért éri meg egy cégnek élő közvetítést indítania?

Az, hogy miért éri meg felszállnod a stream vonatra, természetesen nem is kérdés: az élő közvetítés hatékony eszköze annak, hogy interaktív módon teremthess kapcsolatot a célközönségeddel. 

Lehetővé teszi a felhasználói kérdésekre történő azonnali reakciót, a real-time csatornának köszönhetően közvetlenné és élettelivé alakítja a közted és az ügyfél közt zajló kommunikációt. 

Betekintést enged a márkanév mögé, a nézők látszólag kötetlen környezetben láthatják a brand mögött rejlő embereket, ez pedig segít a cég iránti bizalom és lojalitás kiépülésében.

A streaming által kínált lehetőségek segítségével tehát olyan mértékben szabhatod személyre üzeneted, melyre más médiumok esetében egyáltalán nem, vagy csak kevésbé nyílna lehetőség. 

A marketingcélú élő közvetítések létjogosultságát pedig mi sem mutatja jobban, mint a számok, melyek önmagukért beszélnek.

A salesforce.com infografikája szerint például:

  • a felhasználók 80%-a szívesebben néz élő videókat, minthogy szöveges tartalmat olvasson,
  • 82%-uk előnyben részesíti a stream-eket az egyszerű közösségi médiában megjelenő posztokkal szemben,
  • 39% -uk nagyobb eséllyel oszt meg videótartalmat,
  • ha pedig egy élő közvetítés betekintést enged egy vállalat kulisszái mögé, a felhasználók 87%-a stream mellett dönt tévézés helyett.
Melyik platformban érdemes gondolkodnod?

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkKiterjesztett és virtuális valóság a digitális marketing jelenében és jövőjében
Következő cikkHa a márkád beszélni tudna – módszerek a márkahangod finomhangolásáhozKövetkező

Ezeket olvastad már?

Ilyen volt a 27. Országos Marketingkonferencia

Bréking: mégis van Magyarországon marketingszakma. Legalábbis amit a 27. Országos Marketingkonferencián (helytelenül, de hivatalosan: 27.

Elolvasom »

A kontinens legjobb inbound marketing konferenciája volt a szomszédban – ilyen volt az 1. nap

Világhódító napokat tartunk a Kreatív Kontrollnál, hiszen miközben a Traffic & Conversion Summiton is jelen

Elolvasom »

Landing page készítés nulláról (Az összes elem, amit legutóbb elfelejtettél)

Ez itt nem egy teljes szövegírási segédlet. Ez egy leltár. A landing page készítés alapjai

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.