Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

Ha a márkád beszélni tudna – módszerek a márkahangod finomhangolásához

  • Szerző: Foki Zsófia
  • Kategóriák: Márkaépítés
  • Címkék: márkahang, voice of tone

A kommunikációs technikák egészen mély rétegeit lazítjuk most fel, hogy kiderüljön, hol és hogyan találhatod meg a saját hangodat a márkaépítés folyamatában. Ha ez megvan, magasabb fokozatra kapcsolunk és előássuk az egyedi voice of tone-t is, hogy végre bemutatkozhassatok egymásnak. Ebben a cikkben a márkahang kerül terítékre.

A márkád hangja, ha megtanulsz jól bánni vele, messze földön híres szóvivőddé és 0-24-es helyetteseddé válhat, aki képes lesz megbabonázni a közönségedet. Izgalmas és aktuális tudásanyagot rejteget ez az összefoglaló azoknak, akik a mainstream áradatban virtuális pankráció és irreálisan nagy költségek nélkül is határozottan szeretnék felhívni magukra a figyelmet. Többek között azért, hogy egy egészséges, lojális vásárlói bázist építhessenek maguk köré.

Rengetegszer elhangzik a különböző marketing rovatokban (mellesleg jogosan), hogy ismerd meg a célközönségedet, tanulmányozd, targetálj okosan. Légy következetes, légy racionális, de persze fantasztikusan kreatív is. Emellett szentelj elég időt a technológiai újításokra, vedd fel a ritmust a mesterséges intelligenciával, reagálj gyorsan és spontán, ugyanakkor tervezz előre tudatosan, törekedj a rendszerességre és még sorolhatnánk….

Éppen ezért hoztunk most egy olyan módszertant, ami nem akar mindenkinek megfelelni, ami semmi másra nem hivatott, mint teljesen egyedivé tenni a fellépésedet a piacon. Úgy is mondhatnánk, hogy ha ez megvan, onnantól majd ráérsz a többi fontos részletre is odafigyelni.

Gondold végig: hogyan építenéd fel a márkahangod?

Nem úszod meg a kreativitást és a brainstormingot, ha brandépítésről van szó. A „tone of voice” a márkahang, vagyis a céged egyedi hangja.  Éppen attól válik egyedivé, érdekessé és később felismerhetővé is, hogy részletesen felépíted az elején.

Sok olyan céggel találkozunk nap mint nap, akik ugyan gőzerővel dolgoznak, mégsem tűnnek ki semmivel a vetélytársaik közül. Az egyik oka ennek többek között az, hogy nem a saját hangjukon szólnak a közönségükhöz, vagy épp nem is a közönségükhöz beszélnek. Ez talán két külön dolognak tűnik, mégis erősen összefüggenek egymással.

Hogyan orvosolhatod te ezt a problémát?

Rajzold le, írd le, képzeld el a céged emberként, hogy szép lassan körvonalazódjanak a tulajdonságai. Minél részletesebb, annál jobb. Minél emberibb kérdéseket teszel fel a képzelt cégfigurának, annál élettelibb és egyedibb lesz egy idő után. Kérdezd meg tőle, hol lakik, hogyan közlekedik, mit eszik, mit szeret csinálni, mi az, amiből nem enged, mi az, amit messziről elkerül.

Mit tenne, ha találkozna a konkurens cégek képzeletbeli figuráival? Hogyan öltözne fel, milyen ügyfelekkel szeretne találkozni, miben szeretne segíteni? Mire költi a pénzét, beszél-e idegennyelveken, hová vinné vacsorázni a kiemelt partnereit? Szánj erre minőségi időt, ne pár perc alatt akard megalkotni.

Akár több héten át is agyalhatsz ezen, hiszen utána nagyon hosszú ideig kell jó barátságot ápolnotok. Ha belegondolsz, egy kisbaba is körülbelül egy év alatt jut el oda, hogy megtanul egy nyelvet, ezután már szép lassan beszélni is kezd. Nagyjából ennyi idő alatt a te márkád is meghálálja majd a tanulással töltött időbefektetést és igazán ékesszólóvá válhat.

Nem tudod megspórolni a szavakat – itt élned, halnod kell

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkÍgy szólíthatod meg célközönséged az online streaming szolgáltatásokon keresztül
Következő cikkBeszéljünk a tartalomstratégiádról úgy, ahogyan eddig még nemKövetkező

Ezeket olvastad már?

A social proof ereje a marketingben – így nyűgözd le ügyfeleidet üres ígéretek helyett őszinteséggel

Ugye veled is előfordult már, hogy egy terméket azért vásároltál meg, mert egy közeli barátod

Elolvasom »

Mitől fog működni a PR-cikked? 5 tipp, amivel növelheted a hatékonyságát

Bár szakmai szempontból két külön területről van szó, a PR – azaz a public relations

Elolvasom »

A PR-cikk és a sales funnel: 10 módszer, amivel a hatékonyságát mérheted

Mindig is azt vallottuk, hogy mérés nélkül bármilyen marketingtevékenység féllábú óriás – nincs ez másként

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.