Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 12 perc

Is this real life or just virtual reality? Így hódította meg Hollandiát a Doritos a VR-ral | #DMWF

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: #DMWF
  • Címkék: dmwf, facebook, virtuális valóság, youtube

A legjobb az egy konferenciában, ha nem fél a jövőbe tekinteni. Egy brandben ugyancsak.

A virtuális valóság még gyerekcipőben jár: a legtöbben hallottunk róla, legfeljebb boltban vagy kiállításon kipróbáltunk egy headsetet, de azért a nappaliban még nem egyértelmű kellékünk.

Nincs ez másként Hollandiában sem, a Doritos pedig úgy döntött, hogy beleáll a trendbe.

„VR is not just a trend. It’s a must.”

A második nap legjobb előadását egyértelműen a PepsiCo kollégái tartották. Marthe Noordzij közösségimédia-mendzser és Silvia Pereira Demétrio digital activation menedzser a cég egyik legnevesebb brandje, a Doritos egy virtuális valóságra épülő kampányát hozták el nekünk szőröstül-bőröstül.

A Doritos fő célcsoportja az úgynevezett hyperlifer, lényegében a 16–24 éves férfiak. Ők hasonlóan jellemezhetőek, mint ahogyan a Z generációt leírta a Domino’s Pizza. Ők a közösségi médiát, a vloggereket célozták meg – hasonlóan járt el a Doritos is, csak éppen ők a VR-t tették meg a kampány alapkövének.

A virtuális valóság trendi, fiatalos, jól illeszkedik a digitális bennszülöttek érdeklődési körébe. Adott a potenciál, a célcsoport ízlését ezzel maximálisan sikerült belőni.

Akadt viszont több kihívás is.

Először: hogyan kötsz össze egy chipset a virtuális valósággal?

Ezt nem próbálták meg önmaguk megválaszolni, inkább felfogadtak egy virtuális játékokra szakosodott ügynökséget, a Capitolát.

Egy virtuális játék koncepciójának kidolgozása volt a cél, amelyben megjelenik valahogyan a termék is – a játéknak kellően egyszerűnek kellett lennie ahhoz, hogy a termékről ne terelje el a figyelmet, egyben viszont elég érdekesnek ahhoz, hogy ne csak egy öncélú promóció legyen az egész, hanem valódi játékélményt nyújtson.

Önmagában a játék sem elég, nem keltene elég nagy hírverést. Különösen, hogy messze nem elterjedt még a VR headset, csak igen keveseknek van otthon, ezért az elérés nagyon minimális lett volna. Ezért lefejleszteni a játékot nem érte volna meg.

Kellett tehát egy jó sztori, amit az egész köré kerekítenek.

Megkerestek hát néhány, a fiatalok, különösen a gamerek körében híres és közkedvelt figurát: két gamert, profi játékost. Ők voltak Fifalosophy és MilanKnol, akikből brandnagykövetet csináltak.

A koncepció az elején nagyjából így nézett ki: egymás ellen fogják játszatni őket, eköré pedig különféle social eseményeket kerekítenek, például a rajongóknak előre egy szavazáson kell kitalálniuk, hogy ki nyeri majd kettejük párbaját.

Ezen a ponton ideje megmutatnom, hogy pontosan miről is van szó:

Láthatjátok, a termék hangsúlyosan jelenik meg, mégsem kap főszerepet: az „élet” szerepét játssza, akár a gombák a Marióban.

Most kezdődik az izgalmas rész, ugyanis láthatjátok, hogyan építették fel a kampányt.

Első fázis: Unleash the beast!

Előfizetői tartalom

Jelentkezz be, mert a kampány mélyére ásunk. (Ha még nincs előfizetésed, akkor gyorsan pótold, hogy naprakész maradj a marketingben.)

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkUser-generated content és adatalapú újságírás a turizmusban | #DMWF
Következő cikkA legjobb előadások és leadgyűjtő anyagok a londoni B2B ExpórólKövetkező

Ezeket olvastad már?

User-generated content és adatalapú újságírás a turizmusban | #DMWF

Ha még egyszer olcsó repülőjegyet kezd reklámozni nekem valaki, ráküldöm az asszaszinokat. Miért akarod nekem

Elolvasom »

„Shit advertising doesn’t work” | #DMWF, 1. nap

Amszterdamba utaztunk, hogy a világ legnagyobb brandjei és marketingesei meséljék el nekünk, hogyan legyünk sikeresek

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.