Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 19 perc

„Shit advertising doesn’t work” | #DMWF, 1. nap

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: #DMWF
  • Címkék: brandépítés, dmwf, social media, tartalommarketing

Amszterdamba utaztunk, hogy a világ legnagyobb brandjei és marketingesei meséljék el nekünk, hogyan legyünk sikeresek idén.

A Digital Marketing World Forum első napján minden a tartalommarketingről és a brandépítésről szólt, íme minden, amit megtudtunk az előadásokból. (A DMWF sajtójegyet adott a Kontent magazin szerkesztőségének, és meghívott minket Amszerdamba, hogy közvetítsünk az eseményről.)

Így találd fel magad újra digitálisként

A legelső előadásban Paul Poels, a Philips digitális analitikáért felelős igazgatója arról beszélt, hogyan alakítottak át egy több mint 125 éves múlttal büszkélkedő céget digitális vállalattá.

A következő sorok azoknak válhatnak igazán hasznára, akik korábban nem fektettek nagy hangsúlyt az online marketingre, de szeretnék, ha vállalatuk legalábbis elkezdene felzárkózni a világhoz.

Az első lépés az volt, hogy kitalálják, fizikai termékeik mellett milyen digitális ajánlatokat tudnak nyújtani a vásárlóknak. Szerencsére nem kellett sokat gondolkodniuk, mégis csak technológiai vállalatról van szó – miután rájöttek, hogy a kulcs a konnektivitás, már nem volt nehéz dolguk.

Így születtek meg olyan új, már az IoT világához húzó termékeik, mint az orvosi készülék, amely folyamatosan képes figyelni a páciensek állapotát, és arról valós időben jelt ad a kezelőorvosoknak. Így akárhol legyenek is, ha az adatok azt mutatják, hogy rosszul lettek, az eszköz jelez az orvosnak, a segítség pedig a lehető legrövidebb időn belül megérkezik.

Hasonló eszközt készítettek kisgyerekek számára is: a bébimonitor már a múlté, a legújabb eszközökkel már valós időben követhetik a gyerekük egészségi állapotát a szülők.

Mindezzel együtt perszonalizált tartalomszolgáltatás is jár: külön applikációt fejlesztettek ki, amely figyeli a felhasználó tevékenységét és az adatokat, majd ez alapján ajánl különféle tartalmakat a szülőknek.

Itt persze nem állt meg a termékfejlesztés – már odáig jutottak, hogy létrehozták az első online borotvát is, amely rögzíti a borotválkozási szokásainkat, és ez alapján személyre szabott borotválkozási tippeket szolgáltat, hogy elkerüljük a bőrirritációt.

Nagy hangsúly kerül a tartalomra: nem egyszerűen a termék technikai specifikációi azok, melyek miatt érdemes ezt választani. Azért érdemes Philips terméket venni, mert személyre szabott segítséget és tartalmakat kapunk tőlük a mindennapi tevékenységeink hatékonyabbá tételéhez.

Paul így foglalta össze az új üzletpolitikát:

„Connection to the customer will be the key to monetization.”

És hogy milyen tartalmakkal teremthető meg a kapcsolat?

Paul szerint csak úgy érhetik el bárhol, bármikor a vásárlóikat, ha aktuális, releváns és személyre szabott élményt nyújtanak nekik.

Beszélt arról is, hogyan mérik a sikert. A tartalomfejlesztőknél azt figyelik, hogy a tartalom időben elkészül-e, illetve mennyi forgalmat hoz organikusan (SEO) és hirdetésekből (SEA).

Búcsú a hagyományos kampányoktól

Előfizetői tartalom

De mi lesz a kampányok helyett? A közvetítés legjavát bejelentkezés után láthatod. Ha még nem vagy előfizető, akkor mire vársz? Kiviszünk Amszterdamba!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkAz új marketinges paradigma: ügyfélélettartam-út
Következő cikkHogyan befolyásolja a nézési idő a YouTube-videók rangsorolását?Következő

Ezeket olvastad már?

User-generated content és adatalapú újságírás a turizmusban | #DMWF

Ha még egyszer olcsó repülőjegyet kezd reklámozni nekem valaki, ráküldöm az asszaszinokat. Miért akarod nekem

Elolvasom »

Is this real life or just virtual reality? Így hódította meg Hollandiát a Doritos a VR-ral | #DMWF

A legjobb az egy konferenciában, ha nem fél a jövőbe tekinteni. Egy brandben ugyancsak. A

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.