A „sell me this pen” az, ami megkülönbözteti az értékesítőt az átlagembertől. Ha megkérsz valakit, hogy adjon el neked egy tollat (és átnyújtod neki), akkor 10-ből 9 ember elkezdi bemutatni a tollat. Szép kék, olcsó, jól ír, ergonomikus és így tovább....
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Pár napja egy szövegíró írt egy cikket, amely mellett nem mehetünk el szó nélkül, mert kifejezetten káros gyakorlatot hirdet. Alapvetően a „konkurensről vagy jót, vagy semmit” elvét követjük, mert ezt tartom etikusnak, illetve fontos, hogy a kis szövegírószakma összetartson, ne...
Jól tudjuk, hogy több mint 200 tényezőt vizsgál a Google, mikor egy weboldalt rangsorol, de kétségtelen, hogy egyes elemek fontosabbak, mint mások. A Panda nevű algoritmus megjelenése óta a weblap tartalmi része a legkritikusabb kérdés. Az alábbi nyolc pontot még...
Láthattuk előre, hogy a hagyományos linképítés bukásával sokan folytatják majd a tendenciát, hogy alacsony minőségű, pongyola anyagokkal szerezzenek helyezést, csak már nem linkleírásnak, hanem PR-cikknek nevezik majd. De vajon jobb-e az anyag, ha nem 400, hanem 1500 karakteres? A szakmai...
Biztos hallottad már, hogy a lista milyen értékes, mert a marketinges csapból mindig ez folyik. Ez nem véletlen: a feliratkozóidat közvetlenül és személyesebben érheted el, hirdethetsz nekik, és szívesebben vásárolják meg a szolgáltatásaidat. A feliratkozó többet ér, mint a látogató....
A marketingszakmában mindennél fontosabb, hogy naprakészek legyünk. Sőt: holnaprakészek. Ezért fogtam a kis telefonom, feltárcsáztam a Webexet, beütögettem a regisztrációs kódomat, és meghallgattam Jay Baer és Mike Corak 1 órás webináriumát. Jay Baer a Youtility szerzője és a Convince &...
A trivialitásokat most hagyjuk: tudjuk, hogy a másolt tartalom a weben nemcsak szerzői jogi pereskedést okozhat, hanem a Google büntetését is maga után vonhatja. Egyik ismerősöm családját a webáruháza tartotta el. A legutóbbi Google-féle Pingvin frissítés 10 hónapja történt. Akkor...
Mielőtt ezt a népszerű tévhitet eloszlatnák (vagy igazolnánk), kicsit a fogalmakat tisztázzuk. Szóval elhangzik a kérdés, hogy a marketing vagy a reklám hazudik-e. Még a „hazudik-e a marketing” kérdésben is általában a reklámra gondol a kérdező, az alatt is leginkább...
Nemrégiben összefoglaltuk, hogy mennyi minden lehet tartalommarketing a szövegíráson kívül is. Egyik partnerünk most olyan új weboldalt indított, amely önmagában is komoly PR- és marketingértékkel bír, pedig még céglogó sincs rajta, legalábbis egyelőre. A jelenleg bétatesztben futó SEOceros a megadott...
Milyen tartalom hajtja a tartalommarketinget? Ebben a cikkben átvesszük, hogy melyek a legnépszerűbb tartalomtípusok és ezeknek milyen előnyeik vannak. A cikk célja az áttekintés, ezért a típusokat inkább bemutatjuk, mintsem részletezzük. Például a blogbejegyzéseknél egy teljes cikksorozatot lehetne arra szánni,...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...