A szövegírás kapcsán természetesen érdekes kérdés a szerzői jogoké: képeket a többség könnyedén ellop, de előfordul, hogy a szövegeinket is más használja föl. Ezt a Google sem szereti, és természetesen mi sem. De mi történik, ha valaki hozzád fordul azzal,...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Általános probléma a képkeresés a bejegyzésekhez. A többség számára ez csak nyűg, pedig egy jól megválasztott illusztráció növelheti a konverziót, ráadásul több látogatót is jelenthet: egyrészt a képkeresőkön keresztül, másrészt alapbeállításnál a közösségi médiás megoldások révén, hiszen a jó kép...
Ha megkérdezel egy szövegírót, azt fogja válaszolni, hogy a szakzsargon helyett emberi nyelven írj. Ennek jó oka van: több száz és ezer tesztelés bizonyítja, hogy a nagy szavak, terminusok és „vállalati stílus” helyett a közérthető szavak, egyszerű nyelvezet és világos...
A Marketing Expóra nem hagyományos szóróanyagot vittünk, hanem a Kontent tartalommarketing-magazint. És ismét kiderült, hogy a tartalommarketing működik: túláradóan pozitív visszajelzéseket kaptunk, és rengetegen kerestek minket a magazinra hivatkozva. Volt egy lány, aki kért egy második magazint, mert a táskájából...
De tényleg. Miért? Valószínűleg nem zaklatásnak hívod, hanem plakátnak, reklámszpotnak, citylightnak, bannernek, kéretlen levélnek és reklámzajnak. Ez a tradicionális reklám. Ez a modell arra épül, hogy a világba kürtölhesd azt, hogy van egy terméked, és azt vegyem meg, mert jó....
Mikor írtál utoljára olyan blogbejegyzést, ami eladott valamit? Mikor írtál valami olyat, amit több szakmai oldal átvett és megdicsért? Ami elterjedt a közösségi médiában? Ami annyira jó volt, hogy az ügyfeleid csak azért írtak egy e-mailt, hogy megdicsérjék? Ebben a...
Képzeld el azt, amint épp a kedvenc online újságodat olvasod. Valószínűleg nem olvasod el az összes cikket, mert senkinek nincs annyi ideje, illetve nem is érdekel mindegyik. Tehát néhány téged érdeklő cikkre rákattintasz. És csak az alapján tudsz dönteni, amennyit...
Kint volt a Kreatív Kontroll a Marketing Expón, és a rengeteg kedves érdeklődés mellett volt pár vissza-visszatérő kérdés. Ezeket válaszoljuk meg ebben a cikkben. Az én marketingszemléletemben minden kérdés azt jelenti, hogy még több ügyféledukációra van szükség. Egyébként is szenvedélyesen...
Minél több oldal van a weboldaladon (tehát minél több tartalom), annál több kulcsszóra tudsz rangsorolni, annál több indexelt oldalad lehet, annál több ember találhat rád (a keresőből vagy social mediából), annál többet kommunikálhatsz a célpiacoddal, és annál tovább maradnak az...
Az előző cikkben beszámoltunk, hogy az első 4 előadáson mik hangzottak el. Ebben a cikkben folytatjuk és ismét 4 előadást részletezünk. Leadből vásárló Előadó: Dely Gábor, D-code & DIMSZ Dely Gábor olyan új fogalmakkal kezdte előadását, mint a „lead nurturing”, „workflow”...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Ezeket olvastad már?
Loading...