Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Az első mikromomentumod – így lehetsz jelen mobilon & előzhetsz meg minden konkurenst (1. rész)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Minden a mikromomentumokról, Trendelemzés
  • Címkék: content marketing, esettanulmány, mikromomentumok, mobil

Lépésről lépésre bemutatom neked, hogy hogyan uralhatod a mikromomentumokat.

Ez nemcsak az egyik legfrissebb, de az egyik legfontosabb terület az online marketingben (a Google is komolyan veszi). De hogyan kerülj a vásárlók szeme elé a tökéletes pillanatban?

Ha még nem hallottál a mikromomentumokról, akkor sem maradtál le semmiről (még). Nyugaton is csak tavaly kezdte el komolyan meghaladni a mobilról netezők száma az asztali gépről szörfölőkét, és eleve a mobilmarketing relatíve új. (De most kell átállnod, amíg még early adopter lehetsz.)

A mikromomentumokról már részletes cikket olvashattál a Kontent magazinban (amit már az oldalon is elolvashatsz), a III. Marketing Fesztiválon Sipos Zoli előadást tartott a témában, most pedig végre beleássuk magunkat.

Összefoglaló a 3 lépésről

A Google szerint 3 lépést kell megtenned a mobilos dobogó legfelső fokáig: jelen kell lenned, hasznosnak kell lenned és gyorsnak kell lenned.

Olyan három lépés ez, amelyet ha magyar cégként megteszel, hétmérföldes csizmát húzol, hiszen a hazai piac rendre a nyugati mögött halad (vitázunk, hogy hány év a lemaradásunk, de kétségtelen, hogy években mérhető). Ha tehát még most felkészülsz arra, hogy te legyél a mobilról vásárlók első számú választása, behozhatatlanul leelőzheted bármely konkurensedet.

Kérlek, ezt vedd komolyan. Nézd meg, hogy már 2014-ben tartalommarketing-meetupot szerveztünk és elkezdtük hirdetni. Ma minden a tartalommarketinggel van tele. Gondolj bele, hogy ha akkor elkezded, akkor ma már konkurenciamentes környezetben uralnád a piacodat.

A mikromomentumokkal hasonló a helyzet: ha most lépsz, tied az előny. Ha megvárod, hogy 2-3 év múlva minden konferencia ezzel legyen tele, akkor már a konkurenseid is észbe kapnak.

Kezdjük tehát az elején: részletesen megmutatom neked, hogy mit kell tenned.

Ha valaki lát, attól még nem leszel érdekes

Pár évtizeddel ezelőtt a jelenlétet még az jelentette, amikor a brand tévéreklámokat futtatott vagy óriásplakátokat helyezett ki. Megjelentek a PR-akciók és rendezvényszponzorációk. A nagy márkák igyekeztek elérni azt, hogy a fogyasztók és a potenciális célpiac tudatalattijában is jelen legyenek, ezzel pedig a márkát bevéssék a fogyasztó elméjébe (esküszöm, hogy ez a szakkifejezés), és ha a fogyasztó vásárlási döntéshelyzetbe jut (áll a boltban), akkor a legjobban felépített márkát válassza.

Ma azonban már nem elég az, ha látható vagy.

Azt kell megoldanod, hogy úgy kerülj a legfontosabb pillanatokban a fogyasztó elé, hogy közben nem tolakodva teszed ezt.

A mikromomentumok lényege, hogy a vásárlók a hagyományos vásárlói utakat elhagyják, véletlenszerűen csatlakoznak be annak egyes pontjain, elhagyják a funnelt és visszatérnek akár hetek-hónapok múlva.

mm_1_1

Az online marketingesek legtöbbje a brand láthatóságának növelésén dolgozik – de ennek csak akkor van értelme, ha jókor és jól mutatkozol be.

Képzeljük csak el, hogyan nem használjuk a mobilt:

  • nem töltögetünk le csalitermékeket
  • nem iratkozunk fel hírlevelekre
  • jellemzően nem nézünk meg hosszú videókat

Egyszerűen nem maradunk olyan sokáig az értékesítési tölcsérben, hogy a hagyományos marketingmódszerek működjenek.

Az életszerű mobilozás: véletlenszerűen eszünkbe jut a metrón, hogy most már jó lenne inkább kényelmesebben munkába járni, és rákeresünk, hogy melyik a városi közlekedésre legalkalmasabb autó. Találunk egy-két oldalt, elböngészgetünk, majd 3 megálló múlva zsebre tesszük a mobilt és haladunk tovább a munkába.

Az okostelefonról vásárlók 90 százaléka egyáltalán nem biztos abban a vásárlást megelőzően, hogy melyik brandtől szeretne vásárolni. Ahogy a boltban mondjuk: „csak nézelődik”. Még a DO klaszterben (a micsodában?) levő vásárló is könnyen átcsábítható egy másik, neki ideálisabbnak tűnő választáshoz.

Ez azt jelenti, hogy a konkurensed vásárlóit is könnyen magadhoz csábíthatod – háromból egy mobilos vásárló már döntött úgy, hogy inkább másik brandtől vásárol, mint eredetileg akart, mert a másik ott és akkor látta el a megfelelő információkkal, amikor szüksége volt rájuk.

800 vásárlói útvonal?

Az online értékesítés ma már sok minden, de egyszerű biztosan nem.

cisco vásárlói útvonal

A Cisco white paperjéből tudjuk, hogy az Internet of Everything korszakban egy termék 800-nál is több potenciális vásárlói útvonalat kínál fel.

És egyre több és több lesz.

Ha nem figyelsz a mikromomentumokra, akkor a digitális stratégiád szép lassan (vagy gyorsan) elveszíti a relevanciáját, a céged pedig a piacképességét.

Hogyan lehetsz jelen? Természetesen keresőoptimalizálással.

Előfizetői tartalom

A cikk többi részét előfizetőink már olvassák! Nehogy kimaradj és lemaradj.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkÍgy optimalizálj a 3 leggyakoribb konverziótípusra
Következő cikkNem konvertál a landing page-ed? Ezzel az 5 lépéssel növeld meg a konverziódKövetkező

Ezeket olvastad már?

Joe Pulizzi: „elfelejthetnénk végre a branded contentet?”

A Chief Content Officer Joe Pulizzi szerkesztői jegyzetben rendet tesz a fejekben, és magyarázza, hogy

Elolvasom »

Így neveld a fogyasztódat – közösségimédia-platformok gyerekeknek

Elmehet-e olyan messzire egy cég a médiafelületei építésekor, hogy már nem is a jelenlegi közönségéhez,

Elolvasom »

Rangsorolási faktorok 2015-ben – a Searchmetrics SEO-felmérése (és 6 tipp)

Hogyan néz ki ma a hatékony SEO-stratégia? Mi számít és mi nem számít a rangsorolásban?

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints