A Webgalamb hírlevélküldő szolgáltatásként kiemelten érintett a szpemkérdésben: ha csak egyetlen ügyfelük is szpemel, akkor megvan az esély arra, hogy rossz fény vetül a szolgáltatóra – akik amúgy nem tehetnek az ügyfél visszaéléséről. Nem lehetnek ott mindenhol és nem tudnak...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Némiképp megütközve és meglehetősen leegyszerűsítve szoktam mondani, hogy Magyarországon sokan azt hiszik a marketingről, hogy csak az akciókról szól. Ezért legtöbben kétféleképp írják le az árat: „Ennyibe kerül” és „AKCIÓ! Most csak ennyibe kerül”. Szűkös az eszköztár, ezért rákényszerülnek az...
Állandóan emlegetem, hogy „a szakértő státusz építése”, a szakértő státusz így, úgy, meg amúgy. De mégis micsoda ez, és miért van rá szükséged? Ezután a cikk után remélhetőleg érthetővé válik, hogy miért lett ez az egyik kedvenc szavunk. A szakértő...
Az elemzések szerint az érkező oldal (tehát jellemzően a főoldalad) után a rólunk oldalt nézi meg a legtöbb látogatód. Van néhány általános hiba, amelyet az ügyfeleink elkövetnek, mielőtt a segítségünket kérik a szövegírásban. Ezekből talán tanulhatsz is. 1.) A céges...
Sokan mondják, hogy egy cég azért kommunikál, hogy ügyfeleket és eladásokat szerezzen, megerősítse a piaci pozícióját vagy épp építse a márkáját. Ez azonban alapvető tévedés. Az előadásaimon gyakran megkérdezem: miért kommunikál a céged? Mert muszáj. Hadd kezdjem egy példával. Képzeld...
Talán nem is gondolnád, de a reklámadó még a tartalommarketinghez is kapcsolódik. Hogy mégis hogyan? Küldtünk egy hírlevelet erről. Pontosítunk is. Kedves Balázs! A kormány által bevezetett új reklámadó kapcsán nagyon sok hír jelent meg az elmúlt hetekben, sok volt...
Nem volt még értékelhető kutatás a magyar tartalommarketinges helyzetről, ezért egy nem reprezentatív célú kérdőívet készítettünk, melyet fizetett hirdetésekben és szakmai fórumokban osztottunk meg. Megtudtunk arról valamit, hogyan vélekednek a hazai kis- és középvállalkozások a tartalommarketingről és a szövegírásról. A...
Gyakran láthatsz olyan túlhájpolt cikkcímeket, amelyek azt ígérik, hogy beavatnak a sikeres marketing szövegírás 8 lélegzetállító titkába, illetve az értékesítési szövegírás titkait tudhatod meg... vagy az önmagukat megnyitó tárgymezők titkát... vagy a tartalommarketing titkait. Aztán 10 esetből 9-szer a cikk...
Nagyon olcsó lenne, ha azt mondanám, hogy „természetesen bízd a Kreatív Kontrollra a szövegírási projektjeidet”, de ezt a cikket nem azért írom, hogy a végére ezt – mint valami igazán váratlan konklúziót – kiírhassam. Ez a cikk abban segít téged,...
Gary Halbert vitán felül a legjobb direkt marketinges szövegíró volt. Megelőzte a korát, innovatív és eredeti ötletekkel megújította a direct response világát. A szövegírás történelmét a Gary Halbert előtti és utáni időkre osztják. Ebben a cikkben megemlítettük az egyik sikerét....
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...