Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

Miért ne spamelj a Webgalamb szerint?

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, Ingyenes, Nincs kategorizálva

A Webgalamb hírlevélküldő szolgáltatásként kiemelten érintett a szpemkérdésben: ha csak egyetlen ügyfelük is szpemel, akkor megvan az esély arra, hogy rossz fény vetül a szolgáltatóra – akik amúgy nem tehetnek az ügyfél visszaéléséről. Nem lehetnek ott mindenhol és nem tudnak mindent megakadályozni.

Mintha az ezermesterboltot tennénk felelőssé azért, mert egy sorozatgyilkos náluk vásárolt.

Tehát a spamellenes harc az ő érdekük is, illetve az internet egészének is jó.

 

Feltehetően hasonló gondolatmenet vezetett ezen videó elkészítéséhez. Ez pedig kiváló tartalommarketinges példa, mert egyetlen videóval több dolgot is elértek:

  • A videó látványos és jópofa.
  • Összekacsint a nézővel („Most komolyan el kell ezt bárkinek is magyarázni?” – Te is tudod, én is tudom).
  • A Webgalambot megkérdőjelezhetetlenül spamellenesnek pozicionálja, mert nemcsak kiírják, hogy nem szeretik a spameket, hanem ilyen videókkal harcolnak a spamelés ellen. Ha egy simlis ügyfelük miatt őket is támadnák, akkor hivatkozhatnak erre a videóra.
  • Tisztítja a webet. Ha csak 2-3 ember nem szpemel emiatt, már sokat tettek mindannyiunk idegrendszerének megőrzéséért.
  • Ügyféledukáció: 2 perc alatt elmagyarázza a legfőbb tudnivalókat.
  • Linkeket adnak, ha további információkra van szükséged.
  • Szimpatikusabb lesz tőle a cég.

És a legutóbbi pont nagyon fontos. Én tapasztalatból tudom, hogy a Webgalamb kiváló szolgáltatást nyújt (a hírleveleink is az ő galambjaik hátán repülnek el a postafiókodba), de ez egy dolog, én már fizető ügyfél vagyok, a marketingkommunikációnak nem engem kell meggyőznie.

Ez a videó viszont annak is szimpatikussá teszi a Webgalambot, aki esetleg először találkozik velük.

Az online marketingesek közös érdeke a spamellenes harc

A spam túlmutat az egyes cégeken.

Nem pusztán arról van szó, hogy egy-egy cég lejáratja magát, illetve bizalmat veszít a spameléssel. A spam az egész online marketinget besározhatja, és ha csak egy potenciális ügyfél is lemond az online marketingről („az egész úgyis a spamelésről szól”), azzal mindannyian veszítünk.

A szakma veszít egy ügyfelet.

A potenciális ügyfél bevételeket veszít.

Az ügyfél potenciális ügyfelei pedig nem értesülnek egy jó termékről, mert online marketing nélkül nem jut el hozzájuk.

A kontraproduktív spamelés

A legrosszabb „taktika” az, ha vásárolsz egy címlistát, és teleszpemeteled a címlistát az üzleti ajánlatoddal, amit egy kéretlen levélben, azaz spamben küldesz ki. A taktikát azért raktam idézőjelbe, mert ez a lusta és tájékozatlan cég hihetetlenül hatástalan eszköze, és a valódi marketinges taktikákat sérteném azzal, ha a spamelést közéjük sorolnám.

Kezdjük ott, hogy az online hirdetéseket lehet a legjobban célozni. Tévés hirdetők és ATL-reklámozók összetennék a két kezüket, ha ugyanilyen részletes és pontos célzási és mérési lehetőségekkel dolgozhatnának. Viszont ha szpemelsz, akkor mindezt elpazarlod – meddőszórással reklámozol a legjobb célzási lehetőségekkel rendelkező csatornán: a neten. Sokkal olcsóbb és hatékonyabb lenne jól célozni.

Körülbelül annyira buta dolog ez, mint azért venni egy autót, hogy utána munkába told – vezetés helyett.

Másik ellenérv a sok közül az, hogy a hatékonysága kacagnivaló. Legtöbben a jó szűrők miatt meg se kapják, akik megkapják, azok közül rengetegen meg se nyitják, de ha megnyitják, akkor biztosan nem kattintanak át. Ha esetleg mégis, akkor 1000 kiküldött emailből szereztél mondjuk 10 átkattintást, ami 1%. És még nem tartunk ott, hogy vásároljanak is, egyszerűen kíváncsiak voltak, hogy mi ez az egész.

Annyira hatástalan a spam, hogy még az is hatásosabb, ha nem csinálsz semmit – akkor legalább nem rombolod a rólad kialakuló képet szpemeléssel.

Spamwikivel a spamek ellen

Még nem voltam szövegíró, de már nagyon érdekelt az online marketing egyik speciális részterülete: a spam.

A specializálódást és a tanulást odáig vittem, hogy végül életre hívtam a magyar Spamwikit, és 5 éven át írtam, szerkesztettem és építettem a közösségét. A 693 szócikk soknak tűnhet, egy wikihez képest ez szerény szám. Mégis a mai napig ez a téma legbővebb és legrészletesebb magyar információforrása.

A Spamwikit neves médiumok is többször idézték, illetve hivatkoztak rá, engem pedig nagyon fiatalon spamszakértőként hívtak meg egy konferenciára.

Ha feliratkozol a marketingszoveg.com hírleveleire (itt az oldalsávban tudod megtenni), akkor egészen biztos lehetsz abban, hogy tőlünk nem kapsz spamet és az e-mail címedet sem adjuk ki harmadik félnek.

Annyira spamellenesek vagyunk, amennyire csak azok lehetünk. Javaslom, hogy próbáld ki te is a Webgalambot 30 napig ingyenesen!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHogyan írjuk le az árat? Néhány jól működő trükk
Következő cikkTartalommarketing: 18 tartalomtípus, amit ki kell próbálnodKövetkező

Ezeket olvastad már?

5 tartalommarketing-előadás egy cikkben (és az ország legjobb content marketing előadásai)

Kíváncsi vagy, hogy milyen tartalommarketing-előadásokat (vagy szövegírói webinárt) szoktam tartani? Ha igen, akkor ezt a

Elolvasom »

A szövegírásban nincsenek titkok

Gyakran láthatsz olyan túlhájpolt cikkcímeket, amelyek azt ígérik, hogy beavatnak a sikeres marketing szövegírás 8

Elolvasom »

Egy fillért sem adok a cuccodért! (5 lépés, hogy az unalmas terméked izgalmas megoldássá alakítsd)

Kedves értékesítő, marketinges, cégvezető! Ahogy Guy Ritchie kultikus filmjében (A Ravasz, az Agy és két

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.