Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Összeférhetetlenség a szövegírásban

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, sima

Bajt jelent-e, ha a szövegíród a konkurenciádnak is dolgozik? Ha csak egy magánzó szerződ van, talán nem fordul elő, hogy a vetélytársad is vele dolgoztat, de ügynökségek, professzionális szövegírók esetében bizony valóságosan is előfordul. A múlt hónapban indult meg az együttműködésünk a Netrisk.hu Zrt.-vel, és ilyen komoly és nagy partner esetében különösen fontos, hogy teljes bizalommal fordulhassanak felénk.

A szeptemberi hónapot rekorddal zártuk a Kreatív Kontroll Kft.-vel. Szövegíró ügynökségünk csak ma, tehát október elsején már annyi számlát adott ki, mint máskor egy fél hónapban. Úgy tűnik tehát, hogy a többéves munka meghozta a gyümölcsét: lehet a piaci ár alatt is kiváló minőséget adni. Viszont ilyenkor fölmerül egy gyakori kérdés a megrendelőkben: nem összeférhetetlen-e, ha nemcsak neki, de egyik nagy vetélytársának is mi dolgozunk?

Mondok egy konkrét példát: tavaly is igen nagy harc volt az ablakszigetelés kulcsszóra. Megkeresett minket az első és második helyezett is, mert mindketten a tartalommarketinggel szerették volna megerősíteni a pozíciójukat. Fontos volt, hogy jó minőségű, egyedi tartalmat állítsanak elő, így a Google megtartsa őket a jó pozícióban. Az első helyezett nem dőlt hátra, hanem szerette volna fenntartani a Google bizalmát, a második pedig igyekezett az első helyre kerülni. Nemcsak virtuális versenyhelyzet volt közöttük: ismerték is egymást, régen együtt dolgoztak. Ilyen helyzetben mi a teendő?

A megoldás a dedikáció

Ilyen esetben hasznos, hogy mi több szövegíróval dolgozunk (ha nem tévedek, akkor a magyar piacon a legtöbbel). Ilyen esetekben egy vagy több kollégát dedikálunk a feladatra, ami azt jelzi, hogy ő nem fog konkurensnek dolgozni. Ha két vetélytárs is van, akkor a kollégák a témán nem dolgozhatnak együtt. Ez azért fontos, mert a megrendelő nem ugyanazt a cikket kéri átírva, amit a másik is megkapott: különböző stílusban, különböző témákban, különböző megközelítés szerint dolgozik a két személy, így mindkettő megrendelő kitűnő minőségű, egyedi anyagot kap. Az már rajtuk múlik, hogy ezt megfelelően használják-e föl.

A minőség és a garanciák ugyanazok, de a szövegírók különböznek!

A szerződésünk természetes része a titoktartási záradék, így nem fordulhat elő, hogy a konkurensed megtudja, hogy milyen anyagokat készítünk Neked. Nem mondjuk el, hogy milyen büdzséd van a tartalommarketingre, tehát nem tudja meg, mennyit költesz, így azt sem tudhatja meg tőlünk, hogy mennyi anyagot rendelsz. Nem kap tippeket, melyeket Tőled tanultunk, és nem ugyanazokat a témákat látod majd a saját blogodban, mint az ő weboldalán.

Természetesen nekünk a legjobb reklám, ha az erős konkurensednek is mi dolgozunk. Sajnos néhány cég annyira félti a köztünk lévő kapcsolatot, hogy még referenciaként sem tüntethetjük föl, hiába készítünk nagy portálra anyagokat. El kell fogadni, hogy az interneten nagy a verseny, így mindenki védi a jó megoldásait. Azt sem mondhatom meg, hogy melyik nagy és drága szövegíró rendelt már tőlünk anyagokat, melyeket persze borsos áron továbbértékesített. Teheti, hiszen a keretszerződésünk lehetőséget ad erre is, mivel a szerzői jogok vagyoni részéről lemondunk. Sok marketingügynökség is velünk készítteti anyagait.

Ha szeretnél kipróbálni minket, akkor elég a jobb alsó sarokban látható chatablakban írni vagy üzenetet hagyni. Egy A4-es oldalnyi szöveg már kb. nettó 1800 forintból kijön nálunk. Tegyél egy próbát!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMiért nem hiszem, hogy van SEO szövegírás?
Következő cikkTársadalmi szerepvállalásunk az öngyilkosság-megelőzésbenKövetkező

Ezeket olvastad már?

Két esettanulmány, amelyet még nem láttál

Tavaly a honlap.hu kért tőlem két esettanulmányszerűséget, amellyel az oldalukon saját weblapot indító ügyfeleiket megajándékozhatnák.

Elolvasom »

2018-as videomarketing-trendek: Hogyan használd ki a videók előnyeit?

Régen volt, de én még emlékszem azokra az időkre, amikor a cégek szemében a videó

Elolvasom »

A Ponyvaregény és orosz pincérek segítenek jobb szöveget írni

1927-ben egy ifjú pszichológustanonc a professzorával beszélgetett, amikor valami érdekes ütötte meg a fülét. Tanára

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.