Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Így alkot tökéletes pitch-et 10 lépésben az informercial atyja

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: T&C2017
  • Címkék: értékesítési szöveg, pitch, sales, t&cs

Még az Államokban hallgattam végig egy előadást, melyben Kevin Harrington (aki lényegében az infomercial formátum megalkotója) a tökéletes pitch felépítéséről beszélt.

Egy 10 lépéses formulát mutatott be. Ez lényegében az, amellyel maga is megalkotta azokat az infomercialokat, amelyeket minden jóérzésű ember azóta is szeretve gyűlöl. (Én képes voltam már tízévesen is órákig szórakozni rajtuk, általában annyira túljátszott és művi, mégis valahogy nagyszerű alkotások, de hogy Balázst idézzem: a kreatívok furcsák.)

Egyet viszont nem vitathatunk el tőlük: hogy működnek.

Nem azt akarom, hogy gagyi reklámokkal add el a terméked. Azt akarom megmutatni, hogyan használhatod minőségi salesszövegek megalkotásához ezt a bevált technikát.

De miért mutatom be egyáltalán ezt az (olvasóinknak) alapszintű formulát? Mert nem tudom, neked mi működik.

Írtunk már számtalan cikket arról, hogyan fogalmazz hírlevelet vagy landing page-t, de nincs olyan módszer, ami minden olvasónknak jó volna. Ahogyan például én is a falat kaparom Balázs vázlatírási szokásaitól, míg ő azon lepődik meg rendszeresen, hogy én mindig mindent jegyezettömbbe írok le először. Bölcsen: az utat megmutatjuk, de a neked kényelmes futócipőt csak te választhatod ki.

Az alábbi listát tehát használd checklistként vagy útmutatóként, ha úgy tetszik.

1. Ragadd meg a figyelmet

Kevin szerint erre 6 másodperced van – ez talán érvényes a reklámoknál, de a neten ennél jóval rövidebb idő áll rendelkezésedre.

A feladat: ha landing page-et írsz, legyen figyelemfelkeltő a headline. Ha hírlevelet, akkor a tárgymező. Ha Facebookra készítesz videót, legyen az első két másodperc vizuálisan meghökkentő vagy humoros.

Vedd rá a potenciális vásárlód, hogy többet akarjon tudni az ajánlatodról. Fontos: itt még nem eladsz, csupán a figyelmet szerzed meg.

2. Oldj meg egy problémát

Vagy inkább segíts benne, hiszen nem győzzük hangsúlyozni: a marketing történetmesélési narratívájában segítő vagy, nem főhős.

Legyen egyértelmű, hogy ki, hogyan és milyen probléma megoldására használhatja azt, amit éppen reklámozol. A célpiacod ismerjen magára.

Nem kell egyszerre mindent lenyomni a torkán, elég, ha egyetlen fontos tulajdonságot, problémát emelsz ki.

Érdekel engem, milyen videokártya van egy laptopban, ha szövegíróként irodai munkára akarom használni? Talán, de majd csak később. Legelőször mondjuk az fog inkább érdekelni, hogy ne omoljon össze, miközben cikket írok, és legyen brutálisan erős az adaptere, hogy egy alagsori konferencián is nethez férjek vele.

3. USP

A unique selling pointod (egyedi értékesítési ajánlatod): miben vagy más, mint mindenki más? Ezt most nem fejtem ki, nemrég hosszan értekeztem arról, hogyan találhatod meg azt a termékelőnyt, amivel eladhatod a terméket, és Balázs is kiválót írt erről kicsit régebben.

4. Skálázd az ajánlatot

Előfizetői tartalom

Kimentünk az Egyesült Államokba ezért a tudásért, hogy előfizetőinknek már ne kelljen. Légy te is előfizetőnk!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkHogyan használd a Snapchatet marketingesként?
Következő cikkHogyan használhatod fel a podcastet üzleti céljaidhoz? [10 tipp + példák]Következő

Ezeket olvastad már?

Az új marketinges paradigma: ügyfélélettartam-út

Amiről most fogsz olvasni, az a marketing jelenlegi csúcsa. Ez azt jelenti, hogy Magyarországon elvétve

Elolvasom »

Ma volt a konferencia leghasznosabb 2 perce – 3. nap a Traffic & Conversion Summiten

Amikor a konferencia végén álló tapssal és ovációval köszöni meg a közönség a 3 napot,

Elolvasom »

A tökéletes termékoldal

Justin Rondeau termékoldalakat tesztel nem százával, hanem ezrével. A T&C Summiten elmondta, hogy mi az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.