Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Make marketing great again! – Beszámoló a T&C Summit első napjáról, 2. felvonás

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: T&C2017
  • Címkék: brand, szovegiras, tartalommarketing, tcs2017

A T&C soha nem érhet véget – legalábbis így érezzük most, hogy a második nap végén még mindig az első nap tudásanyagát dolgozzuk fel, és még ezt is tömörítve.

Íme, ez történt még tegnap, mialatt ti aludtatok, mi pedig lóhalálában jegyzeteltünk: a tökéletes weboldal-szövegezésről és egy kis modern marketinges világszemléletről volt még szó.

Vágjunk bele.

A jól brandelt weboldal 5 kötelező eleme

Donald Miller lendületes előadást tartott – hallottam olyan véleményt, hogy tavaly szinte ugyanezt mondta el, amit viszont most hallottam tőle, abban sokat beszélt az elnöki kampányokról (az egyikben részt is vállalt marketingesként), így legalábbis részben biztosan újat hallhattunk.

Az ő előadása arról szólt, milyen elemeket kell tartalmazzon egy jól brandelt weboldal.

Az egyszerű üzenet

A weboldakkal a következő a probléma: a cég kitalálja, hogy milyen oldalt szeretne, elmegy egy grafikushoz, dizájnerhez, programozóhoz és elkészítteti azt. Minden működik, minden nett. Elindítják a weboldalt – és nem jönnek a leadek. Nincs konverzió.

Ennek az oka az, hogy a fent említett emberek mindent tudnak a weboldalkészítésről, de nem értenek a szövegíráshoz.

Ahhoz, hogy lekösd a látogatódat, jó szöveg kell – ahhoz pedig, hogy jó szöveget írj, ismerned kell az emberi agy működését.

Az emberi agyat mindennapi működése során két alapvető cél vezérli:

  1. Túlélés és gyarapodás, fejlődés
  2. Kalóriamegtakarítás

Ha túl sok kalóriát kell egy folyamathoz elégetnie az agynak és az nem segíti a túlélését ésvagy fejlődését, „lekapcsol” – más szóval a látogatód nem figyel majd az unalmas szövegedre, amiben azt meséled, mennyire innovatív a céged és hogy az ügyfeleid igényeit teljes mértékben kielégíted sok éves tapasztalatoddal. A szükségtelen vagy zavaros információk lepattintják az érdeklődőket.

Amivel megfoghatod őket: egy rövid, egyszerű üzenet, aminek a központjában a túlélésük áll.

Ez a túlélés lehet átvitt értelmű persze, szólhat akár a jólétükről, még egy békésen eltöltött délutánról is: a lényeg, hogy a problématudatra hasson túlzott komplexitás nélkül.

Jó példa erre az elnökválasztás: mindenkit meglepett, hogy Trump nyert, talán csak a marketingeseket nem, mivel az ő üzenete volt a legtisztább, a legegyértelműbb: tegyük naggyá Amerikát. Faék.

Donald szerint úgy kell minden üzenetet elképzelni, mint egy bowlinggolyót. Ezeket adogatod a látogatód kezébe – és minél bonyolultabb az üzenet, annál nagyobb, nehezebb a golyó. Két-három kisebbet még elbír, de ennél többet már elejt.

Hogyan egyszerűsítheted le úgy az üzeneted, hogy mégis hatásos legyen?

Legyen a történeted főhőse a vásárlód!

Minden sztoriba kell egy főhős, egy karakter – neki pedig akarnia kell valamit. Valamit, ami segít neki túlélni és gyarapodni.

A főhős persze magától nem tudja megoldani a problémáját, segítségre van szüksége: egy vezetőre, guide-ra. Kell neki az Obi-Wanja, a Gandalfja, aki megmutatja neki az utat.

Mi történik akkor, ha nem a célközönséged a főhős? Képzeld el, hogy egy partin megkérdezik tőled, mivel foglalkozol. Te elkezded mesélni, hogy a céget 80 évvel ezelőtt a nagyapád alapította – és fél perc után észreveszed, hogy a beszélgetőpartnered a vállad felett a baconös tekercset nézi. mert az segít neki túlélni. Te nem.

Érdemes itt megint egy pillantást vetni az elnöki kampány üzeneteire.

  • Jeb Bush szlogenje az volt, „Jeb can fix it!” Ez róla szól, nem a választókról, hogy ő mire képes, mit akar.
  • Hillary Clintonnál az „I’m with Her”, középpontjában szintén maga Hillary van.
  • Trump szlogenje: „Make America great again.” Nem ő fogja naggyá tenni újra Amerikát, az üzenet az, hogy ezt közösen, a választóknak kell megtenniük. Személyesen neked, kedves Joe Minnesotából: tedd újra naggyá Amerikát!

A StoryBrand messaging filter, vagyis üzenetszűrő szerint a következő elemeknek kell meglennie egy jól összerakott üzenetben:

Előfizetői tartalom

A teljes értékű közvetítésért csatlakozz a marketingelithez: azonnal megkapsz minden tudást.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikk„Ne hívj marketingesnek” – 2. nap a Traffic & Conversion Summiten
Következő cikkMa volt a konferencia leghasznosabb 2 perce – 3. nap a Traffic & Conversion SummitenKövetkező

Ezeket olvastad már?

Tavaszi nagytakarítás: lomtalanítsd a blogod! (1. rész)

A Digital Marketer egy meglepő módszerrel növelte több mint kétszeresére 2016-ban organikus forgalmát: blogtartalmaik háromnegyedét

Elolvasom »

A tökéletes termékoldal

Justin Rondeau termékoldalakat tesztel nem százával, hanem ezrével. A T&C Summiten elmondta, hogy mi az

Elolvasom »

Az új marketinges paradigma: ügyfélélettartam-út

Amiről most fogsz olvasni, az a marketing jelenlegi csúcsa. Ez azt jelenti, hogy Magyarországon elvétve

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.