Nemrégiben összefoglaltuk, hogy mennyi minden lehet tartalommarketing a szövegíráson kívül is. Egyik partnerünk most olyan új weboldalt indított, amely önmagában is komoly PR- és marketingértékkel bír, pedig még céglogó sincs rajta, legalábbis egyelőre.
A jelenleg bétatesztben futó SEOceros a megadott URL-ről megmondja, hogy a készítők véleménye szerint az oldal mennyire keresőbarát. A Google gyakorlatilag egyeduralkodó pozíciója miatt kizárólag erre optimalizált rövid elemzést kapunk. Ez jó, mert néhány szarvashibára fölhívhatja a figyelmünket, és hitelessé teszi a szolgáltatást nyújtót. Ráadásul az oldal ingyenes (sőt ezek a szolgáltatások később is azok maradnak) és gyorsan használható.
Természetesen a SEOceros nem azt adja, amit egy profi keresőoptimalizációs szakember a fizetős elemzésében adna, de ezt nem is állítja: egy általános elemzést biztosít, melyet egyébként néhányan pénzért is kínálnak. A dolog előnye pedig az, hogy a készítők maguk is SEO-val és online marketinggel foglalkoznak: az oldal végleges változata (még az elemzés javítása és a dizájn rendbetétele van hátra) kitűnő forgalomterelésre alkalmas az oldal: az ezt használók jelentős része eleve érdeklődik az optimalizálás iránt.
A marketingszoveg.com például nem ért el rossz eredményt, de ha a 61%-on javítani szeretnék, mindenképpen keresnem kell szakembereket. Ha pedig az oldalon megjelenik egy link közvetlenül a fizetős szolgáltatásra, nem is kérdés, hová fogok kattintani, mikor segítségre lesz szükségem...
Show More