Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

Tartalommarketing 2015-ben – 12 tipp a marketingtervhez (webinárium-beszámoló)

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Trendelemzés
  • Címkék: facebook, tartalommarketing

A marketingszakmában mindennél fontosabb, hogy naprakészek legyünk. Sőt: holnaprakészek.

Ezért fogtam a kis telefonom, feltárcsáztam a Webexet, beütögettem a regisztrációs kódomat, és meghallgattam Jay Baer és Mike Corak 1 órás webináriumát.

Jay Baer a Youtility szerzője és a Convince & Convert elnöke, Mike Corak az ethology ügyvezető alelnöke. Mindketten digitális veteránok, akik a tartalommarketinghez, illetve általában az online kommunikációhoz kiválóan értenek.

A prezentáció diáit megtalálod itt, illetve magát a webináriumot is meghallgathatod.

Nem szeretnénk ezt a tudást megtartani magunknak, illetve nem mindenki tud angolul, ezért következzék egy exkluzív beszámoló arról, hogy hogyan tervezd 2015-re a tartalommarketingedet.

1. Készíts egyszerre „könnyű” és „nehéz” tartalmat

A tartalom „nehézsége” alapján létezik „tollpihe” és „tégla”. Ha megfigyelted, akkor ezen az oldalon hosszú, erősen szakmai, sokszor elméleti, akár 3000 szó körüli cikkeket is megjelentetünk. Ez volna a súlyos tartalom.

Ezzel szemben a könnyű tartalom gyorsabban befogadható és nem ennyire szakmai. Példa: egy fotó az Instagramon.

Nem arról van szó, hogy egyik jobb, mint a másik, mert mindkettő másra jó. Van olyan téma, ami megköveteli a mélységet, de van olyan, amit nem érdemes túlragozni.

A rövid tartalmat olcsó megcsinálni, nagy mennyiségben előállítható, láthatóságnövelésre kiváló, viszont gyorsan fakul, 1-2 hónap múlva már nem lesz olyan érdekes.

A hosszú tartalom nagyon drága (egy-egy cikkünkben akár 10-20 óra munka fekszik), kisebb mennyiségben készíthető, viszont az élettartama hosszabb, és leginkább meggyőzésre vagy hitelességépítésre használható.

Az ideális tartalommarketing-stratégiában mindkettőt használod. Sőt, az értékesítési csatornád különböző fázisainak megfelelően használod ezt vagy azt.

A legegyszerűbb csatorna a „még nem hallottam rólad semmit” és a „megvásároltam a termékedet” végpontok között 3 fázisra oszlik: felfigyelés, érdeklődés, megfontolás (awareness, interest, consideration). Az első fázisban könnyű, gyorsan fogyasztható tartalmakkal szerezd meg a figyelmet, az érdeklődési fázisban ötvözheted a kettőt, a megfontolási fázisban inkább már mélyebb, szakmaibb anyagokat akarnak olvasni a látogatóid.

Magadon is ellenőrizheted, hogy ez hogy működik: egy laptopra felfigyelsz, mert látsz róla egy látványos fotót. De közvetlenül a vásárlás előtt hosszú elemzést olvasnál róla, mely rengeteg adatot tartalmaz.

2. Készíts videót

A cégek közel sem készítenek annyi videót, amennyit a videótartalom népszerűsége szerint készíteniük illene (azaz: egy lehetőséget nem használnak ki).

2013-ban a „fogyasztói internetforgalom” (tehát amikor szabadidőben használod a netet, nem pedig dolgozol rajta) 66%-a videónézésre ment (tehát 100 perc internetezésből 66 percet videónézéssel töltöttünk). Ezt 2018-ra 79%-ra jósolják.

S bár a videótartalom felfutóban van, az Ethology felmérésében 200 megkérdezett cég 95%-a csak 20% vagy még kevesebb „nemszöveges” tartalmat készít. Magyarul: ezek a cégek a létező és egyre növekvő igényre nem adnak elég kínálatot.

(Ennek fő oka egyébként az lehet, hogy videós tartalomgyártás alapvetően drágának számít, és ehhez tényleg szakértő segítség kell, míg néhány blogbejegyzés megírására szinte bárki jónak tartja magát. Felismertük a videomarketinggel kapcsolatban a hazai kkv-k tanácstalanságát, ezért a múlt hét végén megállapodási szándéknyilatkozatot kötöttünk az egyik legismertebb hazai vlogerrel. A részletek később, mikor már publikusak lehetnek. A célunk segíteni ezen a területen is, és ehhez a legjobb szakembereket keressük föl.)

3. Audiotartalom

Az Edison Research márciusban közzétett eredményei szerint egy év alatt 25%-kal nőtt a heti podcasthallgatás az Egyesült Államokban. Ez az okostelefonok világában nem is meglepő.

A podcast (és úgy általában az audiotartalom) kitűnő lehetőséget ad a cégnek arra, hogy a potenciális ügyfeleket elkísérje az edzőterembe vagy a metróra. Emellett szerethető és könnyen fogyasztható tartalom, ami ráadásul személyesebb is, mint mondjuk egy blogbejegyzés.

A szakértelmedet úgy mutathatod meg, hogy közben a hallgatóiddal erősen személyes kapcsolatot építesz ki.

4. Készíts egyfunkciós alkalmazásokat

Az egyfunkciós alkalmazás ultraspecifikus: egy meghatározott dologra jó, de arra nagyon. Az előadók példaként hozták a Facebookot és a LinkedInt: tucatnyi alkalmazásuk van, egyik a csetelésre jó, másikkal az oldalaidat tudod telefonról menedzselni.

Ennek az az előnye, hogy nem kell egyetlen alkalmazásba minden funkciót belezsúfolni, a felhasználó pedig azokat az alkalmazásokat töltheti le, amelyekre valóban szüksége van.

Felsoroltak egy kvázi-csekklistát, hogy mikor érdemes egy alkalmazást elkészíteni.

  • Látogatott oldalad és felismerhető márkád van, illetve a minőségi minimumokat már elvégezted (pl. reszponzív az oldalad).
  • Az alkalmazás jobb lehetőséget adna a látogatódnak a kapcsolattartásra, mint a reszponzív weboldalad.
  • Az ötleted megköveteli az alkalmazást.
  • A koncepció annyira egyedi, hogy kitűnne a több millió elérhető alkalmazás közül.
  • Valós felhasználói igényt elégítene ki (sőt, akár fizetne is érte a vásárlód).
  • És ezt bizonyítani is akarod (elkészíted, teszteled, finomítod, piacra dobod).

Ha mindezeket ki tudtad pipálni, akkor érdemes alkalmazást készíttetned.

[facebook-page href="marketingszoveg" width="600" height="800" align="center" hide_cover="false" show_facepile="true" show_posts="false"]

5. Újrahasznált, újracsomagolt és „nyugdíjazott” tartalom

A tartalommarketingben minden egyes tartalmadra úgy gondolj, mint a cég egy eszközére. Azért készítteted és publikálod, hogy üzleti eredményeket érj el vele, és ha kell, akkor újracsomagolod, felfrissíted, más csatornára publikálod, származékos műveket hozol létre – tehát úgy használod, mint a cég bármely más eszközét.

A digitális korszakban, a digitális térben jelen lévő cég a digitális tartalmaira gondoljon úgy, mint digitális javakra.

Amikor megvizsgálod valamely tartalmadat, akkor eldöntheted, hogy újrahasználod-e, avagy nyugdíjazod (mert adott esetben ki kell dobni a rossz tartalmakat).

Az újracsomagolt (vagy épp most publikálandó) tartalomnál nézd meg, hogy az alábbiaknak megfelel-e.

  • hasznos
  • megosztható
  • az adott csatornára optimalizált
  • a felhasználók elvárásainak megfelel
  • a cég stílusában szól
  • az értékesítési csatorna valamely fázisának készült
  • megfelel az üzleti céloknak, és azokat elősegíti

Ha ezeket ki tudtad pipálni egy tartalomnál, akkor (újra)publikálhatod.

Honnan ismered fel a kiöregedett és rossz tartalmat, amit kukázni kell? A rossz tartalom...

Redundáns: duplikált tartalom, túl bőbeszédű vagy zagyva.

Idejétmúlt: olyan ajánlat, ami már lejárt. Egy megszüntetett szolgáltatáshoz kapcsolódó tartalom. Egy 10 éves (és ma már jelentéktelen) hír kommentálása. Törött linkek, nem megjelenő képek.

Triviális: a céghez nem kapcsolódik, mert túl általános, a látogatónak pedig épp emiatt nem értékes.

6. Kooperatív tartalom

Tartalmat nem csak te készíthetsz és nem csak a marketingesedre, a szövegíródra vagy épp ránk bízhatod a tartalomgyártást. Bevonhatod minden munkatársadat és minden ügyfeledet.

Gondolj bele, hogy minden ügyféltől érkező e-mail potenciális tartalomnak számít.

Kitűnő példa erre a Western River Expeditions. Minden teljesített utazás után ment egy köszönőemail az ügyfeleknek, amelyben a köszönet mellett megkérdezték, hogy milyen volt az utazás, miket tapasztaltak, írnának-e pár sort (akár fotót is mellékelve). A jó értékeléseket publikálták, így ma már 1200-nál is több értékelés van az oldalon.

Ezek releváns, kulcsszóban gazdag és élménydús szövegek, melyek amúgy egy potenciális ügyfélnek megbízható értékelések (hiszen nem a cég dicséri magát, hanem az ügyfelek írnak az élményeikről).

1200 különböző szöveg, amelyért nem kellett megbízniuk egy tartalomkészítő céget, mert a szolgáltatásuk természetes „mellékterméke” volt a sok megszülető értékelés. És az ügyfeleik kifejezetten imádják, hogy az élményeiket annyira elismeri a cég, hogy még az oldalon is megjelentetik.

A te cégedben is van ilyen lehetőség, csak fel kell fedezned.

Fontos viszont, hogy a céges tartalomkészítést rugalmasan vezesd be. Erre a webinárium végén is kitértek: jobb, ha opciókat adsz, és minden kolléga úgy járulhat hozzá, ahogy az fekszik nekik. Ha egy hobbifotóst blogírásra kényszerítesz, a grafomán munkatársadra pedig az Instagramot bízod, annak csak frusztráció lesz a végeredménye, minőség nem.

7. Hestegmarketing

Az itt javasolt folyamat lényege az, hogy úgy gondolj magadra, mint egy valódi tartalompublikáló szervezetre. Figyeld a felfutó trendeket, a közszájon forgó aktuális híreket, az épp pörgő hestegeket, és reagálj rájuk. Rendszeresen beszéljétek át, hogy milyen hírre és trendre reagáltok és azt hogyan teszitek.

Ennek a szemléletnek előnye, hogy felgyorsítja a közösségi médián végzett marketingtevékenységet. A marketinget fél-egy évre előre szokás tervezi, ez azonban a közösségi médián túl rugalmatlan. Hogyan tervezed meg, hogy a még meg sem született hírre hogyan fogsz reagálni?

Az előadók kiemelik, hogy a kulcsszavak és hashtagek mellett figyelj a geo-tagekre is (ez azt mutatja, hogy az adott esemény hol van és honnan szóltak hozzá). Például a londoni olimpia idején 115 000 olyan közösségi médiás bejegyzés volt, mely nem tartalmazott sem az olimpiához tartozó kulcsszót, sem releváns hashtaget – így a földrajzi figyelés nélkül ezekről lemaradtál volna.

8. Terjeszd a tartalmaidat

A marketinged marketingje a terjesztés, és a pusztába kiáltott szó modern megfelelője a nem terjesztett tartalom. Lehet a tartalmad világszínvonalú, de ha ezt nem látja senki, akkor az eredmények az eredmények.

A terjesztést nehezíti, hogy az organikus elérés hanyatlik. Organikus elérés a keresőben az, ha az adott kulcsszóra a találati oldalon megjelensz, Facebookon pedig az, ha a feliratkozóid hírfolyamában megjelenik a bejegyzésed. Minden területen egyre nagyobb a konkurencia, ami már önmagában nehezíti az elérést, de közben néha egy-egy intézkedéssel mesterségesen elnyomják az elérést.

Ilyenkor érdemes a natív fizetett hirdetési megoldásokhoz nyúlni, tehát fizetsz a tweeted kiemeléséért, reklámozod a Facebook-bejegyzést, emailt küldesz a listádnak, bloggereknek szólsz és így tovább. Ezek „felnagyítják” a tartalmadat és több emberhez jutsz el.

9. Mindenhol működő tartalom

Kiemelik, hogy a reszponzivitás már nem egy opció, hanem elvárás. Ez nem véletlen: ha mindenki okostelefonnal a kezében mászkál, akkor nem engedheted meg magadnak azt, hogy a mobileszközökön rosszul jelenj meg.

Itt beemelik a dizájnfolyamatba a tartalomkészítést, mert ezek együtt dolgozva és egymást kiegészítve érhetnek el kifogástalan felhasználói élményt.

A dizájnt két szemléletre bonthatjuk.

Az egyik a fejlesztők szemlélete: az oldal reszponzív, de elveszhet a kontextus, minden elem a felbontástól függően kerül valahova. Van a dizájn és van a tartalom, de a kettő szétválik.

A másik a tartalommarketinges szemlélet: a tartalom felbontástól függetlenül összhangban marad a kontextussal. A tartalomhoz fejlesztik a dizájnt és fordítva. Ez több munkával jár, viszont rugalmasabb, és így már nemcsak dizájn és tartalom van külön-külön, hanem digitális élmény.

10. Fenntartható tartalomkészítési folyamatok

Ideális esetben a tartalomkészítést a céged működésébe tudod emelni, és megvan, hogy ki mikor miért felel, ki mihez ért, kinek mi a feladata. És nem kampányszerűen készítetek tartalmat, hanem folyamatosan.

Minimum 4 részre oszlik a folyamat: tervezés, alkotás, elfogadás és publikálás.

Ezt egy másik cikkben fogjuk részletezni.

11. Jó dolgokat mérj

Talán triviálisnak tűnhet, de nem minden mérési szempont felel meg mindennek. Az elérést a látogatószámon mérheted le, az aktivitást a megosztásokon és kommenteken, a megtérülést pedig az eladásokon (például).

Mindez azért fontos, mert minden anyagnak más a célja, és a célhoz illő szempontot kell mérni. Ha egy anyag célja az eladás, akkor a kevés megosztás szerint kudarcnak ítélnéd, de az eladásokat nézve sikernek.

Külön cikket írunk arról is, hogy hogyan lehet közvetlenül és közvetetten mérni egy-egy anyag sikerét. (Hogy ne maradj le róla, most iratkozz föl a jobb oldali menüben a hírlevelünkre!)

12. Erőforrások

Miután összeállt a terved, nézd meg, hogy hogyan fogod megvalósítani.

Kiszervezed vagy felveszel saját embereket? Esetleg vegyíted a kettőt?

Milyen részterületeket kell megoldanod? Ki fejleszt, ki ír, ki követi a trendeket, ki publikál, ki nézi az analitikát?

Milyen médiára kell költened? Mekkora büdzsét szánsz mondjuk havonta a Facebook-posztok reklámozására?

Ha a fenti pontok alapján tervezed a tartalommarketingedet, akkor nem a tegnap trendjeinek felelsz meg a tegnap eszközeivel, hanem a folyamatosan változó világban a leginnovatívabb marketingszemlélet élén jársz. Várjuk a leveled, dolgozzunk együtt!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÍgy ellenőrizd, hogy van-e másolmány az oldaladon
Következő cikk11 lépés, hogy több feliratkozód legyenKövetkező

Ezeket olvastad már?

Így növeld meg az oldalad konverzióját (13 pontos csekklista, amit mi is használunk)

Szeretnéd ránézésre megtalálni azokat a pontokat az oldaladon, amelyeken változtatva növelheted a hatékonyságát? Ez a

Elolvasom »

A marketing tényleg hazudik?

Mielőtt ezt a népszerű tévhitet eloszlatnák (vagy igazolnánk), kicsit a fogalmakat tisztázzuk. Szóval elhangzik a

Elolvasom »

Így hirdettek ti (mobilon), avagy hirdetéselemzés egy PPC-s szemével

A mobilról indított keresések és munkamenetek aránya évek óta dinamikusan nő, viszont a PPC kampányok

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.