Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Mozgalomkommunikáció – Tanulságok a Férfiak Klubjától (esettanulmány)

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: esettanulmány, kontent

Megdöbbentem, hogy egy mozgalom arra használja a közösségi médiát, amelyre a közösségi média elvileg való: közösségépítésre. (Nem vagyok naiv: látom, hogy a Facebook egy jól álcázott hirdetési platform.)

A beszélgetés során jeleztem a Férfiak Klubja alapítójának, Bedő Imrének, hogy nem vagyunk elfogulatlanok. A Férfiak Klubja közösséget épít a közösségnélküliség korában, és aktívan segít az elveszett generációnak (és minden férfinek) visszatalálni azon férfiprincípiumokhoz, melyeken nem foghat az idő, mert alapvetők (de valahol útközben mégis elhagytuk őket).

A mozgalom nulláról indult, és szűk 2 év alatt 100 000-nél is nagyobb olvasótáboruk van Facebookon. Érdemes rájuk odafigyelni, és nemcsak a sikeres számok, de a fontos és jó tartalom miatt is.

A mozgalom létjogosultsága

„Mi teszi a férfit?”

Ez a kérdés 300 évvel ezelőtt filozófiai kérdés volt, amolyan gondolkodnivaló kávé mellé, amolyan filozófusnasi – de mindenki tudta rá a választ.

De ugyanez a kérdés ma az egyik legnagyobb kétely. A ma embere nemhogy a választ alig találja, de sokszor még a kérdést is vitatja.

A Férfiak Klubja az alapvető férfiértékeket fogalmazza meg, kommunikálja és építi – a „piaci rés” adott: férfiminták nélkül felnövő százezrek és feminin tulajdonságokat jutalmazó korszellem. A hiány sem ma kezdődött: neked is eszedbe jut a Harcosok klubja és a férfiak útkeresése.

A Klub elsősorban mentalitást ad, alapértékekre nevel és a belső fejlődést támogatja. Nem támadnak, nem kritizálnak, nem politizálnak és nem nőellenesek (sőt).

Mit akar a Férfiak Klubja?

A célkitűzéseket három fázisra oszthatjuk.

  1. Legelső feladat az, hogy minél több emberhez eljussanak.
  2. Másodszor aktív közösségépítést végeznek (pl. apa–fia klubok).
  3. Végül konkrét társadalmi változásokat szeretnének elérni: nyári fizikaimunka-hálózat fiatal fiúknak, helyi klubok, könyvtárak, túrák, céges kultúra.

A végső cél az, hogy a férfiak jobb apák, jobb férjek, jobb szeretők, jobb barátok, jobb kollégák, jobb fiúk és összességében jobb emberek legyenek.

Indulás és a jövő

Bedő Imre 2013-ban indította útjára a mozgalmat, mely 3 csatornán kommunikál: Facebookon, YouTube-on és a ferfiakklubja.hu oldalukon.

Az induláskori fő kérdés az volt, hogy erre vajon van-e igény. A 100 000+ fős követőtábor, a mozgalmat támogató hírességek, a tucatnyi médiamegjelenés és a tömeges pozitív visszajelzések mutatják, hogy bizony van.

Férfiak KlubjaA Férfia Klubja nonprofit mozgalom, mely várhatóan crowdfunding (közösségi) finanszírozással fogja fizetni az egyre profibb kampányokat, az ezekhez szükséges kivitelezőket és a médiamegjelenéseket.

Amikor megdől a best practice

Imre felsorolta a szakemberek akkori javaslatait: viccesebb, könnyedebb tartalmakat posztoljon (mert a komolyabb tartalom nem él meg Facebookon), napi 4-5 posztot rakjon ki (napi 1 poszt nem elég semmire), az írások pedig legyen rövidek (mert 2-3 mondatnál nem olvasnak többet).

A gyakorlat minderre rácáfolt.

A Férfiak Klubja minőségi kommunikációra törekszik, és inkább napi 1, de értékesebb (és hosszabb) anyagokat raknak ki – a mellékelt képen láthatod az oldaluk (szemmértékre) átlagos engagementjét. A tanulság egy mondatban: ha minőségi az anyag, akkor a best practice nem számít.

Az organikus elérés csökkenése nem válogat – pedig válogatnia kéne

De hogy pontosan miért kéne válogatnia, arra a cikk második részében válaszolunk. Ezt a Kontent magazin II. évfolyamának 3. számában találod.

Fizess elő, ha szeretnél naprakész maradni a content marketing gyorsan változó (ám annál érdekesebb) világában.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikk„Blogolással 170%-kal növeltük a látogatóink számát” – interjú az EDMdesignerrel
Következő cikkInterjú: Így lehetsz sikeres a saját blogoddalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Piacvezető pozíció a hazai szövegírásban

Amikor ügyfeleinkkel beszélgetésünk arról, milyen egy jó céges honlap, mindig megpróbálom fölírni a homlokuk fölé

Elolvasom »

Hogyan készíts webinárt és generálj leadeket hozzá? (Részletes útmutató)

Marketingesként még nem iratkoztál fel elég hírlevélre, ha hetente nem kapsz legalább 2-3 meghívót egy

Elolvasom »

„Ne akarjunk laikusként csak egy mondatot átírni” – Interjú Kádár Tímeával

Kádár Tímea jól ismert értékesítési szövegíró, a Reader’s Digest korábbi szövegírója, az Aegondirekt.hu korábbi marketing-

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.