Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Mozgalomkommunikáció – Tanulságok a Férfiak Klubjától (esettanulmány)

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: esettanulmány, kontent

Megdöbbentem, hogy egy mozgalom arra használja a közösségi médiát, amelyre a közösségi média elvileg való: közösségépítésre. (Nem vagyok naiv: látom, hogy a Facebook egy jól álcázott hirdetési platform.)

A beszélgetés során jeleztem a Férfiak Klubja alapítójának, Bedő Imrének, hogy nem vagyunk elfogulatlanok. A Férfiak Klubja közösséget épít a közösségnélküliség korában, és aktívan segít az elveszett generációnak (és minden férfinek) visszatalálni azon férfiprincípiumokhoz, melyeken nem foghat az idő, mert alapvetők (de valahol útközben mégis elhagytuk őket).

A mozgalom nulláról indult, és szűk 2 év alatt 100 000-nél is nagyobb olvasótáboruk van Facebookon. Érdemes rájuk odafigyelni, és nemcsak a sikeres számok, de a fontos és jó tartalom miatt is.

A mozgalom létjogosultsága

„Mi teszi a férfit?”

Ez a kérdés 300 évvel ezelőtt filozófiai kérdés volt, amolyan gondolkodnivaló kávé mellé, amolyan filozófusnasi – de mindenki tudta rá a választ.

De ugyanez a kérdés ma az egyik legnagyobb kétely. A ma embere nemhogy a választ alig találja, de sokszor még a kérdést is vitatja.

A Férfiak Klubja az alapvető férfiértékeket fogalmazza meg, kommunikálja és építi – a „piaci rés” adott: férfiminták nélkül felnövő százezrek és feminin tulajdonságokat jutalmazó korszellem. A hiány sem ma kezdődött: neked is eszedbe jut a Harcosok klubja és a férfiak útkeresése.

A Klub elsősorban mentalitást ad, alapértékekre nevel és a belső fejlődést támogatja. Nem támadnak, nem kritizálnak, nem politizálnak és nem nőellenesek (sőt).

Mit akar a Férfiak Klubja?

A célkitűzéseket három fázisra oszthatjuk.

  1. Legelső feladat az, hogy minél több emberhez eljussanak.
  2. Másodszor aktív közösségépítést végeznek (pl. apa–fia klubok).
  3. Végül konkrét társadalmi változásokat szeretnének elérni: nyári fizikaimunka-hálózat fiatal fiúknak, helyi klubok, könyvtárak, túrák, céges kultúra.

A végső cél az, hogy a férfiak jobb apák, jobb férjek, jobb szeretők, jobb barátok, jobb kollégák, jobb fiúk és összességében jobb emberek legyenek.

Indulás és a jövő

Bedő Imre 2013-ban indította útjára a mozgalmat, mely 3 csatornán kommunikál: Facebookon, YouTube-on és a ferfiakklubja.hu oldalukon.

Az induláskori fő kérdés az volt, hogy erre vajon van-e igény. A 100 000+ fős követőtábor, a mozgalmat támogató hírességek, a tucatnyi médiamegjelenés és a tömeges pozitív visszajelzések mutatják, hogy bizony van.

Férfiak KlubjaA Férfia Klubja nonprofit mozgalom, mely várhatóan crowdfunding (közösségi) finanszírozással fogja fizetni az egyre profibb kampányokat, az ezekhez szükséges kivitelezőket és a médiamegjelenéseket.

Amikor megdől a best practice

Imre felsorolta a szakemberek akkori javaslatait: viccesebb, könnyedebb tartalmakat posztoljon (mert a komolyabb tartalom nem él meg Facebookon), napi 4-5 posztot rakjon ki (napi 1 poszt nem elég semmire), az írások pedig legyen rövidek (mert 2-3 mondatnál nem olvasnak többet).

A gyakorlat minderre rácáfolt.

A Férfiak Klubja minőségi kommunikációra törekszik, és inkább napi 1, de értékesebb (és hosszabb) anyagokat raknak ki – a mellékelt képen láthatod az oldaluk (szemmértékre) átlagos engagementjét. A tanulság egy mondatban: ha minőségi az anyag, akkor a best practice nem számít.

Az organikus elérés csökkenése nem válogat – pedig válogatnia kéne

De hogy pontosan miért kéne válogatnia, arra a cikk második részében válaszolunk. Ezt a Kontent magazin II. évfolyamának 3. számában találod.

Fizess elő, ha szeretnél naprakész maradni a content marketing gyorsan változó (ám annál érdekesebb) világában.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk„Blogolással 170%-kal növeltük a látogatóink számát” – interjú az EDMdesignerrel
Következő cikkInterjú: Így lehetsz sikeres a saját blogoddalKövetkező

Ezeket olvastad már?

Élőben az inOrbit 2017-ről

A jó reggelt már elmúlt, de azért mindenkinek jó napot, a wifi problémáit úgy néz

Elolvasom »

A content marketing üzemanyaga: 12 látogatószerző tartalomtípus

Mert sokszor nem az számít, hogy mit mondasz, hanem az, hogy hogyan. Ugyanazt az infót

Elolvasom »

Szerezz 113 817 látogatót ezzel a bejegyzésvázlattal

Azt mindenki tudja már, hogy ma kiváló tartalomra van szükséged. Olyanra, ami mágnesként húzza be

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.