Ilyen egy 440 000 forintos inbound marketing képzés

Már 3 hete az Inbound Marketing Akadémia hallgatója vagyok, és alapvetően tagadnám meg az általam olyannyira dicsért tartalommarketinges szemléletet, ha nem számolnék be arról, amiről a képzésen szó esik. A Senpai Consulting és Damjanovich Nebojsa által életre hívott képzéssorozat nem a divatos workshopok és egynapos előadások egyike: a több mint két hónapig tartó képzés 440 000 … Read more

Neked már van saját wikid?

Gondoltál már arra, hogy milyen komoly hitelessége van annak, ha te írod a szakmád enciklopédiáját? Nemcsak a vásárlóidnál leszel szakértő, de a Google szemében is, ez utóbbi pedig kiváló pozíciót jelent a találati oldalon. Nem véletlenül olyan népszerű a wikipédiás szócikket kínáló szolgáltatásunk: ha a Wikipédia az oldaladra mint szakmai forrásra hivatkozik, az egy nagyon értékes … Read more

A tökéletes „szórólap”

A Marketing Expóra nem hagyományos szóróanyagot vittünk, hanem a Kontent tartalommarketing-magazint. És ismét kiderült, hogy a tartalommarketing működik: túláradóan pozitív visszajelzéseket kaptunk, és rengetegen kerestek minket a magazinra hivatkozva. Volt egy lány, aki kért egy második magazint, mert a táskájából kilopták. Ha el tudod érni, hogy a céges anyagaidat egymástól elvegyék az emberek, akkor egy tényleg … Read more

14 tipp a Content Marketing Institute 2015-ös kutatásából

A Content Marketing Institute és a MarketingProfs idén is kiadta az immár szokásos felmérést. Ebben 1820 észak-amerikai B2B cég válaszait összegezték, magát az összefoglalót itt éred el. (A prezentációhoz angol nyelvtudás kell.) Ebben a cikkben a kutatás főbb eredményeit lefordítjuk olyan lépésekre, amelyekkel a tartalommarketinges tevékenységeidet hatékonyabban végezheted. Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a kutatás … Read more

Forgalomnövelés natív videohirdetéssel

Bár mi első sorban szövegírókként határozzuk meg magunkat, de tudjuk, hogy a tartalommarketing sokkal több szimpla szövegírásnál. Az sem tagadható, hogy az egyik legfontosabb eszköze a videó. Ez egy jellemzően drágának tartott marketingkommunikációs tartalomtípus, de bizonyos helyzetekben nagyon jó költségértékkel igénybe vehető. Egy példánk van is erre a napokból. A feladat: extrém alacsony büdzsével elérni, hogy … Read more

Tartalommarketing 2015-ben – 12 tipp a marketingtervhez (webinárium-beszámoló)

A marketingszakmában mindennél fontosabb, hogy naprakészek legyünk. Sőt: holnaprakészek. Ezért fogtam a kis telefonom, feltárcsáztam a Webexet, beütögettem a regisztrációs kódomat, és meghallgattam Jay Baer és Mike Corak 1 órás webináriumát. Jay Baer a Youtility szerzője és a Convince & Convert elnöke, Mike Corak az ethology ügyvezető alelnöke. Mindketten digitális veteránok, akik a tartalommarketinghez, illetve … Read more

Van-e a magyar kkv-knek tartalommarketing-stratégiájuk? (felmérés)

Nem volt még értékelhető kutatás a magyar tartalommarketinges helyzetről, ezért egy nem reprezentatív célú kérdőívet készítettünk, melyet fizetett hirdetésekben és szakmai fórumokban osztottunk meg. Megtudtunk arról valamit, hogyan vélekednek a hazai kis- és középvállalkozások a tartalommarketingről és a szövegírásról. A célunk az volt, hogy 3 perc alatt is könnyen megválaszolható kérdéseket adjunk, mert a célközönség … Read more

Innovatív tartalommarketing-megoldás a Tescótól

Amikor tartalommarketingről beszélünk, akkor sokszor csak a szövegírásra gondolunk, ami egy leszűkített kategorizálás. Igaz, hogy a szövegekkel (készítsünk bár szakmai blogot, magazint, közösségi médiába szánt szövegeket vagy natív hirdetésnek PR-anyagokat) is content marketinget végzünk, de vannak más utak is. Olyan ez, mintha azt mondanánk, hogy a csirkehús baromfihús: igazunk van, de azért létezik pulyka is, … Read more

90 adat a tartalommarketing hatékonyságáról

„A tartalommarketing a legköltséghatékonyabb marketingkommunikációs szemléletté nőtte ki magát.” „A tartalommarketinggel te uralhatod a saját sajtódat, tehát nem a szerkesztőktől függ majd, hogy mi jelenik meg a cégedről.” „A tartalommarketing tökéletesen illeszkedik abba a folyamatba, ahogyan az ügyfeled vásárol, és a folyamat minden állomásán a megfelelő információkat adhatod.” „A tartalommarketinggel sokkal több és értékesebb figyelmet … Read more

Két esettanulmány, amelyet még nem láttál

Tavaly a honlap.hu kért tőlem két esettanulmányszerűséget, amellyel az oldalukon saját weblapot indító ügyfeleiket megajándékozhatnák. Mindkettő olyan belső szakmai monológok tőlem, melyekhez hasonlót még nem írtam le, legfeljebb néhány előadáson beszéltem róluk. Az egyik szakmai szövegű, kissé nehezebb anyag, a másik viszont a kezdők számára is egyszerű bevezetést nyújt a szövegírásba, ezen belül pedig talán … Read more