Lufi-e a tartalommarketing?

Teljesen természetes folyamat vezetett oda, hogy a tartalommarketing a régi-új kedvenc a weben. Az internet fejlődésének és a felhasználók tartalomfogyasztásának eredménye, a kérdés viszont az, hogy ez a még most is dinamikus növekedés meddig tartható fönn. Kell-e attól tartani, hogy a content marketing is a webes lufik sorsára jut? Le kell szögeznünk, hogy a tartalommarketing … Read more

Így alakítja át a Google a webes tartalmakat

Augusztus 22-én hajnalban mindössze öt percre állt le Google valamennyi szolgáltatása, mégis a felére zuhant a webes forgalom: gyakorlatilag mindenki kiszolgáltatott a Google-nek. Androidos okostelefonunkon tartjuk a határidőnaplónkat, felhőben tároljuk jegyzeteinket, a céges levelezés, sőt sokszor a dokumentumkezelés is online Google-szolgáltatásokkal történik. Ez a függés pedig egy dolgot biztosan megalapoz: hogy nekünk kell igazodnunk a … Read more

Leváltja-e a tartalommarketing a SEO-t?

Főleg külföldi online marketinggel foglalkozó szakmai cikkekben merült föl az elmúlt hetekben, hogy a hagyományos keresőoptimalizálás végidejéhez közeledik, a trónfosztó pedig egyértelműen a minőségi tartalom gyártása. A vélekedésnek van alapja, de ahhoz, hogy megvizsgálhassuk, egyben kell értelmeznünk az elmúlt néhány hónap történéseit a keresőmarketing piacon. Jelen publikációmat még februárban készítettem a wm.ma marketingmagazinnak. Megállapításai még … Read more

Mit tegyél linképítés helyett?

A Google algoritmusfrissítései egyértelműen kivégzik a hagyományos linképítést. Még mindig van némi hatása a magyar piacon, mikor százötven-kétszáz forintos darabáron linkgyűjteményekben veszünk hivatkozást, de a következő vagy az azutáni frissítés vélhetően lenullázza majd ezeket a linkeket is, és oldalunk visszazuhan a találati listán. Mi a megoldás? A keresőoptimalizálás az online marketing egyik legérdekesebb területe, mert … Read more

1 biztos módszer, hogy népszerűvé tedd a cikkedet

A tartalomfejlesztés népszerűvé válásával egyre fontosabb, hogy minőségi tartalmat alkossunk. Most már nem fog megfelelni a tapasztalatlan hobbiíró anyaga, ha a piacon profi újságíró-szövegírók készítik az anyagokat. De nem csupán az írott szöveg minőségével lehet kitűnni: a tartalommarketing további területei közé tartoznak a képek, videofájlok, hanganyagok stb. Ezekkel is értékes és figyelemfelhívó anyagokat lehet készíteni. … Read more

A tartalomkatalizátor, avagy hogyan serkenti a tartalom a keresési és közösségi szinergiát

A keresőoptimalizáló szakemberek ma egy olyan világban élnek, amelyet Pandák és Pingvinek határoznak meg. (Ezek a Google új algoritmusfrissítéseinek nevei.) Ahogyan a Google a mennyiség helyett a minőségre kezdett fókuszálni, fellendült a tartalommarketing piaca is – nem véletlen, hogy a tartalommarketing alkalmazása azzal együtt válik egyre elterjedtebbé, ahogy a Google is finomítja algoritmusait, hogy felhasználói … Read more