Ha nem teljesen világos számodra, hogy mi a szövegírás és hol a helye a tartalommarketingben vagy kicsit többet szeretnél tudni a munkánkról, javaslom neked ezt a rövid kis prezis bemutatót, melynek címe: Mit adhat neked egy szövegíró ügynökség?
Minden diához tartozik hanganyag is, úgyhogy kapcsold be a hangszóródat! Ha nincs, akkor a prezentáció alatt látod a szöveges változatot is. Az indításhoz kattints a kép közepére!
A szöveg:
- dia
A tartalommarketing az online marketing stratégia része. 2012 óta az egyedi, jó minőségű tartalom a legfontosabb, amit oldalunk minél jobb keresőpozíciója érdekében tehetünk. De a tartalommarketing nem új kifejezés: már az 1800-as évek végén létezett, mikor egy mezőgazdasági vállalkozás ingyenes magazint adott ki. Az újságot néhány hónap múlva már másfél millióan forgatták.
A tartalommarketing lényege tehát az, hogy ne harcoljunk a minél nagyobb reklámzajjal, ne mindenáron eladni akarjunk, hanem ehelyett adjunk: tartalmat, információkat, segítséget. A látogatók válaszokat keresnek, érdekes és olvasmányos cikkeket, hanganyagokat és videókat.
A tartalommarketing részterülete a szövegírás. Mi ebben vagyunk profik. Olyan szövegeket készítünk a weboldaladhoz, amiket a látogatók is szeretni fognak, így növeljük a konverziót, a bevételeidet. Emellett pedig a Google is szereti, így több látogatót küld a weblapodra.
- dia
Alapvetően kétféle szövegírási részterületet különböztetünk meg. Az egyik a hagyományos online újságírás speciális formája, mikor kifejezetten a felhasználók számára készült anyagokat írunk. A céges blogod növeli a hitelességedet, a megfelelő webszövegek szintén több keresőből érkező látogatót biztosítanak, a jó hírlevél pedig több eladást eredményez.
A marketingszövegek viszont közelebb állnak a hagyományos marketingszakmához, mint az újságíráshoz. Az értékesítési szövegíró készíti el a salesszövegeket, a landing page-ek és microsite-ok tartalmát. Ehhez nem elég a jó toll, az írói véna, hanem nagyon sok tapasztalat, rengeteg elemzés és kutatás szükséges. Nem mi beszélünk, hanem a számok: ha nő a bevételed, akkor a marketingszöveg jó.
- dia
A szövegírás minden weboldallal rendelkező cégnek alapvető fontosságú, de sokan nem tudják, hogy létezik. Megéri szakmai ügynökségnek kiszervezni az anyagot, mert egyetlen szövegíró nem fog tudni kiégés nélkül hónapokat vagy éveket dolgozni neked. Ügynökségünknél tíznél is több szövegíró készíti az anyagokat, így sem szabadság, sem betegség nem lehet akadálya az új, és a korábbiaktól eltérő témájú, kitűnő anyagnak.
A századfordulón, az 1900-as évek elején a magyar gimnáziumokban poétaoktatás keretében tanították, hogyan lehet valaki jó költő. Mégsem lett a XX. századra több költőnk, ami nem is meglepetés, hiszen a tehetség nem oktatható. A különböző tréningeken megtanulhatod, hogy meglévő grafomániádat és tehetségedet hogyan kamatoztathatod szövegíróként, de egy cégvezető ideje mindig drágább lesz, minthogy két-három órán keresztül dolgozzék egy blogbejegyzéssel. A mi feladatunk, hogy a Te gondolataidat szavakba öntsük. Nem azért, mert Te nem tudnád megtenni, hanem azért, mert jók vagyunk ebben és szívesen levesszük a terhet a válladról.
- dia
A szövegírás a legjobb ár–érték arányú marketingköltség a vállalkozásodban. Már ezerforintos ár körül elérhető egy cikk, amely szerencsés esetben spontán terjedhet a közösségi médiában és természetesen létrejövő hivatkozásokat biztosít az oldaladra. Növekszik a szakmai hitelességed, az oldalad értéke, több látogatót, így nagyobb bevételeket érhetsz el. Érdemes a bevétel arányában mindig egy fix büdzsét szánni a tartalomfejlesztésre, mert ez jól mérhető és közvetlenül bevételt termelő tevékenység.
- dia
Nem hiszünk abban, hogy van külön SEO szövegírás, ahogyan SEO honlapépítés sincsen. Alapvető elvárás ugyanis, hogy minden szöveg keresőoptimalizált is legyen. De ezért nem kell több pénzt elkérni: aki a webre ír, természetesen megfelelően kulcsszavazott és ideális szövegdinamikájú anyagokat kell, hogy alkosson. A tartalmat mindig a felhasználóknak készítjük, és éppen ezért fog tetszeni a Google-nek is.
A pongyola tartalom hamar lepattanó látogatókat eredményez, a silány helyesírás vagy minőség tehát árt az oldaladnak. Az arculatodat alapjaiban határozza meg, milyen szövegeket használsz, és a Te érdeked is az, hogy ne webszemetet, hanem értékes tartalmat adj a látogatóknak. Ez a tartalommarketing alapvetése!
- dia
Én Sipos Zoltán vagyok, a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezetője. Csapatommal évek óta az egyik vezető hazai szövegíró ügynökségben azon dolgozom, hogy hónapról hónapra leadjuk azt a közel ezeroldalnyi szöveget, melyet megrendelőink kérnek tőlünk.
Ha weblapod van, akkor szükséged van ránk. Beszéljünk pár szót, próbálj ki minket minden kötelezettségtől mentesen. Garanciálisan dolgozunk, titoktartást ígérünk. Ne feledd: a vetélytársad minden bizonnyal már ismeri ezt a lehetőséget, sőt könnyen lehet, hogy neki is mi dolgozunk. Ha viszont nem, itt a lehetőséged előnyre szert tenni.
Írj nekem e-mailt, ha bármilyen kérdésed van. Szívesen segítek, akkor is, ha nem rendelsz tőlünk semmit.
- dia
Köszönöm a figyelmedet!
Show More