Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 5 perc

3 perc a tartalommarketingről

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes
  • Címkék: szovegiras, tartalommarketing

Ha nem teljesen világos számodra, hogy mi a szövegírás és hol a helye a tartalommarketingben vagy kicsit többet szeretnél tudni a munkánkról, javaslom neked ezt a rövid kis prezis bemutatót, melynek címe: Mit adhat neked egy szövegíró ügynökség?

Minden diához tartozik hanganyag is, úgyhogy kapcsold be a hangszóródat! Ha nincs, akkor a prezentáció alatt látod a szöveges változatot is. Az indításhoz kattints a kép közepére!

A szöveg:

  1. dia

A tartalommarketing az online marketing stratégia része. 2012 óta az egyedi, jó minőségű tartalom a legfontosabb, amit oldalunk minél jobb keresőpozíciója érdekében tehetünk. De a tartalommarketing nem új kifejezés: már az 1800-as évek végén létezett, mikor egy mezőgazdasági vállalkozás ingyenes magazint adott ki. Az újságot néhány hónap múlva már másfél millióan forgatták.

A tartalommarketing lényege tehát az, hogy ne harcoljunk a minél nagyobb reklámzajjal, ne mindenáron eladni akarjunk, hanem ehelyett adjunk: tartalmat, információkat, segítséget. A látogatók válaszokat keresnek, érdekes és olvasmányos cikkeket, hanganyagokat és videókat.

A tartalommarketing részterülete a szövegírás. Mi ebben vagyunk profik. Olyan szövegeket készítünk a weboldaladhoz, amiket a látogatók is szeretni fognak, így növeljük a konverziót, a bevételeidet. Emellett pedig a Google is szereti, így több látogatót küld a weblapodra.

  1. dia

Alapvetően kétféle szövegírási részterületet különböztetünk meg. Az egyik a hagyományos online újságírás speciális formája, mikor kifejezetten a felhasználók számára készült anyagokat írunk. A céges blogod növeli a hitelességedet, a megfelelő webszövegek szintén több keresőből érkező látogatót biztosítanak, a jó hírlevél pedig több eladást eredményez.

A marketingszövegek viszont közelebb állnak a hagyományos marketingszakmához, mint az újságíráshoz. Az értékesítési szövegíró készíti el a salesszövegeket, a landing page-ek és microsite-ok tartalmát. Ehhez nem elég a jó toll, az írói véna, hanem nagyon sok tapasztalat, rengeteg elemzés és kutatás szükséges. Nem mi beszélünk, hanem a számok: ha nő a bevételed, akkor a marketingszöveg jó.

  1. dia

A szövegírás minden weboldallal rendelkező cégnek alapvető fontosságú, de sokan nem tudják, hogy létezik. Megéri szakmai ügynökségnek kiszervezni az anyagot, mert egyetlen szövegíró nem fog tudni kiégés nélkül hónapokat vagy éveket dolgozni neked. Ügynökségünknél tíznél is több szövegíró készíti az anyagokat, így sem szabadság, sem betegség nem lehet akadálya az új, és a korábbiaktól eltérő témájú, kitűnő anyagnak.

A századfordulón, az 1900-as évek elején a magyar gimnáziumokban poétaoktatás keretében tanították, hogyan lehet valaki jó költő. Mégsem lett a XX. századra több költőnk, ami nem is meglepetés, hiszen a tehetség nem oktatható. A különböző tréningeken megtanulhatod, hogy meglévő grafomániádat és tehetségedet hogyan kamatoztathatod szövegíróként, de egy cégvezető ideje mindig drágább lesz, minthogy két-három órán keresztül dolgozzék egy blogbejegyzéssel. A mi feladatunk, hogy a Te gondolataidat szavakba öntsük. Nem azért, mert Te nem tudnád megtenni, hanem azért, mert jók vagyunk ebben és szívesen levesszük a terhet a válladról.

  1. dia

A szövegírás a legjobb ár–érték arányú marketingköltség a vállalkozásodban. Már ezerforintos ár körül elérhető egy cikk, amely szerencsés esetben spontán terjedhet a közösségi médiában és természetesen létrejövő hivatkozásokat biztosít az oldaladra. Növekszik a szakmai hitelességed, az oldalad értéke, több látogatót, így nagyobb bevételeket érhetsz el. Érdemes a bevétel arányában mindig egy fix büdzsét szánni a tartalomfejlesztésre, mert ez jól mérhető és közvetlenül bevételt termelő tevékenység.

  1. dia

Nem hiszünk abban, hogy van külön SEO szövegírás, ahogyan SEO honlapépítés sincsen. Alapvető elvárás ugyanis, hogy minden szöveg keresőoptimalizált is legyen. De ezért nem kell több pénzt elkérni: aki a webre ír, természetesen megfelelően kulcsszavazott és ideális szövegdinamikájú anyagokat kell, hogy alkosson. A tartalmat mindig a felhasználóknak készítjük, és éppen ezért fog tetszeni a Google-nek is.

A pongyola tartalom hamar lepattanó látogatókat eredményez, a silány helyesírás vagy minőség tehát árt az oldaladnak. Az arculatodat alapjaiban határozza meg, milyen szövegeket használsz, és a Te érdeked is az, hogy ne webszemetet, hanem értékes tartalmat adj a látogatóknak. Ez a tartalommarketing alapvetése!

  1. dia

Én Sipos Zoltán vagyok, a Kreatív Kontroll Kft. ügyvezetője. Csapatommal évek óta az egyik vezető hazai szövegíró ügynökségben azon dolgozom, hogy hónapról hónapra leadjuk azt a közel ezeroldalnyi szöveget, melyet megrendelőink kérnek tőlünk.

Ha weblapod van, akkor szükséged van ránk. Beszéljünk pár szót, próbálj ki minket minden kötelezettségtől mentesen. Garanciálisan dolgozunk, titoktartást ígérünk. Ne feledd: a vetélytársad minden bizonnyal már ismeri ezt a lehetőséget, sőt könnyen lehet, hogy neki is mi dolgozunk. Ha viszont nem, itt a lehetőséged előnyre szert tenni.

Írj nekem e-mailt, ha bármilyen kérdésed van. Szívesen segítek, akkor is, ha nem rendelsz tőlünk semmit.

  1. dia

Köszönöm a figyelmedet!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkTársadalmi szerepvállalásunk az öngyilkosság-megelőzésben
Következő cikkIlyen egy jó DM levélKövetkező

Ezeket olvastad már?

Rangsorolási faktorok 2015-ben – a Searchmetrics SEO-felmérése (és 6 tipp)

Hogyan néz ki ma a hatékony SEO-stratégia? Mi számít és mi nem számít a rangsorolásban?

Elolvasom »

Trump és a tartalommarketing

Miért lett Donald J. Trump az Egyesült Államok 45. elnöke? Olyan kérdés ez, amire valószínűleg

Elolvasom »

Szó szerint üdítő példák: A PepsiCo és a Red Bull tartalomgyárai

Amikor tavaly áprilisban a Red Bull Media House az anyacégen kívül más ügyfeleknek is megnyitotta

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.