- tartalom
- SEO
- SEM
- mindenre kiterjedő analitika
- az elköteleződés a márka iránt
- az eléréseket
- és a konverziót.
Világhódító napokat tartunk a Kreatív Kontrollnál, hiszen miközben a Traffic & Conversion Summiton is jelen volt a csapat, ketten a Ljubljana melletti inOrbit 2017 konferencián szívtuk magunkba a tudást. Dani tavaly már megjárta az inOrbitot és annyira tetszett neki, hogy pár levélváltás és persze szakmai eszmecsere után idén már a rendezvény egyik médiapartnereként érkezhettünk ketten … Read more
Definíciókényszerben van a magyar piac: összevissza keverjük a tartalommarketinget a natív hirdetésekkel, belebonyolít az inbound marketing és a sehova sem tehető branded content is beleköp a tartalomlevesbe. Tudod, hogy nagy a káosz, ha már a szakemberek is kapkodják a fejüket, hogy mi mit jelent. A jó hírem az, hogy a tengerentúlon is keverik a fogalmakat, … Read more
Már nem merek olyasmit kijelenteni, amit közhelyszerű marketingigazságnak tartunk, mert van, aki szerint a blog sem hatékony, de hát sosem érdekeltek az ilyen sommás vélemények. Úgyhogy mégis leírom: természetes, hogy használnod kell az e-mail-marketing lehetőségeit, ami nem spamelést és érdektelen hírlevélözönöket jelent, hanem ugyanúgy hasznos tartalom kínálását, mint mindig, ha tartalmi szemléletben gondolkodunk. A hírlevelezést … Read more
A cégek többsége elképesztő összegeket költ arra, hogy online felületeikre potenciális érdeklődőket szerezzenek. Aki viszont nem vásárol, az el is veszik. Pedig a látogatók többsége nem lesz azonnal ügyfél: szükségünk van arra, hogy a valódi érdeklődőket, a leadeket kezeljük és gondozzuk. Kísérjük el a látogatót addig, amíg végül valóban vásárlóvá válik: ez a lead nurturing. … Read more
Bár időközben sikeresen levizsgáztam az inbound marketing akadémián, még néhány ott fölmerült téma feldolgozásával adós vagyok. Ráadásul olyan fontos téma is hátravan még, amely az egyik legfontosabb eszköz azok számára, akik ma online vállalkozást folytatnak: landing page-ek és köszönőoldalak létrehozása. A landing oldal egyetlen célja a konverzió. A konverzióoptimalizálás az a folyamat, amikor az analitikai … Read more
Damjanovich Nebojsa a hazai online marketing megkerülhetetlen szereplője, tanulmányok, könyvek, számtalan előadás fűződik a nevéhez. Ő ma az egyik legtapasztaltabb hazai marketingszakember, és azt vallja, hogy a tartalommarketing a legkisebb cégektől a nagyvállalatokig mindenkinek hasznára válhat, a tartalomgyártás pedig minőségben és ügyfélszámban egyaránt felfelé ívelő szakma. Interjúnk vele. Kreatív Kontroll: A marketingben korábban is … Read more
Az inbound akadémia hatodik témája a CTA volt, tehát a call to action, amelynek alapjait itt összefoglaltam. Hogyan alkalmazzuk a gombokat az oldalunkon, hírlevelünkben? Néhány olyan alapvetés, amely segítségével hatékonyabbak lesznek az anyagaid. A CTA egy gomb, amely az egyik ajánlatunkhoz vezet: konkrét felszólítás, amely vezeti a látogatódat. A belépő szint, mikor azt írod a feliratkozó … Read more
Nem szeretem a bombasztikus kifejezéseket, de valódi nagyágyú tartott két hete előadást az inbound marketing akadémián. Marosvölgyi Péter, az Aegon online igazgatóságának vezetője, egy leányvállalatának ügyvezetője beszélt a csalikról. Már az elején leszögezte, hogy azért nem jár már konferenciákra, mert nincs mit hazavinnie onnan. Emiatt azonnal nagy elvárásokat támasztott maga elé. Milyen egy jó marketingcsali, … Read more
A tartalom előállítása kapcsán nem elég kizárólag az ügyfelekkel foglalkozni: gyakran elfelejtjük, hogy a cégen belül is működő rendszert kell összeállítani ahhoz, hogy rendszeresen jó minőségű anyagokkal tudjunk megjelenni. Van, aki jó prezentációkat készít, más ügyesen ír cikkeket, de ez rendben is van: a célközönségünk tagjai is különbözőek, van, aki a habkönnyű tartalmakat keresi, más … Read more