Már nemcsak a minőségi tartalom fontosságáról szólnak a marketingelőadások, néha megemlítik a buyer personát és a szegmentálást is. Általában addig jutunk, hogy „készíts buyer personát”, „szegmentálj sokat” és „legyen tartalomstratégiád”. De ha régóta olvasod ezt a blogot, akkor tudod már,...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Már másodszor ért a megtiszteltetés, hogy kikérték a véleményem egy tartalommarketing témájú szakdolgozat kapcsán. A közel másfél órás beszélgetés hangfelvételét elkértem, ha van időd utazás vagy pihenés közben, hallgasd meg! Ez az őszinte véleményem a kérdésekről. A tévedés jogát fenntartom:...
Alacsonyan száll a bullshit-vihar, mikor a szakmai előadásban azt találja mondani valaki, hogy „minőségi tartalmat” szolgáltass, majd folytatja néhány olyan diával, amiben van egy-két szám egy nyugati weblapról. Mégis elmondta már valaki egy ilyen előadásban, hogy mi az a „minőségi...
A tartalom előállítása kapcsán nem elég kizárólag az ügyfelekkel foglalkozni: gyakran elfelejtjük, hogy a cégen belül is működő rendszert kell összeállítani ahhoz, hogy rendszeresen jó minőségű anyagokkal tudjunk megjelenni. Van, aki jó prezentációkat készít, más ügyesen ír cikkeket, de ez...
Azt mindenki tudja már, hogy ma kiváló tartalomra van szükséged. Olyanra, ami mágnesként húzza be a linkeket és virálisan terjed. Mondani könnyű: a minőségi tartalmat nem csak megírni nehéz. Sokan már a vázlatkészítésnél elakadnak. Szerencsére a kiváló tartalom objektíven vizsgálható,...
Szóval eldöntötted, hogy szövegíró leszel. Vagy épp a marketingszakon mindössze 1-2 kurzusban érintik a marketingkommunikációt, de téged ennél mélyebben érdekel a téma. Vagy cégvezetőként szeretnél nagyobb rálátást a szövegírásra, és hajlandó vagy pár könyvet elolvasni. Felmerül a kérdés, hogy hogyan...
Már 3 hete az Inbound Marketing Akadémia hallgatója vagyok, és alapvetően tagadnám meg az általam olyannyira dicsért tartalommarketinges szemléletet, ha nem számolnék be arról, amiről a képzésen szó esik. A Senpai Consulting és Damjanovich Nebojsa által életre hívott képzéssorozat nem...
Nem publikálsz elég esettanulmányt, pedig 5 érvem is van rá, hogy kéne. Ezt onnan tudom, hogy a marketingben iszonyatos az információhiány: égető szükség lenne releváns, értelmes és hasznos projektek feldolgozására, de az esettanulmány ritka, a jó esettanulmány még ritkább. Így...
Van egy nagy bajom a hazai online marketing színtérrel: kevesen mutatnak számokat. Ez minimum visszás, mert ma gyakorlatilag minden mérhető, tehát számokat mutatni nem volna nehéz. Emellett az alapvető tisztesség is úgy kívánja, hogy a marketinges bullshitjeinket számokkal, esettanulmányokkal és...
Ha számlára veszel egy laptopot, az papíron kiadásnak számít, de pontosan tudod, hogy a céged nyereségét forgatod vissza a cégedbe: vettél egy olyan eszközt, amellyel hatékonyabban tudsz dolgozni és a céged értéke is nőtt. Definíció szerint az eszköz olyan vagyonelem,...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Ezeket olvastad már?
Loading...