Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

Használhatsz sablonokat az íráshoz? (Így swipe-olj, 1. rész)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: hirdetés, reklámszöveg, swipe

Igen.

Ha csak egy gyors megnyugtatásra volt szükséged, akkor neked itt a cikk véget is érhet.

Azonban sablonizálni a tartalomkészítést nem olyan egyszerű.

 

Ezt a felépítést láttad már (de mit kezdj vele?)

 

Így néz ki egy jól felépített landing page (kép via VWO):

landing page felépítése

De lehet, hogy ezt a vázlatot láttad (kép via Unbounce):

landoló oldal felépítése

És mi is rajzolgatunk ilyeneket:

#landingpage #workshop #sketch

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által közzétett fénykép, 2016. Szept 9., 02:29 PDT

Ha voltál mondjuk Nebojsa Inbound Marketing Akadémiáján… elolvastad Neil Patel valamelyik útmutatóját… elvégeztél egy online tartalommarketing-kurzust (pl. HubSpot), akkor láthattál már ilyen képeket.

Landing page-nél a vázlat már kialakult:

  • Fönt egy főcím, ami visszaadja azt az üzenetet, amire rákattintott a látogató.
  • Alatta alcím magyaráz.
  • Van egy hero shotod vagy videód jobb oldalt.
  • Majd kis dobozban egy űrlapod. Az űrlapra irányítóval mutatsz, a doboznak is van címe, magyarázószövege, illetve call to actionben végződik, és mindez hajtás fölött van.
  • A hero shot alatt testimonialok vagy referencialogók erősítik a reklámüzeneted (és a céged) hitelességét, ezek építenek bizalmat.
  • A CTA alatt van valamilyen biztonsági elem (adataid nem adjuk ki harmadik félnek stb.).
  • Hajtás alatt kezdődik a törzsszöveg egy bekezdéssel, majd van (általában 3 tagú) listában a szolgáltatásod feature-eiről benefit statement.

Leadgyűjtő landingnél ez nagyjából a best practice. Ettől akkor térünk el, ha jó okunk van rá – és jó ok alatt azt értjük, hogy tesztelted a különböző elemeket, és a teszted során a változtatás nyert. (És szignifikáns volt az A/B teszted.)

 

Nemhogy érdemes vázlatok alapján írni, de kötelező

 

A vázlat a követhető best practice.

Ha ott a működő gyakorlat, akkor hatalmas (és nehezen megmagyarázható) üzleti kockázat attól radikálisan eltérni (ismétlem: eltérhetsz, ha adatokkal tudod alátámasztani a változtatásod létjogát).

 

Miért használunk vázlatokat?

 

Mert az nem elégséges válasz, hogy azért, mert megéri.

1) Azért, mert így felgyorsul a tartalomkészítés. Kérdezz meg egy szövegírót, hogy mikor ír gyorsabban: ha követhet egy vázlatot… vagy ha neki kell kitalálni a felépítést is.

Nyilván a vázlattal.

Ez amúgy a grafikára és a videóra és kb. minden tartalomra igaz: a vázlat, a sorvezető, a template, a minta megspórol egy munkafolyamatot.

(Zárójelben teszem hozzá, hogy ez nem keverendő azzal, amikor anyagot írunk át. A szövegírás nem a leirt szavakról szól, hanem az üzenetről, amit átadsz, az érzésekről, amiket kiváltasz, illetve a gondolatokról, amelyekre az olvasód rávezeted.

Ha ott van 4 oldalnyi valamilyen szöveg, az nem garantálja, hogy a munka gyorsabb lesz: kérdezz meg egy építészt, hogy vajon az segítség-e neki, hogy egy 150 éves düledező házból kell kihoznia a modern passzív házat.)

2) Azért, hogy több ember tudjon együtt dolgozni. Nagy cégnél készítenek több tucat landing page-t vagy több száz termékleírást: gyorsít a folyamaton, ha csúnya szóval egykaptafás minden termékleírás, például mindegyik 5 mondat, amelyből az első mondatod cím, a második kategórialeírás, a harmadik az árat igazolja stb. A grafikus, a tartalommenedzser, a webes, a SEO-s gyorsabban tud dolgozni (aka futószalag).

(A futószalagot pejoratív felhang nélkül, sőt elismeréssel mondom. Anno 1000 cikk fölött írtunk aranyérről és hasonló egészségügyi problémákról, pontosan tudom, hogy mekkora munka ez.)

3) Minőséget emel. Nem kell túlmagyarázni: ha sikeres tesztekből összeállított vázlat alapján dolgozol, akkor jobb esélyed van a jó anyagra.

 

A szövegírók sötét titka?

Előfizetői tartalom

Ha az előfizetős pirulát választod, akkor megmutatom, hogy milyen mély a nyúl ürege.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikk4 videomarketinges trend 2017-re
Következő cikk30 szabály, amit be kell tartanod, ha blogot írszKövetkező

Ezeket olvastad már?

Lehetetlen témából jól konvertáló landing page? A 4-szeres ROI története (esettanulmány)

Van olyan termék vagy szolgáltatás, amit nem kell magyarázni, mert az emberek 99 százaléka tudja,

Elolvasom »

Mi a szöveged célja? [videó]

Folytatódik a videós dömping, legfrissebb témánk pedig az, hogy vajon mi a szöveged célja? Talán

Elolvasom »

Hogyan ragadja (és tartja meg) egy jó hírlevél a figyelmedet?

Senki nem akar több e-mailt kapni. Az e-mail idegesítő. Az e-mail elavult. E-mailben nem lehet

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.