A tartalommarketing ereje brutális. Egy online magazint február végén leállítottunk, tehát bő 5 hónapja nem kerül ki új cikk, nem hirdetjük, nem rakjuk ki a közösségi felületekre az anyagokat. Az oldal 5 hónapja változatlan. Most augusztus van, és a mai...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Már nem merek olyasmit kijelenteni, amit közhelyszerű marketingigazságnak tartunk, mert van, aki szerint a blog sem hatékony, de hát sosem érdekeltek az ilyen sommás vélemények. Úgyhogy mégis leírom: természetes, hogy használnod kell az e-mail-marketing lehetőségeit, ami nem spamelést és érdektelen...
„Mindenki árérzékeny”, „az embereknek nincs pénzük”, „nem emelhetek árakat, mert akkor drágább leszek a konkurensemnél”. Tényleg mindenki árérzékeny? Budapest összes lakója fogához veri a garast? A piacod összes vásárlója csak az árra figyel? Ha ez így van, akkor add meg...
Ügyfelünk ellátja az irodádat bútorokkal, testedet natúrkozmetikumokkal, minket pedig értékes tapasztalatokkal. Weboldalszövegezést (katt a referenciáért), blogbejegyzéseket (lásd a paulpenders.hun) és Facebook-menedzsmentet kért tőlünk. Az érdekes tapasztalat nem ez, hanem az, hogy idővel felismerte, hogy a szövegírást versenyszerűen is űzik azok az...
Pezsegjen a copywriter-szakma! Györfi András megtisztelt minket néhány kérdéssel, mi pedig válaszoltunk. Változatlan utánközlés következik alább. A tartalommarketing ma talán a hazai marketing legnagyobb slágere. A Kreatív Kontroll 2 szakemberét, Sipos Zoltánt (ügyvezető) és Vavrek Balázst (head of marketing) kérdeztem...
Szirmai Gergelyt, a Hollywood Hírügynökség vloggerét több mint negyedmillióan követik YouTube-on, lendületes videói már ikonikussá váltak a magyar weben. Gergely a videoblogolás mellett alkalomadtán videomarketinggel is foglalkozik. Mi hozza egy vlogger sikerét és milyen felkészültség kell a videózáshoz? Kit érhetünk...
A Privatbankar.hu tartalommarketing-sorozatot indít, engem pedig megtiszteltek azzal, hogy szakértőként kérdeztek egy interjúban. Az interjú hasznos lett, és szeretném, ha 1 év múlva is rátalálhatnál és a tartalommarketinges erőfeszítéseidet segíthetném e tippekkel. Ezért az utánközlés. Az interjú eredetileg itt jelent...
Megdöbbentem, hogy egy mozgalom arra használja a közösségi médiát, amelyre a közösségi média elvileg való: közösségépítésre. (Nem vagyok naiv: látom, hogy a Facebook egy jól álcázott hirdetési platform.) A beszélgetés során jeleztem a Férfiak Klubja alapítójának, Bedő Imrének, hogy nem...
Pokornyik Roland az EDMdesigner alapítója és ügyvezetője, tapasztalt projektmenedzser, harcedzett online marketinges és SCRUM master – és friss ügyfelünk. Kiderült, hogy korábban körbenéztek a nemzetközi szövegírók között is, mielőtt végül részben ránk bízták a céges blogjukat. Azonnal felcsillant a szemem, és...
Az idei Media Hungaryn előadást tartott Rebecca Lieb amerikai tartalommarketing-szakértő is. Az Altimeter és az Econsultancy korábbi munkatársával, a Teradata Applications jelenlegi alelnökével a Kreatív Kontroll standjánál arról beszélgettünk, miért hibás a cégek tartalommarketing-felfogása, miért nehéz a házon belüli tartalomgyártás...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...