Kíváncsi vagy, hogy milyen tartalommarketing-előadásokat (vagy szövegírói webinárt) szoktam tartani?
Ha igen, akkor ezt a cikket rakd el a könyvjelzőid közé, mert 5 előadás diáit mutatom be némelyiknél hangfelvétellel és jegyzettel.
(Görgess a cikk aljára. Megéri.)
A Piac & Profit tartalomarketing-konferenciáján a blogról
Tartalommarketinges körökben vitán felül áll, hogy a céges blog hatékony. A Piac & Profit konferenciáján ezzel az 5 diával érveltem először a blog mellett, utána konkrét tippeket próbáltam adni.
[slideshare id=52286769&doc=pp2-150901094710-lva1-app6891]
20 percbe nem fér sok, de az egyik legfontosabb tanulság:
Tudd, hogy kinek írsz. Ha laikusoknak, akkor az erősen szakmai tartalmaidat úgy mutasd be, hogy megértse az is, aki tegnap hallott rólad és a szakmádról először. Ők lesznek a vevőid, nem a munkatársaid.
Ugyanezen a konferencián a tartalommarketingről
Mégis mi az a tartalommarketing? Ahogy a content marketing beágyazódik a hazai szcénába, úgy teszik fel egyre kevesebbszer a kérdést.
[slideshare id=52286739&doc=pp1-150901094608-lva1-app6891]
Az előadásból kiemelném azt, hogy a tartalommarketing egy szemlélet.
A tartalommarketingnél minden tartalmadra úgy tekints, mint egy termékre. Az átfogó tartalommarketing-stratégia az alábbi lépésekből áll.
- Tervezés, stratégiakészítás (publikációs naptár, piackutatás, kulcsszókutatás, trendkövetés)
- Tartalomkészítés
- Publikálás
- Terjesztés
- Elemzés
A Privátbankár Webstratégia 2015 konferenciáján a tartalommarketing és brandépítés kapcsolatáról
Sok reklámszakember támadva érzi magát, hogy az új kommunikációs szemlélet bizonyára kizárja a tradicionális reklámformákat és a tartalommarketinget használó cég nem reklámozhat. Egyáltalán nem erről van szó: a tartalommarketing kiegészíti a meglévő eszközöket, illetve halad a korral.
[slideshare id=52286645&doc=privatbankardiak-150901094316-lva1-app6891]
Van hozzá hangfelvétel (10 mega) és részletesebb vázlat is.
Ezt jegyezd meg a tartalommarketingről:
- saját csatornákon (owned media) terjeszt
- értékes tartalmat
- az ügyfeleknek (és potenciális ügyfeleknek)
- megoldásokról
Interaktív, elsősorban segíteni szeretne és párbeszédalapú (emberekkel beszél). Az ilyen cég nem megszakítja a tartalomfogyasztást (reklámokkal), hanem belesimul (tartalommal). A logikus döntés ma az, hogy ne küzdj a reklámzajjal, hanem kerüld ki azzal, hogy nem reklámot adsz, hanem tartalmat.
És a tartalommarketing úttörői elsősorban médiacégként és kiadóként határozzák meg magukat.
A 20. Media Hungaryn a tartalommarketing megtérüléséről
A Media Hungaryn nemcsak kiállítók voltunk, de a fenti előadást is megtartottam a tartalommarketing-teremben (amelyről percről perce tudósítottunk másnaposan, de pszt!).
Rendszeresen idegesít, hogy a hazai marketingszakma nem használ számokat, ezért én több esettanulmányt hoztam és számokat mutattam, hogy a tartalommarketing mikor és mennyire térülhet meg.
[slideshare id=52286434&doc=mediahungary1-150901093719-lva1-app6892]
Ehhez is van hangfelvétel, hallgasd meg az előadást!
Gyakran kérdezik, hogy hogyan lesz a tartalmi szemléletből eladás, mert egyesek szerint a szemlélet lényege az, hogy „ne akarj eladni”. Ez a content marketing félreértése – én is el akarok adni és ez nem is bűn. A content marketing lényege viszont az, hogy okosabban adjunk el, és azzal se a reklámzajt növeljük, hanem értékes tartalmakat adjunk az ügyfélnek akkor és ott és úgy és arról, amikor és ahol és ahogyan és amire kíváncsi.
Nézzünk egy elméleti „így lesz belőle vásárló” útvonalat.
Indítok egy céges blogot, melyre kiváló, részletes szakmai anyagokat teszek mondjuk a duguláselhárításról. Mivel a piac legjobb minőségű anyagait publikálom, ezért a rangsorolásban is feljövök, a potenciális ügyfél megtalálja az oldalt. A potenciális ügyfél vécéje eldugult, és pánikszerűen keresi, hogy hogyan oldhatná ezt meg. Adok neki tippeket és megmutatom, hogyan kell.
Van, amit meg tud csinálni ő is. De eljön egy olyan pont, amikor nem lesz kedve, ideje vagy gusztusa matatni a kakiban, vagy már olyan szerszám és szaktudás kell hozzá, amivel nem rendelkezik.
Kit fog felhívni?
Azt az embert, akinek a cikkeit folyamatosan olvassa, mert látja, hogy az illető szakember és ért hozzá, valamint szem előtt is van.
Webinár a szövegírásról
[slideshare id=52286832&doc=webinar-150901094902-lva1-app6891]
A webinár legfőbb tanulása az, hogy a marketingszövegeidet előnyökre építed (mely előnyöket terméktulajdonságokkal teszel hitelesség). Továbbá minden mondatodnak egyetlen célja van: hogy elolvassák a következő mondatot is.
Rendelj tőlünk céges tréninget vagy workshopot
Nemrég tartottunk egy workshopot a UPC-nek a hírlevélírásról (5 órás lett!), illetve most fut egy több részes szövegírói tréning egy olyan cégnek, melyet egyelőre a titoktartási miatt nem fedhetek fel.
Ha szeretnéd, akkor csak neked és kollégáidnak tartunk egy workshopot. A témát a tartalommarketingen és szövegíráson belül te választod ki. Megbeszéljük, hogy mikről szeretnél tanulni és ez nagyjából hány óra lesz, majd a workshopra tucatnyi gyakorlófeladattal megyünk, és az előadás során a te anyagaidon keresztül mutatjuk be azt a szövegírási modellt, fogást vagy bármit, amiről épp beszélünk.
Téma lehet (ötleteket adok, de nem teljeskörű a lista):
- hírlevélírás
- reklámszövegek (online ésvagy offline: landing page megírása, szövegírási modellek, szövegfelépítés stb.)
- tartalommarketing-eszközök
- tartalomstratégia elkészítése
- tartalomkészítés (hogyan írjunk blogot, termékleírást, PR-cikket stb.)
Ez az egyik csúcstermékünk, és egy ilyen tréning 200 000 forintról indul.
De van olcsóbb megoldás – Magyarország talán legjobb előadássorozata tartalommarketingről és szövegírásról
Mit szólnál ahhoz, ha 1 nap alatt megtanulhatnád, hogy...
- hogyan vidd ki a céged az Index címlapjára (fillérekből)
- hogyan egészítsd ki a Wikipédia egyes szócikkeit úgy, hogy a te oldalad forráslinkként szerepelhessen
- hogyan manipulálj és hogyan írj reklámszövegeket
- mi az a 10 tartalommarketing-eszköz, melyeket minimális büdzséből te is megcsinálhatsz (és hogyan csináld meg)
- hogyan írj blogot (hogyan adj címet, hogyan írd meg a vázlatot stb.)
- milyen tartalmakat tölts a webáruházadra (amelyeket a konkurensed valószínűleg nem használ)
- hogyan keresőoptimalizáld a szövegeidet
- hogyan vegyél föl szövegírókat (és hogyan menedzseld őket, hogy hatékonyak is legyenek)
- hogyan szerkeszd a saját nyomtatott magazinodat (vagy egyéb print kiadványodat)
- hogyan használd a videókat a tartalommarketing-stratégiádban
Ez magunk közt szólva olyan döbbenetes programlista, hogy el se kell mondanom az árát, tehát itt veheted meg a jegyed.
Reklámszövegírást tanítunk.
És ennek az előadásnak az ára mindössze nettó 20 000 forint. Igen, én se hiszem el, hogy ilyen olcsón ennyire hatékony tréninget tartunk.
Képzeld el, hogy mindezeket meghallgatod... jegyzetelsz közben... és még haza sem értél, de máris megkaptad e-mailben az előadások diáit plusz egy cselekvési tervet, hogy mit hogyan érdemes csinálnod és mihez kezdj először.
Senior copywriterünk egy blog.hus blog felépítését magyarázza.
Az előadások során végig mondjuk, hogy kérdezz bátran, mert a cél az, hogy minél több értéket kapj. A szünetekben is kérdezhetsz és örömmel mesélünk. Mindemellett ott lesz rajtad kívül 19 vendég, tehát legalább 19 névjegykártyával a zsebedben mehetsz haza.
Azt gondolnád, hogy ez zseniális ... de még nem fejeztem be!
Kapsz 250 000 forint értékű levásárolható kupont is!
Számolatlanul ihatod az üdítőket és frissítőket.
És finom finger foodokat és süteményeket csemegézhetsz.
Olyan magas minőségű ételeket rendeltem minden előadásra, hogy a kollégák nem akarták elhinni a számlát.
Az első visszajelzések a tréningről
Azért rendelek méregdrága ételeket és azért teszünk bele ennyi energiát az előadásnapba, mert csodálatos érzés ilyen visszajelzéseket olvasni. Ezt a tréninget kihozhatnánk úgy, hogy több pénz maradjon a zsebünkben, de a jegyár nagy részét rád fogjuk költeni.
Köszönöm Neked és a csapatnak ezt a tudásdús napot. Az étel osztályon felüli. Egy csúcskategóriás étteremben is elcseszik a kajámat, miután elmondom, vegetáriusként mit kérek. Tetszett a cégfilozófia, a sallang és kamumentes lényegre törés és átlátszóság. Szórakoztatóak a hibák, elcseszések említése. Kaptam pontos know-how-t a cikkíráshoz és a szövegíráshoz, ez nagyon értékes volt! És igen, az oktatás és a személyes élmény mindig bizalmat szül!
Megvolt a lista, ahogy egy értékesítési cikket meg kell írni. Ezért is jöttem.
Vadász Ákos, vadaszakos.hu
És...
Ha valaki most kezd el tartalommarketinggel foglalkozni, és tényleg szeretné jól csinálni, akkor szerintem ez a tréning a tökéletes start a számára. Az információk mellett ugyanis komplett szemléletmódot sikerült átadnotok. Ha pedig valaki már kapiskálja, hogy az értékes tartalomszolgáltatás a vállalkozás egyik fő potenciálja, és próbálkozik is itt-ott az írással, tőletek egy nap alatt olyan strukturált tudást kaphat, amit más forrásból hónapokba és temérdek pénzbe telne összeszedni, ha egyáltalán sikerülne.
Ezen a tréningen is tisztán látszott, hogy nem csak okoskodtok, nem a levegőbe beszéltek. Őrületes tudás és tapasztalat van mögöttetek, aminek jó részét megosztottátok velünk. Úgy, hogy azt már másnaptól el lehet kezdeni ténylegesen, a gyakorlatban is használni.
Az arányokat jól belőttétek, az információ végig hasznos, összeszedett, kerek egész és érdekes volt.
Több mint tíz éve foglalkozom marketinggel, aminek ugye alapvető része a szövegírás. Az utóbbi időben munkán kívül is egyre többször botlottam ilyen feladatba. Szóval írok. Valahogy... Szerintem a tréning után máshogyan, tudatosabban, kreatívabban, jobban fogom csinálni. Nagyon lelkes vagyok, teljesen felspannoltatok. Tudom, hogy hosszú távon gondolkodunk, de már alig várom, hogy a konverzióban is elkezdjen jelentkezni az eredmény. Cha-ching!!! :o)
A figyelmes vendéglátás, a minőségi ételek, a jó hangulat, a közvetlenség, ami az egész napot áthatotta, csak hab volt a tortán. Jófej a csapat!
Remélem, még sokat hallok felőletek!
Benkő Szilvia, Center Kft.
És...
Nem egy és nem kettő konferencián, előadáson vagy képzésen voltam már. Ez a keddi azonban egy új szintre emelte a képzést! Az előadásokon látszott, hogy tényleg el akarjátok mondani és azt szeretnétek, ha mi megértenénk és meg is tudnánk csinálni. Nem a púder, az önfényezés, a mellébeszélés volt porondon, hanem tények. Pontosan, ahogy ígérted! Az ellátás színvonala pedig már túlzás is volt! :)
Schumann Tibor, CsoSch Bt.
Összefoglalom, hogy mennyi értéket kapsz a 20 000 forintos jegyedért.
- 10 információdús előadást
- Minőségi ételeket és italokat
- 250 000 forint értékű bónokat
- Az előadásnap után minden diát és egy cselekvési tervet
- 19 új üzleti ismerőst
Ez tehát kihagyhatatlan. Viszont az előadássorozatot csak ebben az évben tartjuk (jövőre már más lesz).
Kattints ide és jelentkezz most. (Olyan garanciát kapsz, hogy még a helyszínen is visszakérheted a pénzed!)
Ők biztos jönnek, és 150 másik jelentkező is.
Lehet, hogy a konkurensed is eljön?
Show More