Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

5 tartalommarketing-előadás egy cikkben (és az ország legjobb content marketing előadásai)

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: előadás, reklámszövegírás, tartalommarketing

Kíváncsi vagy, hogy milyen tartalommarketing-előadásokat (vagy szövegírói webinárt) szoktam tartani?

Ha igen, akkor ezt a cikket rakd el a könyvjelzőid közé, mert 5 előadás diáit mutatom be némelyiknél hangfelvétellel és jegyzettel.

(Görgess a cikk aljára. Megéri.)

A Piac & Profit tartalomarketing-konferenciáján a blogról

Tartalommarketinges körökben vitán felül áll, hogy a céges blog hatékony. A Piac & Profit konferenciáján ezzel az 5 diával érveltem először a blog mellett, utána konkrét tippeket próbáltam adni.

[slideshare id=52286769&doc=pp2-150901094710-lva1-app6891]

20 percbe nem fér sok, de az egyik legfontosabb tanulság:

Tudd, hogy kinek írsz. Ha laikusoknak, akkor az erősen szakmai tartalmaidat úgy mutasd be, hogy megértse az is, aki tegnap hallott rólad és a szakmádról először. Ők lesznek a vevőid, nem a munkatársaid.

Ugyanezen a konferencián a tartalommarketingről

Mégis mi az a tartalommarketing? Ahogy a content marketing beágyazódik a hazai szcénába, úgy teszik fel egyre kevesebbszer a kérdést.

[slideshare id=52286739&doc=pp1-150901094608-lva1-app6891]

Az előadásból kiemelném azt, hogy a tartalommarketing egy szemlélet.

A tartalommarketingnél minden tartalmadra úgy tekints, mint egy termékre. Az átfogó tartalommarketing-stratégia az alábbi lépésekből áll.

  • Tervezés, stratégiakészítás (publikációs naptár, piackutatás, kulcsszókutatás, trendkövetés)
  • Tartalomkészítés
  • Publikálás
  • Terjesztés
  • Elemzés

A Privátbankár Webstratégia 2015 konferenciáján a tartalommarketing és brandépítés kapcsolatáról

Sok reklámszakember támadva érzi magát, hogy az új kommunikációs szemlélet bizonyára kizárja a tradicionális reklámformákat és a tartalommarketinget használó cég nem reklámozhat. Egyáltalán nem erről van szó: a tartalommarketing kiegészíti a meglévő eszközöket, illetve halad a korral.

[slideshare id=52286645&doc=privatbankardiak-150901094316-lva1-app6891]

Van hozzá hangfelvétel (10 mega) és részletesebb vázlat is.

Ezt jegyezd meg a tartalommarketingről:

  • saját csatornákon (owned media) terjeszt
  • értékes tartalmat
  • az ügyfeleknek (és potenciális ügyfeleknek)
  • megoldásokról

Interaktív, elsősorban segíteni szeretne és párbeszédalapú (emberekkel beszél). Az ilyen cég nem megszakítja a tartalomfogyasztást (reklámokkal), hanem belesimul (tartalommal). A logikus döntés ma az, hogy ne küzdj a reklámzajjal, hanem kerüld ki azzal, hogy nem reklámot adsz, hanem tartalmat.

És a tartalommarketing úttörői elsősorban médiacégként és kiadóként határozzák meg magukat.

A 20. Media Hungaryn a tartalommarketing megtérüléséről

A Media Hungaryn nemcsak kiállítók voltunk, de a fenti előadást is megtartottam a tartalommarketing-teremben (amelyről percről perce tudósítottunk másnaposan, de pszt!).

Rendszeresen idegesít, hogy a hazai marketingszakma nem használ számokat, ezért én több esettanulmányt hoztam és számokat mutattam, hogy a tartalommarketing mikor és mennyire térülhet meg.

[slideshare id=52286434&doc=mediahungary1-150901093719-lva1-app6892]

Ehhez is van hangfelvétel, hallgasd meg az előadást!

Gyakran kérdezik, hogy hogyan lesz a tartalmi szemléletből eladás, mert egyesek szerint a szemlélet lényege az, hogy „ne akarj eladni”. Ez a content marketing félreértése – én is el akarok adni és ez nem is bűn. A content marketing lényege viszont az, hogy okosabban adjunk el, és azzal se a reklámzajt növeljük, hanem értékes tartalmakat adjunk az ügyfélnek akkor és ott és úgy és arról, amikor és ahol és ahogyan és amire kíváncsi.

Nézzünk egy elméleti „így lesz belőle vásárló” útvonalat.

Indítok egy céges blogot, melyre kiváló, részletes szakmai anyagokat teszek mondjuk a duguláselhárításról. Mivel a piac legjobb minőségű anyagait publikálom, ezért a rangsorolásban is feljövök, a potenciális ügyfél megtalálja az oldalt. A potenciális ügyfél vécéje eldugult, és pánikszerűen keresi, hogy hogyan oldhatná ezt meg. Adok neki tippeket és megmutatom, hogyan kell.

Van, amit meg tud csinálni ő is. De eljön egy olyan pont, amikor nem lesz kedve, ideje vagy gusztusa matatni a kakiban, vagy már olyan szerszám és szaktudás kell hozzá, amivel nem rendelkezik.

Kit fog felhívni?

Azt az embert, akinek a cikkeit folyamatosan olvassa, mert látja, hogy az illető szakember és ért hozzá, valamint szem előtt is van.

Webinár a szövegírásról

[slideshare id=52286832&doc=webinar-150901094902-lva1-app6891]

A webinár legfőbb tanulása az, hogy a marketingszövegeidet előnyökre építed (mely előnyöket terméktulajdonságokkal teszel hitelesség). Továbbá minden mondatodnak egyetlen célja van: hogy elolvassák a következő mondatot is.

Rendelj tőlünk céges tréninget vagy workshopot

Nemrég tartottunk egy workshopot a UPC-nek a hírlevélírásról (5 órás lett!), illetve most fut egy több részes szövegírói tréning egy olyan cégnek, melyet egyelőre a titoktartási miatt nem fedhetek fel.

Ha szeretnéd, akkor csak neked és kollégáidnak tartunk egy workshopot. A témát a tartalommarketingen és szövegíráson belül te választod ki. Megbeszéljük, hogy mikről szeretnél tanulni és ez nagyjából hány óra lesz, majd a workshopra tucatnyi gyakorlófeladattal megyünk, és az előadás során a te anyagaidon keresztül mutatjuk be azt a szövegírási modellt, fogást vagy bármit, amiről épp beszélünk.

Téma lehet (ötleteket adok, de nem teljeskörű a lista):

  • hírlevélírás
  • reklámszövegek (online ésvagy offline: landing page megírása, szövegírási modellek, szövegfelépítés stb.)
  • tartalommarketing-eszközök
  • tartalomstratégia elkészítése
  • tartalomkészítés (hogyan írjunk blogot, termékleírást, PR-cikket stb.)

Ez az egyik csúcstermékünk, és egy ilyen tréning 200 000 forintról indul.

De van olcsóbb megoldás – Magyarország talán legjobb előadássorozata tartalommarketingről és szövegírásról

Mit szólnál ahhoz, ha 1 nap alatt megtanulhatnád, hogy...

  • hogyan vidd ki a céged az Index címlapjára (fillérekből)
  • hogyan egészítsd ki a Wikipédia egyes szócikkeit úgy, hogy a te oldalad forráslinkként szerepelhessen
  • hogyan manipulálj és hogyan írj reklámszövegeket
  • mi az a 10 tartalommarketing-eszköz, melyeket minimális büdzséből te is megcsinálhatsz (és hogyan csináld meg)
  • hogyan írj blogot (hogyan adj címet, hogyan írd meg a vázlatot stb.)
  • milyen tartalmakat tölts a webáruházadra (amelyeket a konkurensed valószínűleg nem használ)
  • hogyan keresőoptimalizáld a szövegeidet
  • hogyan vegyél föl szövegírókat (és hogyan menedzseld őket, hogy hatékonyak is legyenek)
  • hogyan szerkeszd a saját nyomtatott magazinodat (vagy egyéb print kiadványodat)
  • hogyan használd a videókat a tartalommarketing-stratégiádban

Ez magunk közt szólva olyan döbbenetes programlista, hogy el se kell mondanom az árát, tehát itt veheted meg a jegyed.

marketingszoveg

Reklámszövegírást tanítunk.

És ennek az előadásnak az ára mindössze nettó 20 000 forint. Igen, én se hiszem el, hogy ilyen olcsón ennyire hatékony tréninget tartunk.

Képzeld el, hogy mindezeket meghallgatod... jegyzetelsz közben... és még haza sem értél, de máris megkaptad e-mailben az előadások diáit plusz egy cselekvési tervet, hogy mit hogyan érdemes csinálnod és mihez kezdj először.

címlapos blog

Senior copywriterünk egy blog.hus blog felépítését magyarázza.

Az előadások során végig mondjuk, hogy kérdezz bátran, mert a cél az, hogy minél több értéket kapj. A szünetekben is kérdezhetsz és örömmel mesélünk. Mindemellett ott lesz rajtad kívül 19 vendég, tehát legalább 19 névjegykártyával a zsebedben mehetsz haza.

Azt gondolnád, hogy ez zseniális ... de még nem fejeztem be!

tréningkuponok

Kapsz 250 000 forint értékű levásárolható kupont is!

Számolatlanul ihatod az üdítőket és frissítőket.

szövegírói tréning hami

És finom finger foodokat és süteményeket csemegézhetsz.

Olyan magas minőségű ételeket rendeltem minden előadásra, hogy a kollégák nem akarták elhinni a számlát.

Jelentkeztél már?

Az első visszajelzések a tréningről

Azért rendelek méregdrága ételeket és azért teszünk bele ennyi energiát az előadásnapba, mert csodálatos érzés ilyen visszajelzéseket olvasni. Ezt a tréninget kihozhatnánk úgy, hogy több pénz maradjon a zsebünkben, de a jegyár nagy részét rád fogjuk költeni.

Köszönöm Neked és a csapatnak ezt a tudásdús napot. Az étel osztályon felüli. Egy csúcskategóriás étteremben is elcseszik a kajámat, miután elmondom, vegetáriusként mit kérek. Tetszett a cégfilozófia, a sallang és kamumentes lényegre törés és átlátszóság. Szórakoztatóak a hibák, elcseszések említése. Kaptam pontos know-how-t a cikkíráshoz és a szövegíráshoz, ez nagyon értékes volt! És igen, az oktatás és a személyes élmény mindig bizalmat szül!

Megvolt a lista, ahogy egy értékesítési cikket meg kell írni. Ezért is jöttem.

Vadász Ákos, vadaszakos.hu

És...

Ha valaki most kezd el tartalommarketinggel foglalkozni, és tényleg szeretné jól csinálni, akkor szerintem ez a tréning a tökéletes start a számára. Az információk mellett ugyanis komplett szemléletmódot sikerült átadnotok. Ha pedig valaki már kapiskálja, hogy az értékes tartalomszolgáltatás a vállalkozás egyik fő potenciálja, és próbálkozik is itt-ott az írással, tőletek egy nap alatt olyan strukturált tudást kaphat, amit más forrásból hónapokba és temérdek pénzbe telne összeszedni, ha egyáltalán sikerülne.

Ezen a tréningen is tisztán látszott, hogy nem csak okoskodtok, nem a levegőbe beszéltek. Őrületes tudás és tapasztalat van mögöttetek, aminek jó részét megosztottátok velünk. Úgy, hogy azt már másnaptól el lehet kezdeni ténylegesen, a gyakorlatban is használni.

Az arányokat jól belőttétek, az információ végig hasznos, összeszedett, kerek egész és érdekes volt.

Több mint tíz éve foglalkozom marketinggel, aminek ugye alapvető része a szövegírás. Az utóbbi időben munkán kívül is egyre többször botlottam ilyen feladatba. Szóval írok. Valahogy... Szerintem a tréning után máshogyan, tudatosabban, kreatívabban, jobban fogom csinálni. Nagyon lelkes vagyok, teljesen felspannoltatok. Tudom, hogy hosszú távon gondolkodunk, de már alig várom, hogy a konverzióban is elkezdjen jelentkezni az eredmény. Cha-ching!!! :o)

A figyelmes vendéglátás, a minőségi ételek, a jó hangulat, a közvetlenség, ami az egész napot áthatotta, csak hab volt a tortán. Jófej a csapat!

Remélem, még sokat hallok felőletek!

Benkő Szilvia, Center Kft.

És...

Nem egy és nem kettő konferencián, előadáson vagy képzésen voltam már. Ez a keddi azonban egy új szintre emelte a képzést! Az előadásokon látszott, hogy tényleg el akarjátok mondani és azt szeretnétek, ha mi megértenénk és meg is tudnánk csinálni. Nem a púder, az önfényezés, a mellébeszélés volt porondon, hanem tények. Pontosan, ahogy ígérted! Az ellátás színvonala pedig már túlzás is volt! :)

Schumann Tibor, CsoSch Bt.

Összefoglalom, hogy mennyi értéket kapsz a 20 000 forintos jegyedért.

  • 10 információdús előadást
  • Minőségi ételeket és italokat
  • 250 000 forint értékű bónokat
  • Az előadásnap után minden diát és egy cselekvési tervet
  • 19 új üzleti ismerőst

Ez tehát kihagyhatatlan. Viszont az előadássorozatot csak ebben az évben tartjuk (jövőre már más lesz).

Kattints ide és jelentkezz most. (Olyan garanciát kapsz, hogy még a helyszínen is visszakérheted a pénzed!)

Ők biztos jönnek, és 150 másik jelentkező is.

diego arkon manna_logo_szines SODEXO

Lehet, hogy a konkurensed is eljön?

marketingszovegiras

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk9 lépés, hogy elkezdhesd a tartalommarketinget
Következő cikkRangsorolási faktorok 2015-ben – a Searchmetrics SEO-felmérése (és 6 tipp)Következő

Ezeket olvastad már?

Leadgenerálás és revenue marketing – további előadások az email marketing konferenciáról (2. rész)

Az előző cikkben beszámoltunk, hogy az első 4 előadáson mik hangzottak el. Ebben a cikkben

Elolvasom »

Employee advocacy: a közösséged, melyet elfelejtesz a marketingedben használni

Attól még, hogy bizonyítani tudod: jól végzed a dolgod, nem leszel teljesen hiteles. Ugyanis saját

Elolvasom »

A milliárd dolláros levél: a valaha volt legsikeresebb sales letter (elemzéssel)

Kíváncsi vagy, hogy a direkt marketing és a direct response copywriting mennyi pénzt hozhat? Martin

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.