Pinterest-tartalommarketing: a kezdőtől a haladó szintig (tippekkel, példákkal)

A Pinterest hatalmas közösségi média, amelyet valószínűleg még nem használsz te sem. Nyugaton óriásnak számít, itthon viszont réspiacokon hódít. Egyelőre. Az Instagramról szóló cikkünket követően tudtuk, hogy a Pinterestről is születnie kell egy összefoglaló anyagnak. Mit kell tudnod a Pinterestről? A Pinterestet úgy kell elképzelni, mint egy ötletekkel teleaggatott faliújságot. A kulcsszó amúgy az „ötlet” … Read more

[Szövegírás] Hogyan írj mindennap legalább 1 cikket (11 tipp)

Játsszunk ipari kémeset! Ez az a játék, amikor begyűjtesz egy fontos információt, amit a másik örökre elzárna egy fiókban, majd megpróbálod azt felhasználni a saját sikeredhez. Annak érdekében, hogy ez könnyű legyen, most kiadunk néhány iparági titkot, és megmutatjuk, hogy mi az a módszer, amit használunk. Hogy mindennap legyen legalább egy cikked, hogy mindennap tudj … Read more

5+1 epic tartalomötlet, ha helyi vállalkozásod van

Ha online akarsz eladni, a tartalommarketinggel szinte már könnyű dolgod van. A célközönséget megtalálnod, kommunikációját felmérned a közösségi platformoknak és analitikai eszközöknek hála relatíve egyszerű. Ha viszont helyi vállalkozást üzemeltetsz, más helyzetben vagy. A célközönséged jóval szűkebb és adott: kisebb a mozgástered, hogy megtaláld azt a hangot, amely éppen hozzájuk szól. Ebben a cikkben tehát … Read more

Hogyan népszerűsítsd legelső blogposztodat?

Az első posztodat a legnehezebb sikeressé tenni. Mikor első bejegyzésedet élesíted, nincsenek követőid, visszatérő olvasóid, nincsen felépített branded. De még ha a brand meg is van, hát nem ismernek téged tartalomkészítőként. Ha elhatározod, hogy blogot indítasz webshopodhoz, még hűséges, visszatérő vásárlóidnak sem lesz fogalma róla, hogy mire is számíthatnak. (Vagy hogy egyáltalán indítottál egy blogot.) … Read more

Rangsorolási faktorok 2015-ben – a Searchmetrics SEO-felmérése (és 6 tipp)

Hogyan néz ki ma a hatékony SEO-stratégia? Mi számít és mi nem számít a rangsorolásban? És mi változott tavalyhoz képest? Az első 10 találati oldalon mit csinálnak máshogy (és jobban), mint a többiek? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a Searchmetrics, és meg is találták őket. 10 000 kulcsszóra nézték meg a top 30 találatot, ami … Read more

Így segít a Google Analytics a minél jobb tartalom előállításában

Alacsonyan száll a bullshit-vihar, mikor a szakmai előadásban azt találja mondani valaki, hogy „minőségi tartalmat” szolgáltass, majd folytatja néhány olyan diával, amiben van egy-két szám egy nyugati weblapról. Mégis elmondta már valaki egy ilyen előadásban, hogy mi az a „minőségi tartalom”? Hogyan ismerjük föl, de ami még fontosabb: hogyan írhatjuk meg? Mert végül is ez … Read more