Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 17 perc

Pinterest-tartalommarketing: a kezdőtől a haladó szintig (tippekkel, példákkal)

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, közösségi média
  • Címkék: elemzés, Pinterest, tartalom, tartalommarketing

A Pinterest hatalmas közösségi média, amelyet valószínűleg még nem használsz te sem. Nyugaton óriásnak számít, itthon viszont réspiacokon hódít.

Egyelőre.

Az Instagramról szóló cikkünket követően tudtuk, hogy a Pinterestről is születnie kell egy összefoglaló anyagnak.

Mit kell tudnod a Pinterestről?

A Pinterestet úgy kell elképzelni, mint egy ötletekkel teleaggatott faliújságot. A kulcsszó amúgy az „ötlet” (ideas, ahogy írják), és mondok is egy példát, hogy érthetőbb legyen a dolog.

Tegyük fel, hogy építkezel és vadul tervezed a konyhát. Képeket nézegetsz a neten, keresed a megfelelő konyhabútort, a pofás csempét, meg persze a praktikus elrendezést. Mindent, ami tetszik, azt összegyűjtöd. A Pinterest ebben segít: letöltés vagy könyvjelzőzés helyett egy közösségimédia-felületen belül rendszerezheted a neked tetsző ötleteket.

Ugyanez a helyzet a legjobb autók, a legizgalmasabb könyvek (amiket később szeretnél elolvasni), a legszebb esküvői ruhák, a legfinomabb sütemények (receptek) vagy a legvonzóbb szörfös úti célok esetében.

Fentebb azt látod, hogy nekünk mi jött ki a marketinges érdeklődés hatására. A megjelölt képeket (pineket) táblákba (boardokba) rakhatod, és ezeket a boardokat elnevezheted (lásd fentebb: 10 most popular Pinterest boards). A táblák valójában a tematikus mappák, amelyekbe az általad fontosnak tartott fotókat rendszerezheted.

Egyszerűnek tűnik? Az is, a Pinterest lényegében erről szól, plusz arról, hogy a táblákat mire és miképp használod fel.

Miért és mennyire szeretik a Pinterestet?

Bár Magyarországon még annyira nem terjedt el ez a platform, a 2010-ben alapított Pinterest joggal szerzett magának hírnevet szerte az egész világban.

A több mint 500 munkavállalót foglalkoztató San Franciscó-i cég 150 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ennek nagyjából fele az Egyesült Államokban él. Az USA-ban a közösségi médiát használók 30 százaléka a Pinteresten is fent van.

A felhasználók számánál is érdekesebb viszont az, hogy naponta 2 millióan vásárolnak Pinterest-pinek alapján, de hogy ér-e emiatt a cég 11 milliárd dollárt (netán többet), az továbbra is jó kérdés.

És hogy az érdekes statisztikáknak is szorítsunk egy kis helyet:

  • a Pinterest-felhasználók 81 százaléka nő
  • az új feliratkozók 40 százaléka férfi (hígul azért a mezőny)
  • az X generáció tagjai viszont legalább annyiszor használnak Pinterestet, mint Instát
  • az átlagéletkor ugyanakkor 40 év (a fiatalok viszont aktívabbak)

A Pinterestnek tehát más a szerepe, mint az Instagramnak. Az Insta egy életérzést oszt meg, egy pillanatképet az életedből. A Pinterest ezzel szemben ötleteket gyűjt. Az Insta egy fotóalbum, a Pinterest a receptkönyv vagy ötletgyűjtemény.

És hogy miért ennyire népszerű?

  • képalapú
  • felhőalapú (nem kell semmit letölteni)
  • ingyenes
  • jól rendszerezett
  • nem bonyolult a használata (mégis intelligens)
  • könnyű a felületen belül keresni

Mire használható a Pinterest?

A Pinterest az elmúlt évek során bebizonyította, hogy megfelelő marketingeszköz lehet a kezedben, hiszen a közösségi média nagyrészt azokat a dolgokat helyezi előtérbe, amit az emberek meg szeretnének vásárolni. És ha már a közösségi média ennyire menő, akkor miért ne használhatnánk azt kutatásra és a minket érdeklő dolgok megjelölésre?

A Pinterest felületén mindenki ötleteket keres a későbbi vásárlásaival kapcsolatban, emiatt nem zavaró, ha te is bemutatod a saját termékeidet, és arra ösztönzöd a fogyasztót, hogy azokat jobban megismerje. A felhasználó ugyanis ezért jött, ezt keresi; nem frappáns 140 karakteres tweeteket, izgalmas Facebook-posztokat vagy bikinis fotókat valamelyik szupermodellről.

Az Instagrammal vagy a Facebookkal ellentétben itt az emberek általában a vásárlási döntésüket befolyásoló dolgok után kutakodnak, és nagyrészt bizonyos problémákra keresnek megoldást (például arra, hogy milyen legyen az új konyhájuk). Ezt a megoldást pedig te adod meg nekik a tábláiddal, pinjeiddel.

Éppen ezért a Pinterestről kiválóan átirányítható a fogyasztó a weboldaladra, és egyes adatok szerint a honlapokra érkező forgalom 5 százaléka már innen származik.

Kiknek szól a Pinterest?

Leginkább azoknak, akik külföldi (angolszász) piacokon is jelen vannak, de ez nem zárja ki, hogy kipróbáld Magyarországon. 2014 óta magyarul is elérhető a szolgáltatás, egyre többen használják idehaza is, bár még nem akkora a beágyazottsága, mint a legnépszerűbb felületeknek.

(Ez egyébként versenyelőnyt ad neked. Gondolom, hogy az elsők között szeretsz lenni.)

Az erős női jelenlét miatt leginkább a régen még gyengébbnek mondott nemet érdemes megcélozni, de a fentebbi statok is azt mutatják, hogy a nők már közel sincsenek akkora túlsúlyban, mint régebben, és egyre több férfi csatlakozik.

Mi inkább ezt mondjuk: olyan termékek vagy szolgáltatások miatt érdemes használni a Pinterestet, amelyek erősen vizuális hatásúak. A teljesség igénye nélkül: lakberendezés és dekoráció, utazás, autók, motorok, ételek, italok (grillezés, főzés, egészséges receptek), kertészet, szépség, egészség, sport stb.

Hogyan hozhatsz létre Pinterest-fiókot?

A Pinterest lehetőséget biztosít az üzleti fiók létrehozására is, és szerencsére ez egy viszonylag egyszerű folyamat: egy e-mail-címet, a (megjeleníteni szándékozott) cégnevet, a jelszót és a vállalkozás típusát kell csak megadni.

Érdemes azért a honlapodat is beírni (ez egy opcionális mező), amit aztán a Pinterest majd validálni fog.

Belépés után beállíthatod, hogy milyen témák fontosak neked (lakásdíszítés, művészet, dizájn, utazás, funny stb.), ezután pedig letöltheted a Pinterest gombot a böngésződhöz, így a neten talált kreatív ötleteket könnyedén és gyorsan lementheted a saját felületedre.

Például találsz egy jó képet netszörfözés közben. Mit csináltál régen? Nyitva hagytad a böngésződet, hogy majd valamikor letölthesd azt a Letöltések közé, ahol a 10 ezer hasonló kép mellett talán megtalálod később. Ezzel szemben most minden kényelmesebb: a képet a Pinterest-fiókod valamelyik táblájába teheted, és kész is vagy, bármikor előszedheted onnan a későbbiekben.

A fiók létrehozása amúgy ennyi, tehát viszonylag egyszerű, nem terhelnek felesleges dolgokkal, szóval ha ezzel megvagy, akkor már mehet is a munka. Kezdésnél látható, hogy ebben a pillanatban még üres a sáv, csak a menüsor van felül.

Ismerkedjünk egy kicsit a felülettel

Kezdjük az analitikával: az alapokat látod, és az egész 3 fülre oszlik. Követhető az oldalletöltések és a megtekintők száma, beállítható az időintervallum, exportálhatók az adatok, és megnézhető, hogy mely pinek érték el a legtöbb kattintást.

Az Analyticshez szokott szemnek egy kicsit hiányérzete van ezt látva, de ahogy írják: Check your vitals, erre van itt szükség, nem többre.

A how-to-videó például 2,5 percben el tudja mondani a lényeget a Pinterest saját analitikájával kapcsolatban, de jó hír, a szükséges információk profi lekérdezéséhez külső segítséget is hívhatunk dedikált szoftverek által (ez a cikk például 12-t szed össze, köztük van az Analytics is).

Az ikonokról

A három pont egy körben: Értesítések.

A jobb szélen a kis mellszobros ikon: a saját profilod (amit alakíthatsz, és ahol megnézhetők a saját táblák).

De az első igazán fontos a + jellel ellátott ikon, ami kép feltöltését vagy más oldalról történő lementését segíti. Lényegében ez a Pinterest gerince, a felülete alfája és ómegája.

Nézzük, hogy néz ki egy kép feltöltése a gyakorlatban! Maga a feltöltés egyszerű, és ha még nincs táblád, akkor létrehozhatsz azt is. Tényleg nincs túlbonyolítva a feladat, és mielőtt elgondolkodnánk azon, hogy jó helyre okéztunk-e, már kapjuk is a visszajelzést, hogy fent van a kép.

A képhez honlapot is rendelhetsz, hogy a pinre rákattintó felhasználó automatikusan a weblapodra kerüljön.

A mi fiókunk esetében az első képfeltöltést követően így festett a dolog:

És ez az egész a végtelenségig variálható. Most már csak az a kérdés, hogy miképp juttatod el ezeket a táblákat a felhasználókhoz? Oké, beszéljünk erről is!

A Pinterest-marketing

Mielőtt komoly stratégiák tervezésébe fognál, először érdemes egy kicsit utánanézni, hogyan csinálják a Pinterest-marketinget mások. A Tesco Magyarország például kifejezetten ügyes ezen a téren, okos lépés tehát őket is megnézni, hogy miképp használják ezt az eszközt, és hogyan segítik saját értékesítésüket:

Nézzünk néhány táblát az oldalukról:

  • speciális étrend
  • egészséges reggelik
  • szépség és egészség
  • gyors vacsorák
  • kertészet
  • grillezés

És ezek mind a Tescóban kapható dolgokhoz igazodnak ezt üzenve a vásárlónak: amit náluk veszel, azt hasznosíthatod, és ehhez segítséget is kapsz tőlünk.

Éppen ezért a Pinterest-marketing legfontosabb és egyben 0. lépése a megfelelő módon létrehozott, releváns és a te profilodhoz igazított tábla (táblák). Olyan mappákat tervezz, és azokba olyan pineket rakj, amely nemcsak a te termékeidet mutatja be, de egyúttal megoldást is ad egy-egy fogyasztói problémákra.

Nem a fűnyírót adod el, hanem a gyönyörűen lenyírt füvet.

Képzelj el családot, ahol anyuka vagy apuka este vacsorát akar főzni, de bizonytalan, hogy mi az, ami gyorsan elkészül, mégis finom. A Tesco egyik táblája ebben úgy segít, hogy receptötleteket ad, és a receptek alapanyagai természetesen náluk is beszerezhetők.

Nem azt mondják, hogy van náluk virsli meg kifli, amelyekből finom hot dog készíthető. Hanem megmutatják, sőt, művészi szintre emelik az egyszerű hot dog készítést. Ideális esetben a vásárló megnéz egy táblát (azon belül egy pint), összeírja, ahhoz mire van szüksége, és lemegy a Tescóba bevásárolni.

Egy utazási iroda például így szedi szét úti célok szerint a saját felületét, ezáltal átláthatók az opciók, és desztinációk alapján nézheted meg a legszebb képeket:

Emiatt már könnyebb a választás, igaz?

Vagy itt van az amerikai IKEA néhány táblája:

Csak néhány a sok tábla közül:

  • Back to College
  • Bedrooms
  • Bathrooms
  • Dining rooms
  • Baby & Nursery
  • Kitchens
  • Small space living
  • Smart solutions

Figyeld meg, hogyan próbálnak megoldást nyújtani a felhasználóknak: egyrészt van a klasszikus csoportosítás (nappali, háló, konyha), de van egy másik is, ami még inkább problémaközpontú. Például:

  • Small space living (avagy ha az otthonod kicsi, akkor hogyan hasznosíthatod a rendelkezésre álló teret?)
  • Home Office (avagy miképp érdemes kialakítani azt a teret, amelyben hatékonyan tudsz otthonról dolgozni?)

Csak rajtad áll, hogy mennyire vagy kreatív, és hogy milyen táblákat hozol létre, illetve azokat milyen képekkel és megoldásokkal (ötletekkel) töltöd fel.

Mielőtt továbbmennénk, tehát ezt írd fel magadnak: a Pinterest alapja a tábla és az abba kerülő pinek. Ennek a kreatív kialakítása a siker kulcsa.

1. Személyes vagy céges oldal?

Céges. Még akkor is, ha személyes márkát építesz. Ennek két oka van:

  • elérhető az analitika
  • szponzorált pineket is használhatsz (lásd később)

Ügyelj arra, hogy jó nevet használj (kivéve akkor, ha te a Tesco Magyarország vagy, akkor azért behatároltak a lehetőségeid), és legyen tiszta, hogy mivel foglalkozol.

2. Legyen Pinterest-barát a weboldalad

Amikor letöltöd a Pinterest bővítményét a böngésződbe, akkor onnantól kezdve megjelölhetsz (Pin it) képeket más felületen. De fordítsuk meg a dolgot: tedd lehetővé a felhasználóidnak, hogy ők is megjelölhessenek képeket a te honlapodon. Ettől lesz Pinterest-barát a weboldalad.

A Pin it mellett a Follow gomb is fontos, hiszen ezzel a Pinterest-fiókod követésére bírhatod a felhasználókat.

3. Jó minőségű képeket tölts fel

Bizony, senki nem szereti a kicsi, pixeles képeket, elvégre ez a felület arról szól, hogy fotók segítségével kommunikálunk.

Az ideális az, ha 700 pixel alá nem mész, és az 1400 pixel már elég szokott lenni (legyen szó szélességről vagy magasságról). Ezeket jobban kedvelik a felhasználók, így jobb eredményeket érhetsz el ilyen felbontású képanyagok használatával. Képarány tekintetében a 2:3 vagy az 1:2,8 a javallott.

Tartalmi szempontból pedig ezeket vedd figyelembe:

  • legyen szöveg a képen, hogy érthető legyen, mi annak az adott pinnek a témája (példaként lentebb egy recept)
  • a leírás megfelelő és részletes legyen
  • a képen található szöveg vagy a leírás esetében a listaszerű és a how-to-típusú megoldás erősen ajánlott (egy recept esetében, lásd lentebb, ez könnyű)
  • legyen tiszta a CTA (ha van)

Leírás:

Hot dogban is van új a nap alatt. Bolondítsd meg egy kis sörrel és egy ízletes szafttal és 20 perc leforgása alatt máris kész az új kedvenc vacsorátok. #recept #virsli #hotdog #gyors #vacsora #finom #tesco #tescomagyarorszag

4. Használj hashtageket

Hogy te is elmondhasd: #mertjoamarketingunk.

5. Szponzorált pinek

A szponzorált pinek úgy néznek ki, mint a hagyományos pinek, de ezek esetében fizetsz azért, hogy azt több felhasználó lássa. A helyzet ugyanaz, mint a Facebook-hirdetések esetében: natív hirdetésekről beszélünk, amelyek az organikus elérések fölött megkapják a fizetett elérést is.

Többfajta kampány közül választhatsz:

  • Awareness (megmutathatod magad azoknak a felhasználóknak, akik még nem hallottak rólad)
  • Engagement (interakciókat szerez)
  • Traffic (forgalomalapú, a weblapodra terel)
  • és vannak szponzorált videók is már

A Lombardi Pizzázó például így csinálja (bizony, még a helyet is megmutatja a térképen a hirdetés):

pinterest-rich-pin-place

6. Tereld a weblapodra a felhasználókat

A képekre kattintás a honlapodra vigye a felhasználókat (azon belül is egy landing page-re). Szerencsére ezt viszonylag egyszerű beállítani, hiszen feltöltéskor csak meg kell adni egy URL-t. Pinterest esetében ez a lehetőség ráadásul nem is zavaró, hiszen az első kattintás csak kinagyítja a pint, és a második az, ami átirányítja a felhasználót (feltéve, ha beállítod ezt az opciót).

7. Szabd személyre a lehetőségeket (például csinálj saját widgeteket)

Mert mókás, és mert a személyre szabott fiók jobb. Ezt amúgy a Developers aloldalon, a Modultervezőben teheted meg. Lássuk!

Hogy mik a lehetőségeid? Például a Mentés gombot, a Követés gombot, valamint a beágyazandó pineket/táblákat/profilt is testreszabhatod, és rajtad áll, hogy meddig mész el és hol állsz meg.

8. Tölts fel videókat is

A Tesco Magyarország profiljánál már láthattad:

Bal felül például egy-egy videó van, ezek indexképe tökéletesen illeszkedik a pinek közé. Bátran zavard fel az állóvizet, és rakj a képek közé videót is. Nem írjuk le, hogy ezeket mennyire szeretik a felhasználók, mert tudod már, hogy nagyon.

9. Posztolj rendszeresen

Legyen a megosztási stratégiád következes, posztolj rendszeresen. Ez lehet heti 1-2 alkalom, de ha van rá kapacitás, akkor napi szintű is. A lényeg, hogy tartsd be a 0. lépést: megfelelő téma a táblákhoz, megfelelő pinek a táblákba.

Ezt amúgy a Bufferapp.comon találtuk, érdemes átfutni:

The Science of Pinterest Scheduling

10. Kövess te is másokat, és reagálj a kommentekre

Keresd meg a többi megbízható és rendszeresen frissítő tartalomkészítőt, és kövesd őket. Ennek egyik oka az, hogy így mindig láthatod, mi az, ami trendi és friss. Ennél fontosabb, hogy ezáltal megmutathatod magad másoknak, akik egy-egy pinedet megjelölve lényegében prezentálni fogják az anyagodat a felhasználóiknak. Ez pedig neked forgalmat generál.

Legalább ennyire fontos, hogy ha komment érkezik valamelyik pinedre, akkor arra reagálj, és reagálj gyorsan. Itt azért nincs annyi komment, mint az Instán, ahol látszódik, hogy sok esetben zéró az interakció követő és követett között.

Plusz tippek

  • Keresztmarketingezz az általad irányított közösségimédia-felületek között
  • Hozz létre csoportos táblákat, és hívj meg másokat annak szerkesztéséhez
  • Egyszerűen megérthető, izgalmas és inspiráló tartalmakat készíts (ezeket fogják megosztani a felhasználók)
  • Már a feltöltött képek nevei is tartalmazzák a kulcsszavaidat
  • Létezik Pinterest SEO: optimalizáld a nevet, amit megadsz; optimalizáld a Rólad részt; add meg a weboldalad és a Helyet; alkalmazz long tail kulcsszavakat

Első körben ezek a leghasznosabb információk, amiket érdemes tudnod és alkalmaznod. Hogy mit kérünk cserébe? Amikor kész vagy a saját Pinterest-fiókoddal, és már elkezdted feltölteni a képeket, akkor írd meg nekünk a tapasztalataidat (akár itt kommentben, akár az előfizetői csoportban).

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkEgy technika, hogy elkészítsd a leghatékonyabb salesszöveged még akkor is, ha alig tudsz írni
Következő cikkHogyan és miért használd a kvízt a tölcséredben?Következő

Ezeket olvastad már?

brandépítés vagy márkaépítés

A brand jelentése, a branding – és az employer branding

Az ember egy csodálatos faj.  Képes arra, hogy nem létező dolgokat érezzen, szeressen, kövessen. Egyes

Elolvasom »

Tartalomtőke? A tartalom mint digitális vagyontárgy

Ha számlára veszel egy laptopot, az papíron kiadásnak számít, de pontosan tudod, hogy a céged

Elolvasom »

Honnan szerezz képeket a bejegyzéseidhez?

Általános probléma a képkeresés a bejegyzésekhez. A többség számára ez csak nyűg, pedig egy jól

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.