A forgalom drága dolog, és a jó forgalom még drágább. De amikor a látogatók az oldaladra érkeznek, akkor a kampányod csak félig van kész. A fontosabb fele az oldaladon kezdődik: konvertál-e vagy sem? Minél jobban konvertál az oldalad, annál nagyobb...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Ezt a cikket akkor olvasd el, ha az Ecommerce Expón találtál ránk először. Elolvashatod kérdéseidre a választ és megtudod, hogy milyen csatornákon követheted a Kreatív Kontrollt. (Tőlünk kaptad a Kontent magazint a Kreatív Kontroll standjánál, illetve Sipos Zolit hallhattad előadni is.)...
Üzleti blogot nem azért vezetsz, mert épp ez a trend, hanem azért, hogy az ügyfeleiddel kommunikálj, építsd a márkádat vagy eladásokat szerezz. Ha az üzleti blog nem segít hozzá a fentiekhez, akkor csak az idődet pazarlod. De ez a cikk...
Miért vásároljak tőled? Mivel tudsz te többet, mint bármely konkurensed? Pontosan erre válaszol az értékajánlat. És sokszor egy sikeres cég és sikertelen cég között csak az értékajánlat a különbség. Hiszen hiába van feltöltve a boltod jobbnál jobb termékekkel, hiába van...
Sok cég még mindig úgy gondolja, hogy a közösségi médiát legfeljebb közösségépítésre, figyelemhajhászásra és hasonlókra lehet csak használni, de „komoly”, pénzt termelő marketingkampányokra és eladásra már nem. Pedig a közösségi médiás kampányaid nemcsak pénzt termelhetnek neked, de még pozitív megtérülésed...
Az, hogy ma már mindannyian okostelefonnal, azonnali internet-hozzáféréssel a zsebünkben mászkálunk, a vásárlói útra is nagy hatással volt, és mikromomentumokra tördelte azt. Ezernyi apró momentumra tördelte azt egyenes és jól érhető folyamat helyett. Ezek az úgynevezett mikromomentumok, amelyek a Google...
Jósolni mindig nehéz. Különösen akkor, ha a marketing egyik legdinamikusabban fejlődő ágáról beszélünk. Míg a delphoi papnők babérlevelekből jósoltak a kíváncsiaknak, addig a jó marketinges inkább a tapasztalatokra, az adatokra és a szakértők véleményére támaszkodik. Így teszünk mi is, és...
Mert sokszor nem az számít, hogy mit mondasz, hanem az, hogy hogyan. Ugyanazt az infót bemutathatod blogbejegyzésben, infografikában, podcastben és még legalább egy tucat más műfajban is – és a különböző tartalomtípusokkal különböző csatornákon különböző emberekhez juthatsz el. Magyarul: a...
A PR területét a marketingesek általában csak óvatoskodva érintik, pedig a sajtóközlemény kiváló reklámod lehet. Általános jó tanácsokon túl inkább azt szokás mondani, hogy erre egy PR-szakembert vagy -ügynökséget kell keresned (ami jellemzően, hm, nem olcsó). Szerintem viszont célszerű olykor-olykor sajtóközleményt...
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. Ezt nyomtasd ki és hírlevélíráskor vedd magad elé, és a pontokon menj végig. A lista kiemelten értékes – ezeken a pontokon szoktam végigmenni én is (csak nekem már...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Új ablakban nyílik meg.
Videók a könyvtárból
Ezeket olvastad már?
Loading...