Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

A márkaismertséged építése a weben – 4 szempont, amire figyelj

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes
  • Címkék: márkaépítés

A márkaismertségedet ma már tucatnyi csatornán és módszerrel építheted. És amennyire jó dolog ez, ugyanakkora probléma is: mégis hol kezdd? Hogyan tedd az interneten ismertté a cégedet?

Ezekre egységes választ nem tudok neked adni, mert a cégedtől függ.

De ez a cikk segíteni fog az elindulásban.

1.) Több közösségi platform van, mint amennyit ismersz

Facebook. Tudtad a Facebookról, hogy havonta 1 milliárdnál is több aktív felhasználójuk van? És a felük naponta megnézi a Facebookját. És van 2%, aki kizárólag üzleti célokra használja az oldalt. Ez azt jelenti, hogy még akkor is fel kell raknod a céged a Facebookra, ha közvetlen értékesítésre (a célcsoportod miatt) nincs lehetőséged.

Pinterest. Minden hatodik internethasználó ismeri és használja a Pinterestet (durván az internetezők 15%-a), tehát ha eddig azt gondoltad, hogy ez nem annyira népszerű közösségi oldal, akkor gondold újra. A felhasználók 18%-a üzleti célokra is használja az oldalt. És te?

Instagram. 200 milliónál is több aktív felhasználó osztogatja meg a fényképeit. Az oldal minden nap 1 milliárdnál is több lájknak ad otthont. A legnépszerűbb korcsoport a 18–29 éveseké (a felhasználók 28%-a ennyi idős). Most már hirdetni is tudsz, és természetesen már nekünk is van.

Twitter. A második legnagyobb közösségi oldalnak mondják, amelyet csak a Facebook előz meg. 645 millió felhasználóból hány lehet potenciális ügyfeled? Tőlünk nyugatabbra már sajtóként funkcionál, itthon van néhány aktív kör, de jellemzően a link miatt használd.

LinkedIn. Alapvető, hogy a cégedet felrakd, az oldal elég jól rangsorol (és a cégedre minél több felülettel szeretnél rangsorolni). A céges LinkedIn-profil régen dofollow-linket adott (ilyen profilra gondolok, itt is a Recent Updates linkjeire), ma már nofollow. Ha szorgalmas vagy, akkor szakemberként is jelölöd az ismerőseidet, a cikkeidet posztolod, illetve a neked releváns csoportokból kiszeded a legjobb cikkeket (sok marketingvezető azért van fent, mert jó szakmai anyagokat talál).

Google+. Én kizárólag a link miatt használom, plusz a céged és oldalaid profilját érdemes karbantartanod, mert nagy becsben tartja a Google (hiszen a saját gyermeke). A meetupunk résztvevői már hallhatták, hogy hogyan tudsz hatni a Knowledge Graph találataira többek közt G+-profillal (nemsokára videóban elérheted az előadást).

A közösségi médiás jelenléted legegyértelműbb előnye az, hogy a márkaismertségedet növelheted, mert több felületen kommunikálhatsz a célcsoportoddal, illetve több oldalad rangsorolhat. Építheted és erősítheted az ügyfélkapcsolataidat (a social sokkal személyesebb felület). Használhatod ügyfélszolgálatnak. Hitelességet adsz a cégednek azzal, hogy jelen vagy, létezel és publikálsz.

A kampányaidat több felületen hirdetheted, így az elérésed (és emiatt az eladásaid) is nőnek. Növeli a keresőmarketinged sikerét (hiszen linkeket kapsz) és az oldaladra érkező forgalmat is.

Szóval regisztráltál már a legnépszerűbb közösségi oldalakra?

Tudom, hogy ezeket papíron tudod. A magyari valóság viszont az, hogy úgy ülünk le tárgyalni sok ügyféllel, hogy még a Facebook-oldalukra sem posztolnak rendszeresen; pedig a mi ügyfeleink az átlag magyar kkv-nál jóval edukáltabbak.

Tehát a cikk elolvasása után minimum regisztráld fel a cégedet mindenhova, majd kezdj el posztolni. Rendszeresen.

2. Tartalommarketing

Ez hosszú távú online jelenlétet ad, és a látványos sikerek is csak fél-egy év múlva jönnek. Siker alatt azt értsd, hogy a legjobb kulcsszavakra rangsorolhatsz és felépítesz egy látogatott blogot vagy magazint.

A tartalommarketing leglényege az, hogy reklám helyett értékes tartalmakat készíts. Így az ügyfeleid nem akarják majd elkapcsolni a céges kommunikációdat, hiszen nem reklámot kapnak, hanem pl. egy jó videót vagy egy érdekes cikket.

Itt egy 14 perc 26 másodperces videó arról, hogy az egészségügyi szektor hogyan adhat több értéket tartalommarketinggel:

A tartalommarketing eszköze lehet egy céges blog. Átlagosan a vásárlók 31,1%-át befolyásolja a vásárlási döntéshozásban az, hogy a cég blogján (vagy más blogokon) mit olvas a cégedről és a termékeidről. Még jobb adat, hogy a cégek 57%-a szerzett már ügyfeleket az üzleti blogjáról. (Még több adatot találsz itt.)

De a tartalommarketing nemcsak szövegírást jelent, mert négyféle tartalmat is készíthetsz.

Szövegeset. Lásd az előbb tárgyalt üzleti blogot, továbbá a hírleveleket, útmutatókat és cikkeket.

Videós tartalmat. Mert a YouTube-csatornádon is szeretnéd a márkád ismertségét növelni, ugye?

Audiót. Ha készítesz egy podcastet, akkor a látogatóid futás közben is tudják hallgatni a céged. Én legalábbis podcastekkel járok futni.

Képeket. Egy jó infografika szinte követeli, hogy osszák meg.

Ha konkrét tartalomtípusokra éhezik a marketinged, akkor ez a cikk jóllakat. De ez is fincsi.

3.) SEO

Ha jó a keresőoptimalizálásod, akkor nem kell AdWordsben vagy Facebookon vásárolnod a forgalmat – mert a jó pozíciód miatt jönnek maguktól.

És milyen jó forgalom jön! Átlagosan a Google-ből érkező forgalmat 14,6%-os arányban zárhatod le ügyféllé (feltéve, hogy minden aloldalad meggyőző és konverzióoptimalizált).

És hogy ez hogyan építi az internetes márkádat? Nos, a legmeggyőzőbb és leghitelesebb cégek azok, amelyek a találati lista első pár helyén vannak.

A SEO-ban ne a szubjektív megérzéseidnek higgy, hanem a több százezres mintákat felölelő tanulmányoknak. Ilyen a Searchmetrics 2015-ös felmérése, a konklúzióit részleteztük itt.

4.) Emelkedj ki, de mindenhol ugyanúgy

Ezt nem magyaráznám túl, hiszen a céged kiváló, értéket ad és jó az arculatod is. Ugye?

A webes márkaismertség-növelésben fontos, hogy következetes legyél: ugyanazt a logódat használd Twitteren és Facebookon, és ugyanazokkal a színekkel dolgozz, mert nem véletlenül készítgetik el több százezerért azokat az arculati kézikönyveket.

És adj értéket és minőséget. Mindenki értéket keres. (Így készíts minőségi tartalmat, ha kíváncsi vagy.)

A márkád és a céged ismertsége nem egyik napról a másikra fog kialakulni. A leggyorsabb út a közösségi média, a legbiztosabb pedig a tartalommarketing.

De a legjobb az, ha mindkettőt elkezded. Most.

Ez egy ingyenes cikkünk, és láthatod, hogy végre marketingtudást adunk a bullshitek nélkül. Az előfizetős anyagaink még ennél is jobbak. Megsúgom, hogy a konkurensed valószínűleg már előfizetett.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk3 dolog, amit a konverzióoptimalizálásról tudnod kell
Következő cikk9 módszer, amivel első évében hazavághatod üzleti blogodatKövetkező

Ezeket olvastad már?

Tartalommarketing- és rebranding-esettanulmány: így lett a Billingo vállalkozásból vállalat

Egységben az erő és a tartalommarketing: ahol jó szakemberek találkoznak és segítik egymás munkáját, ott

Elolvasom »

Így neveld a fogyasztódat – közösségimédia-platformok gyerekeknek

Elmehet-e olyan messzire egy cég a médiafelületei építésekor, hogy már nem is a jelenlegi közönségéhez,

Elolvasom »

Így készíts feliratot a videóidhoz [útmutató]

Több előfizetőnk is kérdezte az elmúlt hónapokban, hogy miképp készíthet feliratokat meglévő videókhoz. Nemcsak arról

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.