Próbáltál már e-mailben szavazatot gyűjteni egy versenyre? Ha igen, akkor tudod, hogy ez nem egyszerű: cselekvésre kell bírnod az olvasót úgy, hogy ebből valójában csak neked származik előnyöd. Egy partnerünk nemrég épp egy ilyen feladattal keresett meg: indultak egy közönségszavazásos...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Mi számít jó konverziónak egy feliratkozási oldalon? Bármi, ami 15–20% fölött van. Tehát amikor megláttam tréningrésztvevőnk 63%-os konverzióját, akkor éreztem, hogy ebből bizony esettanulmány születik. Nemcsak az eredményt mutatom, hanem azt is, hogy hogyan írj te is ilyen feliratkozási oldalt....
Ismered a szövegírás axiómáit? Mert van, ami nyelv- és kultúrafüggetlen. Van, ami nem évülő és vitathatatlan kiindulási pont. Az alábbi 15 axiómát Joe Sugarman fektette le a The Adweek Copywriting Handbookban. Ehhez minden joga megvolt: Egy 190 000 dollárra becsült használt...
Te hogyan kéred el valakitől az e-mail-címét? Ha azt akarod, hogy minél nagyobb számban meg is adják neked, akkor úgy, hogy felkínálsz valamit cserébe. Azzal, hogy valaki megadja neked az elérhetőségét, fizet, csak éppen nem pénzzel. Valamivel tehát meg kell...
A tartalomgyártás nem nehéz. Sőt kifejezetten könnyű. Bárki képes megírni egy cikket, leforgatni egy videót vagy összerakni egy infografikát. A kihívás nem ez. A tartalomsokktól rettegők éppen azért aktívak még ma is, mert csak annyit látnak, hogy a digitális világ...
Ha egy élelmiszerlánc termékmenedzsere, marketingese vagy bármilyen marketingkommunikációs döntéshozója vagy, akkor erre a cikkre nagyon figyelj. Adott egy amerikai áruházlánc, amely brandépítésben és kommunikációban leiskolázza a többi piaci szereplőt. Beszéljünk tehát a termékkatalógusokról. A katalógusokat azért nem olvasod, mert nincs...
Egy tartalommarketing-kutatás szerint a szemlélet visszatér szülőföldjére. Amikor Joe Pulizzivel beszélgettem tavaly a content marketingről, akkor elmondta azt is, hogy szerinte az egész Európából indult, az amerikai piac azonban mára évekkel beelőzött minket. Ennek oka minden bizonnyal az, hogy odaát sokkal...
Nem unod még ezeket a bődületes konverziós számokat, amiket mindig belerakok a címbe? Én sem. Ez ugyanis egyrészt referencia nekünk (ha szeretnél hírlevelet íratni velünk, esetleg a céges blogod felnevelését bíznád ránk). Neked meg érdekes és tanulságos. Apropó: határozatlan ideig...
A social proof alapkoncepciója meglehetősen egyszerű. Ha úgy látjuk, hogy más, hozzánk hasonló emberek megtesznek valamit, mi magunk is nagyobb eséllyel tesszük meg, mert ezt véljük „helyes” viselkedésnek. Az élet minden területén találkozhatunk ezzel: aki gyerekként még fél a kutyáktól, gyakran...
Szeretnéd a tartalommarketinget jól csinálni, ugye? Akkor elmondom, hogy hogyan ne csináld. Olvasd el a leggyakoribb tartalommarketing-hibákat – a cikkből azt is megtudod, hogy hogyan kerüld ezeket el. Először nézd meg ezt a videót arról, hogy hogyan kell belebukni a...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez
Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...