A múlt héten arról meséltem, hogyan is működik a storytelling, ha egy rakás száraz adatból kell kiindulnod. Hoztam néhány példát, hogy hogyan csinálják mások. De téged nyilván az érdekel, hogyan csináld te magad. Ezért most lépésről lépésre végigmegyünk a legutóbb...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
A Kissmetrics blogján megjelent még 2010-ben egy 10 lies Freelance Copywriters Like to Tell You című cikk, amely a simlis szövegírók simlis trükkjeire világít rá. Ezt én anno olvastam, sok ponttal már akkor sem értettem egyet, majd a cikkről meg...
Az adatvezérelt történetmesélésben semmi új nincs: 200 éve is ismerték már a módszert az újságírók. Miért éli hát mégis reneszánszát napjainkban? Természetesen azért, mert a technológiának hála ma már könnyedén hozzáférhetünk a hatalmas adatbázisokhoz, és ugyanilyen könnyű őket összeállítani is:...
Nem olvastad félre. Akad egy kevéssé ismert levél a direct response copywriting történetében, amely 100%-os konverziót ért el. Mit tudhat ez az 1381 szavas sales letter? Mondatról mondatra elemeztem neked. A levél története Bruce Barton (a BBDO társalapítója, kongresszusi képviselő,...
Az üres blog szomorú látvány. Hiába raktad bele a munkaórákat, hiába írod tucatjával a bejegyzéseket, mégis síri csönd honol, és sehol egy bloghozzászólás. Most viszont végre megtudhatod, hogy mi ennek az oka, és hogyan javítsd ki. Miért nem szólnak hozzá?...
Ha úgy gondolod, hogy mindenki a célpiacod, akkor ezt a bejegyzést nem olvashatod el. Hogy miért? Mert nem neked szól (és nem is értenéd). De ha már ismered az ideális vevődet, okosan szegmentálsz és szeretnéd a szövegírásodat a következő szintre...
Nem minden tartalom öregszik szépen. Mindegy, milyen elhivatottsággal vagy tehetséggel blogolsz, tartalmaid nagy része idővel valószínűleg elavulttá válik. Ez azonban még nem ok arra, hogy leírd őket. Mindjárt az elején tisztázzuk, hogy miért nem szabad megválnod a régi tartalmaidtól. (Szerencsére...
„Ezt mindenki tudja” – gondolnád te. Ám lehet, hogy az ügyfeledet érdekli. A legtöbb cég ott szúrja el a pozicionálását, hogy a piaci sztenderdeket nem kommunikálják – pedig versenyelőnyhöz juttatná őket. Nézd meg ezt a 2 perc 48 másodperces videót, mert...
A tartalommarketinged (és általában az online marketinged) egyik célja bizonyosan az, hogy brandedet ismertebbé és kedveltebbé tedd. Követni azonban azt, hogy ki, mikor és hol veszi át a tartalmaidat, hol említ meg téged szakértőként, hol szerepelteti a márkádat, nos, nem...
100-ból 6,5 ember klikkel a Facebook-posztjaidra. Alacsony, ugye? Pedig ez a kiemelkedő posztok átlaga. (És 2009-es adat.) Azt gondolnád, hogy a friss cikked van olyan érdekes, hogy szinte mindenki rákattintson. A jó hír az, hogy a bejegyzéseidet optimalizálhatod az átkattintásokra, ha...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Új ablakban nyílik meg.
Ezeket olvastad már?
Loading...