Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Ez a 24 szó 63%-os konverziót ért (esettanulmány)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Esettanulmány, Ingyenes
  • Címkék: esettanulmány, feliratkozási oldal

Mi számít jó konverziónak egy feliratkozási oldalon?

Bármi, ami 15–20% fölött van.

Tehát amikor megláttam tréningrésztvevőnk 63%-os konverzióját, akkor éreztem, hogy ebből bizony esettanulmány születik.

Nemcsak az eredményt mutatom, hanem azt is, hogy hogyan írj te is ilyen feliratkozási oldalt.

A kampány kezdete

Siklós Katalin (Hétköznapi Hősnők) célja az volt, hogy listát építsen mindazokból, akiket az egészséges táplálkozás érdekel. Ehhez első körben létrehozott egy 10 napos kihívást.

Ezt megosztotta a Hősnők Facebook-oldalán, illetve berakta néhány vonatkozó csoportba. Ezzel kialakult egy alap követőbázis.

Ekkor megszavaztatta velük a nyereményt (5 lehetőségből kiválasztotta a közönség, hogy mit szeretnének nyerni), és elindult a nyereményjáték: „hívd meg ismerősöd, hogy nyerhess”.

Menet közben derült ki, hogy ez a koncepció csökkenti az aktivitást, hiszen ha meghívod az ismerőseid, akkor a saját nyerési esélyeidet csökkented. Viszont a szavazás azért jó ötlet, mert így biztosan olyan nyereményt adhatsz, amit tényleg szeretnének.

Ez volt tehát az alap.

Tanulság: célozd pontosan, hogy kiknek szánod a csalidat, és őket készítsd fel előre. Ez a bevásárlólista nagyobbat ütött azért, mert előtte már elindult a 10 napos kihívás, és ahhoz illeszkedett.

A feliratkozási oldal

Ezután Katalin létrehozott egy csaliterméket, ami a kihívás résztvevőinek komoly érték és nagy segítség: egy bevásárlólistát.

A kapcsolódó Facebook-poszt:

facebook poszt

Nagyon aranyos a rajzfilmfigura, de még aranyosabb az, hogy már a főcímben megmondja, hogy mi a poszt célja (hogy elkérd a bevásárlólistát).

Ezt a poszt szövegében tovább konkretizálja (kattints a képre – mindig minden legyen egyértelmű).

Ezután érvel (ezt hagyják ki a legtöbben), hogy miért kattints a bejegyzésre: minden hozzávaló kéznél lesz és egy csomó időt spórolsz (tehát értéket kapsz). Mindehhez pedig csak egy kattintás kell, hát mennyire egyszerű a célcsoport dolga.

Ez a célod: tedd minél könnyebbé a feliratkozást és a vásárlást, a Facebook-posztodban pedig szerepeljen CTA. Mindig.

Ezután képzeletben kattintunk egyet, a Facebook-poszt erre a feliratkozási oldalra vitt:

Opt in oldal

Az eredmények (a kép kattintható):

Opt in eredmények

Ez pedig egy 63%-os konverzió, ami dicső.

Hogyan épül fel az oldal? (És miért úgy?)

Büszkeséggel tölt el, hogy Kata részt vett az e-mailes tréningünkön (már nem tartjuk, ellenben a legfrissebb a landing page-es), és az ott tanultak alapján írt.

Idézem őt:

„Ma megcsináltam életem első feliratkoztató oldalát. Szó szerint a képzésetek anyaga alapján, úgy, ahogy ott meg van írva. :)”

Egy pop-up (vagy rövid feliratkozási oldal) felépítése (best practice):

feliratkozási oldal szövegezése

Esetünkben a főcím azt kommunikálja, hogy a kihíváshoz tartozó bevásárlólistát megszerezheted (tehát egy ajánlat, és egyértelmű, hogy az e-mail-címedért cserébe mit kapsz).

Ezután következik a lista, ami 3 elemből áll (best practice szintén), és előnyöket mutat. A bevásárlólistánál terméktulajdonságnak számítana az, hogy hány oldalas, hány bevásárolandó elemet tartalmaz stb. – de a lista értéke inkább az, hogy időt takarít meg és mennyei turmixokhoz segít.

A CTA egyértelművé teszi, hogy kattintás után mi fog történni (megkapja a listát).

A jó marketingszöveg nem bombasztikus és agyonhájpolt, hanem az előnyöket kommunikálja egyértelműen és félreérthetetlenül.

Ezt a bevásárlólistát 24 szóval „el lehet adni” (a konverzió magáért beszél). Azért lehetséges ez, mert nagyon kis elköteleződés (ingyenes, csak e-mail-cím kell hozzá), és az értéke is nyilvánvaló (könnyű megérteni a terméket és az előnyeit).

Hogy mikor milyen hosszú legyen a szöveged? Ez alapján döntsd el.

A fentin kívül kapsz egy másik felépítést is:

Ajánlat vagy ígéret (headline)

Ajánlat kifejtése (mit érsz el vele). Ajánlat hitelesítése (pl.: „a 30 oldalas e-könyv letesztelt technikái miatt leszel jobb marketinges”)

Ezt csináld most („írd be az e-mail-címed és klikk”, CTA)

Most pedig írj te is egy 24 szavas feliratkozási oldalt és döntsd meg a fenti rekordot. Ha pedig feliratkozást növelnél, akkor olvasd el ezt a cikket is. (11 lépés van benne!)

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA szövegírás 15 alapszabálya (Joe Sugarman axiómái)
Következő cikkÍgy szerezz szavazatokat e-mailben 67%-os konverzióval (elemzés)Következő

Ezeket olvastad már?

Interjú Rebecca Liebbel – A tartalommarketinghez csak pár kirúgott újságíró kell?

Az idei Media Hungaryn előadást tartott Rebecca Lieb amerikai tartalommarketing-szakértő is. Az Altimeter és az

Elolvasom »

[Kutatás] Ezt a zenét hallgatják a szövegírók (és ti magatok)

„A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene”, szól a népi bölcsesség, na meg

Elolvasom »

Domináld a keresőmarketinget tartalommarketinggel: frissítés nélkül is nő a látogatottság [magazin esettanulmány]

A tartalommarketing ereje brutális. Egy online magazint február végén leállítottunk, tehát bő 5 hónapja nem

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.