Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Hogyan írj olyan újsághirdetést, amellyel letarolhatod a piacodat?

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: szovegiras, újsághirdetés

Amikor elkezdtem tanulni a reklámszövegírást, akkor azt mondták nekem: „figyeld meg a hirdetéseket: nézz rá a plakátokra, lapozz bele az újságokba – a hirdetések 90%-a használhatatlan, soha nem ad el semmit.”

Azt hittem, hogy ez túlzás, ennyire nem lehet rossz a helyzet.

Ám ha végiglapozol egy tetszőleges újságot, akkor a saját szemeddel láthatod, hogy a hirdetések többsége valóban csapnivaló.

Ez pedig neked a legjobb hír, mert könnyedén legyőzheted őket. Megmutatom, hogy hogyan.

Miért „trükkös” formátum az újsághirdetés?

Marketingesként nagyon szerencsés korban vagyunk: szinte minden médiádat „pay-as-you-go” fizetési rendszerben vásárolod már (már ami online).

  • A Facebook-hirdetésekért csak akkor fizetsz, ha lekattintották (legalábbis remélem, hogy van annyi eszed, hogy nem impresszióalapon veszed a reklámhelyeid többségét)
  • Az AdWordsben és a displayhálózatokon is kattintásonként fizetsz.
  • A YouTube-reklámjaidnál nézettség után fizetsz.

És ezzel a reklámhelyeid kb. 80%-át leírtam, a maradékban pedig (például) influencereknek fizetsz, PR-cikkeket vásárolsz vagy rendezvényen szponzorálsz.

Mindez áldás, mert minimális bekerülési költséggel már el tudsz indulni – később pedig mindig annyi médiát fizetsz ki, amennyit effektíve kihasználsz (azaz amit lekattintanak).

Ezzel szemben a hagyományos reklámformátumoknál előre csengetned kell – így az újsághirdetésedet is akkor hozzák le, ha előre kifizeted a reklámhelyet. Ez pedig azért kockázatos, mert a legelső hirdetésednél nem tudhatod, hogy a médium mennyire lesz hatékony (még akkor sem tudhatod, ha minden konkurensed ott hirdet: lehet, hogy nem mérik a hatékonyságot).

Másik komoly problémánk, hogy a mérés jóval trükkösebb (de nem megoldhatatlan).

Mindez azt jelenti, hogy újsághirdetéseket sokkal nagyobb gondossággal kell csinálnod, mint mondjuk egy Facebook-hirdetést, amit éjszaka fáradtan föladsz (és ha nem hatékony, akkor minimális veszteség után egyszerűen inaktiválod). Ebben a legtöbb marketinges a „nemszeretem” feladatot látja, mi viszont szeretjük a kihívásokat.

Hozzátenném, hogy aki olyat mond neked, hogy adott formátum halott, az egy kókler, akit üldözz el a házadból. Minden reklámformátummal képes vagy eladni (már ha az adott reklám valóban eljut a szempárokig) – mindössze arról van szó, hogy mennyire költséghatékonyan. Jelenleg a Facebook-hirdetés a médiamixek túlnyomó többségében mindig költséghatékonyabb lesz, mint a plakát – ez viszont nem jelenti azt, hogy plakátokon ne lehetne eladni. El lehet, csak nehezebb ugyanazt a hatékonyságot elérni, mint Facebookon.

Ne a listaárat fizesd, hanem a valódi eladási árat

Előfizetői tartalom

Ha szeretnéd elolvasni a legjobb tippjeinket, akkor csatlakozz az előfizetőinkhez te is.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkAz első hírlevél: így „szólíts le” egy ismeretlen feliratkozót
Következő cikkÍgy írj tartalmat a „műszaki embernek”Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan írhatsz személyes hangvételben és erős érzelmi töltettel? (20 tipp)

Te is szeretnél személyre szabott tartalommarketinget, ahol száraz szövegek helyett olvasmányos anyagok gördítik mind lejjebb

Elolvasom »

2 értékesítési hiba, melyet valószínűleg te is elkövetsz

2 olyan hibát veszek most át, amiket rendszeresen hallok, látok és tapasztalok. A cikk elolvasása

Elolvasom »

A neuromarketing szerint így írj headline-t

Roger Dooley, a népszerű neuromarketing-szerző (Az agyukra megyünk!) kiderítette, hogyan írj olyan címet, amivel az

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.