Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

21+1 eszköz, amelyre kisvállalkozóként feltétlenül szükséged van

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Egyéb, Ingyenes
  • Címkék: httpwww-marketingszoveg-comtippek-es-trukkok211-eszkoz-amelyre-kisvallalkozokent-feltetlenul-szukseged-van, vállalkozás

Én nagyon is hiszek abban, hogy olcsóbb, sőt néha ingyenes eszközökkel is lehet jó eredményeket elérni. Amikor vállalkozást indítunk, ritkán adódik rá lehetőség, hogy azonnal a legdrágább szolgáltatásokat és ügynökségi díjakat tudjuk megfizetni. Ha pedig van jó alternatíva, akkor később is megoldhatunk nagyon sok mindent olcsóbban, mert néhány internetes kereséssel szinte mindenre lehet megoldást találni.

Ebben a cikkben összeszedtem azokat a szolgáltatásokat, melyeket ingyen vagy nagyon olcsón tudsz használni arra, hogy több pénzt keress a vállalkozásoddal.

A mi céges videónk is barkácseszközökkel készült. Nem akartam sokat elkölteni rá, ezért egy izraeli szabadúszó készítette el mindössze kétszáz dollárért. Nekem akkor ennyim volt erre, és bár talán én is összekattintgathattam volna egy animációkészítő programmal, az időm többet ér annál, mert amíg beletanulok, az szintén nincsen ingyen.

Nem azt mondom, hogy mindent magad csinálj: hiszek a delegálásban, a munkákat szakértőknek kell kiadni, mert csak egy csapat lehet jóval hatékonyabb egyetlen embernél. De nem kell ész nélkül szórni a pénzt, aki pedig szinte a semmiből kezdi, megtanulja, hogyan éri meg beosztani a büdzsét.

Nagyon sok jó eszköz van: amiket mutatok, azokat nem kell mindig neked használni. Tehetséges fiatalok, gyakornokok állnak készen arra, hogy a kijelölt eszközök használatát megtanulják, és elkészítsék neked, amit kérsz. Ez nem azt jelenti, hogy a szomszédban lakó pattanásos Ödönke pakolja össze a weboldalad, amelyből élni szeretnél, de amíg nincs pénzed saját fejlesztésre, tökéletesen megteszi egy vásárolt sablonon lévő oldal.

Nézd meg a céges lapunkat: mikor elkezdtem az egészet, nagyon nem volt pénz saját oldalra, és egy 18 dolláros sablonra építettem. Ez van. De működik, amikor pedig több pénzem lett, megvettem ezt a weboldalt, később pedig egyedi dizájnt is kapott. De először ez is template-en futott.

Ne csinálj gagyit: amit nem tudsz megoldani, arra keress mást. De használd bátran ezeket az eszközöket, és a versenytársaid azt fogják hinni, kész marketingügynökséggel dolgozol.

A lista összeállításában köszönöm Damjanovich Nebojsa és a Senpai Consulting segítségét!

  1. WordPress

Nyugodtan használj WP alapú oldalakat. Nem kell neked összerakni, erre vannak szolgáltatók is. Vegyél egy sablont, indítsd el az oldalt, és legfeljebb majd pluginokat fejlesztetsz hozzá a későbbiekben. Amíg az elején vagy, nem kell jobb, de sokan később is megmaradnak ennél. Ez az oldal is wordpresses, és jól keresek vele.

  1. Instapage

Landing page-ek összeállítására tökéletes alkalmazás: húzd a címet, a CTA-t, az űrlapot és bármit a megfelelő helyre, tegyél be képeket, aztán már készen is van a lap. Ingyenesen is tudod használni, de évi 65 ezer forinttól elérhető több funkcióval.

  1. WP lead generation template

Vegyél egy pár tíz dollárba kerülő sablont a WordPress-oldaladra, amely kifejezetten leadgenerálásra készült. Alakítsd át megfelelően, használj jó képeket. Ingyenes stock photo adatbázisok is léteznek, de egy-egy kép megvétele sem kigazdálkodhatatlan.

  1. Olark

Látod az oldal jobb alsó sarkában a chatablakot? Ha éppen van operátor fönt, akkor egy perc múlva úgyis fölugrik. Azonnal lehet kérdezni, és ezzel az e-mailnél is gyorsabb, személyes kapcsolattartás van az oldalon. Ha éppen nincsen online operátor, akkor üzenő űrlapként működik.

Ha úgyis gép előtt dolgozol, mindig nyitva lehet, de mobilon is használható. Ha nincs nagyon sok látogatód, de minden érdeklődő értékes, akkor akár magad is kezelheted. Ingyenesen kipróbálhatod, aztán havi 15 dollárból működik is.

  1. PowerPoint

A régi, jól ismert PowerPoint, mely CTA készítésére tökéletes. Könnyedén összehúzhatod benne, hogy mit hová szeretnél, aztán elmented képként, és készen is van a gombod. Vannak online eszközök is ilyesmire, ingyenesen elérhetőek.

  1. Buffer

Nem bonyolult és szintén van ingyenes változata: a Buffer segítségével egy helyen kezelheted valamennyi közösségimédia-felületedet. Az oldalaidhoz ajánl releváns tartalmat, így keresned sem kell, de ha bármilyen érdekességet találsz, egyetlen beépülő gombot kell megnyomnod, és máris az általad kijelölt social media felületeiden lesz a poszt.

Időzített posztokat is jól kezel még az ingyenes változatban is.

  1. Mailchimp vagy Protopmail

Az e-mail marketing az egyik legköltséghatékonyabb eszközöd. Hidd el nekem, még engem is meglep, mennyi új ügyfelet hoz, ha kiküldök egy levelet, hogy rendelj tőlünk blogszolgáltatást. Azért készítesz landinget, csalikat, hogy legyenek feliratkozóid, akkor ebből profitálj is.

Itt viszont nem engedheted meg, hogy ne legyenek statisztikáid vagy esetleg a leveleid spamnek tűnjenek. A Mailchimp remek eszköz, ingyenesen is működik néhány száz feliratkozóig. Mi is mostanság állunk át a hazai fejlesztésű Protopmailre, ott egy ötezres havi küldés már nettó 7500 forintért elérhető. Előnye, hogy itt van magyar nyelvű support is, ami megérhet neked ennyit, de ezt el kell döntened. Üdvözöllek a vállalkozók világában: itt naponta döntéseket kell hoznod.

  1. Go To Webinar

Mivel olvasol engem, biztosan hiszel a tartalommarketingben is. De talán már egy ideje nemcsak olvasol, hanem még figyelsz is, így leesett, hogy a content marketing nem kizárólag blogolás, sőt nem kizárólag szöveg. Tarthatsz webináriumot is a jobb leadjeidnek, ami harminc napra ingyenes móka, utána meglátod, megéri-e.

YouTube-on vagy szintén a hazai fejlesztésű Ustreamen akár ingyen is tudsz streamelni.

  1. Zoho CRM

Szükséged lesz vállalatirányítási rendszerre, s bár később ez nem lesz olcsó, az elején megfelel az is, ami ingyen van. Az Excel és a Google Docs csodákra képes, de a Zoho is díjmentes tíz felhasználóig.

Ha követed, hogy melyik ügyfeled éppen hol tart a salestölcsérben, és a neki megfelelő kommunikációt folytatod, akkor azzal már óriási előnyre teszel szert.

Mikor a konkurens vállalkozások az új ügyfelek megszerzéséért véres (és költséges) harcot folytatnak, a földön hagynak egy nagy rakás pénzt, melyet olyanok költenének el, akik már ismernek téged. De lehet, hogy elakadtak az értékesítési tölcséredben vagy éppen csak belépő szintű termékeket vásárolnak tőled, holott azonnal nyitottak lennének egy upsell ajánlatra.

Nem véletlenül kezd nálunk a napokban egy új értékesítési vezető.

  1. LinkedIn Sales Navigator

Ha B2B szektorban nyomulsz, akkor a LinkedInen is célszerű jelen lenned. Üzleti felhasználóként több lehetőséged is van, és már telefonon is elérhető az alig egy éve megújult Sales Navigator, amely kitűnő leadgeneráló eszközként működik. A Salesforce-szal is összekapcsolható, és gyakorlatilag bizalmi alapon szerez nekünk érdeklődőt.

Nemcsak azt kereshetjük meg, hogy ki számára lehet érdekes, amit kínálunk, de közös ismerősön keresztül össze is köt minket. A közösségi értékesítés viszonylag új fogalom, érdemes megbarátkozni vele.

  1. Intercom.io

Nem lehet elégszer leírni, hogy ismerd a vásárlódat! A buyer persona papíron még csak egy vevőprofil, de ha olyan eszközt használsz, amellyel pontosan követheted az érdeklődők lépéseit, akkor azonnal hús-vér közelségbe kerül mindenki, aki pénzt adna neked. A közösségi CRM-ek tűnnek a jövő megoldásainak, így ha nem is ezt, de egy hasonlót használnod kellene.

Az ingyenes változatában is követhetjük az egyes vásárlók viselkedését, például azt, ha már egy ideje nem kért tőlünk semmit, ami már önmagában fontos információ, és indíthatjuk is ez alapján a reaktivációs kampányunkat. Ennél persze többről van szó: képzeld el, hogy minden ügyfeled akkor kap levelet, mikor általában a gép előtt ül, és a viselkedése alapján elkészült üzenetet küld neki a rendszer automatikusan. Sok lehetőség van egy ilyen szoftverben, érdemes próbálgatni.

Mailchimpből könnyedén bevihetők az ügyfelek, de más integrációs lehetőségek is vannak.

  1. AdWords

Talán magyarázni sem kell: ha reklámozol, akkor PPC hirdetéseket használj az első időkben, tehát csak valós érdeklődő után fizess, az oldaladon pedig mérd, hogy az egyes csatornákról érkező látogatók mennyit vásárolnak. Kiszámolhatod, hogy mennyit ér egy onnan érkező vevő, és akár kulcsszavakra lebontva is tudni fogod, ki költ nálad a legtöbbet.

Ne csak azt figyeld, vásárol-e, de az élettartamát (meddig vásárol nálad) és az átlagos kosárértéket is kövesd, így kiderül, hogy egyes kulcsszavakra talán nem is kell elsőnek lenned.

  1. Google Analytics

Szintén ingyenes eszköz, és annyi minden van benne, hogy elmondani is nehéz. Nemcsak a tartalmaid minőségéről árulkodik, de professzionális beállítások esetén a Universal Analytics azt is képes megmondani, egyes kampányok mennyire térültek meg. Amit tehát az előző pontban a mérésről írtam, azt ezzel az eszközzel tudod elérni.

Használd a Tag Managert, hogy az egyre növekvő kis kódrészleteket egyetlen aszikron kódra válthasd, és akkor a forráskódod is rövidebb lesz, a különböző kódrészleteket pedig egy helyen kezelheted majd.

  1. Unbounce.com

Szintén egy landing page készítő, amely erőssége az A/B tesztelés. Ne kérdezd meg a férjed, feleséged, hogy neki tetszik-e a gomb színe a weblapodon, mert nem neki készül. Ha az ízlésednek túl hosszú a címsor, az teljesen érdektelen információ, mert nem magadnak készíted a weblapot.

Teszteld le a különböző színeket, igéket, képeket. Lehet, hogy a piros háttérre többen kattintanak, előfordulhat, hogy a körtés kép jobban szerepel, mint az almás. Ne szavazást indíts a barátaid körében, hanem pár látogatóval teszteld le, és a számok alapján dolgozz.

  1. AdRoll

Ha remarketingről van szó, akkor természetesen az AdWords jut az eszedbe, de talán már azt is tudod, hogy a Facebook is ácsingózik a területre, és elég hozzá csak az egypixeles webpoloskáját az oldaladba illeszteni. Itt is van, téged nem zavar, de tudok neked hirdetni, ha akarod. Ha már megszereztél egyszer egy látogatót, de ő elment tőled vásárlás nélkül, nyúlj utána azokon az oldalakon, ahol jár-kel.

Telerakta a kosarat a webshopodban, aztán lelépett? Ajánlj neki ingyenes kiszállítást. Az AdRoll egy olyan retargeting eszköz, amely ezeket a lehetőségeket egy platformon hozza össze.

  1. Zapier

A különböző applikációidban tárolt adatoknak együtt van a helyük, integráld az itt-ott szórványosan fellelhető infókat. Nyilván használsz Dropboxot, hogy felhőben legyenek a fontos fájlok, melyeket másutt is el kell érned, de van Gmail-fiókod és talán twitterezel is. Mindegy, hogy Evernote-ba jegyzetelsz, Zendeskben vannak az ügyféladatok vagy éppen a Salesforce-ban, bármit is használsz, a Zapierrel összekapcsolhatod ezeket az alkalmazásokat.

  1. Asana

Ha már nem csupán egyetlen ügyfél egyetlen feladatán dolgozol (és remélhetőleg ezt a határt igen hamar átléped), akkor már szükséged lesz feladatkezelőre. Nem tudsz örökké csak a memóriádra támaszkodni, a pontosság pedig nagyon fontos erény a piacon.

Projektmenedzsmentre való eszközről van szó, amelyben úgy tudsz csapatban dolgozni, hogy nem mindent e-mailben kell megbeszélni. Hamar rá fogsz jönni ilyen nélkül, hogy a gmailes levelezés gyakorlatilag chatbeszélgetéssé alakul, amely száz válasz után követhetetlenné züllik.

Online munkamenedzsmentre mi használjuk a Basecampet is, de csak egy kis üzletágunknál, nem az egész cégre.

  1. Google Apps for Business

Ugye, nem gondoltad, hogy kimarad? Ha ingyenes, közösen használható és megbízható online eszközről van szó, akkor a Google termékeit meg kell említeni. A Google Docs és akár csak a Gmail céges felhasználása magától értetődő és biztonságos. Mikor a marketingszoveg.comos címemről írok neked, akkor is gmailes címről van szó.

  1. Scarab

Ha webáruházad van, akkor nyilván örülnél a Gravitynek, amely gyakorlatilag mindig az adott vásárló érdeklődése szerint alakítja a kínálatod, de nem fogod tudni megfizetni. Van azonban alternatív lehetőséged a Scarabbal: személyre szabott, viselkedés alapú vásárlói élmény, amely jó a Bookline-nak vagy az Extreme Digitalnak is. Nálad is működni fog.

  1. Okostelefon

Igen, ezt se felejtsük ki: a mai vállalkozónak föl kell ismernie a web lehetőségeit, ha pedig megtette, állandóan online kell lennie. Nem azt mondom, hogy függj mindig az e-mailjeiden (bár a gyors válaszidő üzletet menthet), de bármit távolról, akár egy telefonnal is be tudsz már állítani. A föntiek jellemzően mobilos applikációként is elérhetők, úgyhogy kérj a szolgáltatódtól legalább egy közép kategóriás smart phone-t.

  1. Számlázz.hu

A hazai NAV-szerű szabályozások miatt a legtöbb CRM-be épített számlázót nem tudod használni, ezért kell egy hazai megoldás. Ingyenes és online, felhő alapú, tehát bárhonnan elérhető. Csak akkor kell fizetni érte, ha e-számlát szeretnél kiadni, amivel viszont megspórolod a nyomtatás és postázás költségét, szóval végül is még keresel is vele.

Alacsony éves díjuk van, egy elektronikus számla 6 forint. Ha csak papírszámlát állítanál ki, akkor ingyen is használható.

Mi idén januárban álltunk át erre a ClearAdminról, ami szintén ingyenesen is használható asztali szoftver. Szintén szuper, mert ha pdf-be mented a fájlt, és azt a vásárlód kinyomtatja, ugyanúgy érvényes számlája lesz, és megspórolod a postázást. Ez még nem elektronikus, csak elektronikusan továbbított számlázás. Ha viszont igazi e-számlát akarsz bárhonnan, akár telefonról is kiállítani, akkor az online megoldás kell neked.

+1. A marketingszoveg.com

Bizony, kövess minket is, mert a blogom mögött egy elég komoly csapat dolgozik azon, hogy ingyenesen adhassunk ilyen minőségű tartalmat. Ha kicsit többre vágysz, akkor fizess elő a Kontent tartalommarketing-magazinra is, ott vannak olyan anyagok, melyek itt nem olvashatók. Ha még egy szintet lépnél, indíts a vállalkozásodnak céges blogot. Számtalan indokunk van, hogy miért jó ez, és a Miniblog csomagunk csak havi 19 000 Ft+áfa.

Itt töltsd le a 40 oldalas e-könyvünket a céges blogolásról:

[urlap]

A könyv megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj tőlem: általában havonta foglalom össze a cikkeimet bennük. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki. Adatvédelmi számunk: NAIH-61059/2012.

Szükséged van önmagad folyamatos továbbképzésére, a konferenciák és a tréningek viszont nem olcsók, ráadásul sok a semmitmondó cikk is. Megpróbálunk neked mindig valami igazán tartalmasat adni, hetente többször is.

Ez a cikk is több mint 2000 szavas, talán el sem olvastad az egészet. Ha viszont találtál benne valami hasznosat, akkor a köszöneted fejezd ki egy lájkkal itt, alul!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkMennyi idő, amíg az üzleti blogolás megtérül? Az 50 blogbejegyzéses kísérlet (esettanulmány)
Következő cikkA tartalommarketing csúcsa: a céges magazinokról printen innen, online-on túlKövetkező

Ezeket olvastad már?

Egy sales letter 100%-os konverzióval

Nem olvastad félre. Akad egy kevéssé ismert levél a direct response copywriting történetében, amely 100%-os

Elolvasom »

Mennyi idő, amíg az üzleti blogolás megtérül? Az 50 blogbejegyzéses kísérlet (esettanulmány)

Nem tetszik a hozzáállásod. Annyiszor elmondtam, hogy a tartalommarketing hosszútávú projekt, és nem az azonnali

Elolvasom »

A marketing mix elemei: 4P, 7P, hány P?

Kedvenc közhelyem, hogy a marketing egyike a leggyorsabban fejlődő vállalati tevékenységeknek, vagy (ha úgy tartja

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.