Hogyan fogsz 2017-ben pénzt keresni a Facebookon?

Az év vége jellemzően a visszaemlékezéseké és a nagy jóslatoké. Anélkül, hogy részletezném, mekkora királyok is voltunk 2016-ban és megálmodnám, hogy mi lesz 2017-ben a szupertuti konverziómágnes és kosárérték-viagra, inkább megnéztem, hogy az aktuális trendek és a tudható változtatások tükrében milyen tartalomtípus lesz a nyerő a legnépszerűbb közösségi csatornán. Az online marketing egyik szépsége, hogy … Read more

20 tévhit a tartalommarketingről

Nincs olyan terület, amelynek ne lennének meg a saját kis tévhitei. A tartalommarketing sem kivétel: az elmúlt években sok érdekességet hallottunk, és mondtak már igencsak érdekes dolgokat a szakmabeliek vagy a cégvezetők, ezeket pedig érdemes górcső alá venni és alaposan tanulmányozni. Eljött hát az ideje annak, hogy összegyűjtsünk párat ezekből a tévhitekből, és röviden megcáfoljuk … Read more

3 trend, amely megváltoztatja a tartalomfogyasztási szokásainkat a közeljövőben

A tartalom már most is rulez, de a technológiai vívmányoknak és a folyamatosan jelen lévő innovációnak köszönhetően jelentős változásokra készülhetünk a közeli jövőben. A rohamléptékű fejlődés miatt az ember izgatottan teszi fel a kérdéseit: Hogy fognak kinézni a jövő tartalmai? Miképp fogjuk azokat fogyasztani? De legfőképpen: mik azok a trendek, amelyek befolyásolják majd a tartalomfogyasztási … Read more

10 online marketing konferencia Európában, amire érdemes elmenned 2017-ben

Aki az online marketing koronázatlan királyaitól szeretne tanulni, az bizony kimegy jövőre legalább egy konferenciára Amerikába. De mit tehet az, aki ezt nem teheti meg? Szétnéz az öreg kontinensen. Európában is van élet, és ehhez sokszor nem is kell messzire mentünk, erre bizonyíték Dani tavalyi beszámolója az inOrbitról. Amikor pár hónapja szembejött velem a bukaresti … Read more

Így működik a Farmers Insurance tartalommarketingje (elemzés)

Alig 2 hónapja készült egy cikkünk a Whoole Foods tartalommarketingjéről, amely bemutatta, hogy milyen tudást vehetsz át kkv-ként egy folyamatosan bővülő amerikai kiskereskedéstől. Persze a Whole Foods nem az egyetlen, amelytől elleshetünk néhány kiváló ötletet, hiszen több tengerentúli cégnél felismerték már azt, hogy a tartalom nemcsak számít, de jó is, használható is, és szeretik az … Read more

[A hét kérdése] Podcasteljek 2017-ben?

2 kérdésem van hozzád, és őszinte válaszokat várok: Tudod-e, hogy mi az a podcast? És ha igen, csináltad-e már? Oké, nézzük az első kérdést. Ha most újat mondtunk neked, akkor kötelező elolvasnod (vagy átfutnod) ezt a két cikket: Az első 4 (megfizethető) tartalommarketinges eszközt mutat be, rögtön másodikként a címszereplőt. A második pedig egy haladóbb anyag 18 tartalomtípusról. … Read more

Költséghatékony tartalommarketing (így dolgozz hatékonyan ügynökségekkel)

A tartalommarketingről elterjedt, hogy drága volna. Érdekes e vádat a brutális holt szórással rendelkező tömegmédiától megkapni, különösképp úgy, hogy a tartalommarketing remekül skálázható. A tartalommarketingnek azért örülünk, mert végre egy olyan marketingterület, ahol a kkv megverheti a multit. A kérdés nem az, hogy lehet-e költséghatékony tartalommarketinget végezni (mert a válasz egyértelmű igen), hanem az, hogyan. … Read more

Mi az a marketing? (29 definíció)

A marketing rejtélye, hogy az ember egyik legrégebbi tevékenysége, mégis az egyik legújabb üzleti alapelvként kezelik. Michael J. Baker, Philosophy and Theory of Marketing, 1976 Szerinted mi a marketing? Kifejezetten butának hathat a kérdésem, de gondolj bele egy pillanatra: hogyan határoznád meg a legszűkebben? Mi az, amit te csinálsz, és szerinted a marketing fogalmába tartozik? … Read more

Te is csak árva tartalmakra pazarlod a büdzsét?

A marketingesek többsége meglepő módon csak árva tartalmakat gyárt(at), amivel rengeteg pénzt dob ki az ablakon. A tartalomgyártás sok cégnél már folyamatos, de arra nem figyelnek, hogy a meglévő értékes tartalmakkal kezdjenek is valamit. A folyamat általában így néz ki:
  1. elkészül egy cikk, egy poszt, egy videó,
  2. ezt a cég publikálja,
  3. majd a megfelelő csatornákon terjeszteni kezdi.
És itt általában vége is van. Lefut a terjesztés, a tartalom hoz látogatókat, leadeket, akár konverziót is – majd elfelejtődik. Read More

Egészségügyi marketing: így szerezz több pácienst az írással

Nagy bumm a magánegészségügy háza táján? A páciensek szinte szórják a pénzt az orvosi központokban (a költés például megduplázódott), és az elmúlt 2 évben negyedével többen választották a magánszolgáltatókat. Mégis kevesen tudják, hogyan szerezhetnének több pácienst a legegyszerűbb módon: írással. És mindezt költséghatékonyan. Ha te még nem gyártasz tartalmat, és szerinted semmi értelme a blogolásnak, akkor ez … Read more