A marketingesek többsége meglepő módon csak árva tartalmakat gyárt(at), amivel rengeteg pénzt dob ki az ablakon.
A tartalomgyártás sok cégnél már folyamatos, de arra nem figyelnek, hogy a meglévő értékes tartalmakkal kezdjenek is valamit.
A folyamat általában így néz ki:
- elkészül egy cikk, egy poszt, egy videó,
- ezt a cég publikálja,
- majd a megfelelő csatornákon terjeszteni kezdi.
És itt általában vége is van.
Lefut a terjesztés, a tartalom hoz látogatókat, leadeket, akár konverziót is – majd elfelejtődik.
Előfizetői tartalom
A teljes csekklistát előfizetőként érheted el.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.