Folytatjuk mostanában kedvenc cikksorozatomat, melyben a szemed előtt építünk fel egy kampányt. Most a feliratkozási oldalt fogjuk megírni. Az anyagból van egy vázlatom, a megírást viszont valóban a cikk írása közben csinálom.
Az első részben terméket fejlesztettünk. A második részben belőttünk néhány buyer personát (és közben végigvettük, hogy hogyan célozzunk Facebookon).
Szükséged lesz
Instapage-re és Salesautopilotra. Ezeket bátran helyettesítsd a saját eszközeiddel (ha Leadpagest vagy WordPresst használsz a landingekhez, Mailchimpet vagy bármi mást a hírlevélküldéshez).
A termék (feature-ök és benefitek)
Kezdjük azzal a lépéssel, amellyel mindegyik marketingszöveged megírását kezdened kell: a termék tulajdonságainak összeszedésével. A termékünk egy (majdan) 200 hírlevélből álló hírlevélsorozat, mindegyikben egy marketingtipp a szokásos Kreatív Kontroll-stílusban. A tulajdonságok:
- 200 e-mail
- Az inboxodba megy
- Mindegyikben van egy marketingtipp
- KK-stílus
- Ingyenes
- Egy feliratkozásba kerül
- 2 perc elolvasni
- Még nem publikáltuk őket
- Máshol nem elérhető
- A piacvezető ügynökség küldi
- 3 naponta egy e-mail
Faragjunk előnyöket
Nem a fönti tulajdonságok fogják „eladni” a hírlevélfeliratkozást, hanem a termékelőnyök. Bontsuk hát ki a tulajdonságokból az előnyöket.
- 200 e-mail, tehát egy teljes marketinges minikurzus
- Az inboxodba megy, tehát könnyen elérheted, bárhol is vagy
- Mindegyikben van egy marketingtipp, tehát a kampányaidat és a cégedet folyamatosan fejlesztheted
- KK-stílus, tehát öröm lesz olvasni, mert könnyed és közérthető
- Ingyenes, tehát kockázatmentesen kipróbálhatod (max. leiratkozol, ha nem tetszik)
- Egy feliratkozásba kerül, tehát bűn kihagyni
- 2 perc elolvasni, tehát valóban hasznosul (ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van)
- Még nem publikáltuk őket, tehát exkluzív cucc, elsők között juthatsz hozzá
- Máshol nem elérhető, tehát piaci előnyt szerezhetsz a feliratkozással (jó eséllyel a konkurensed nem ismeri ezeket)
- A piacvezető ügynökség küldi, tehát kiváló minőséget kapsz
- 3 naponta egy e-mail, tehát mindig van időd elolvasni az e-maileket, nem fog agyonnyomni a mennyiség, nem szpemelünk szét téged
És így tovább. A tréningeken is elmondjuk, hogy itt
még nem végleges szöveget írsz, hanem összegereblyézed a használható elemeket. Nem kell mindent felhasználnod. Nem kell szó szerint így felhasználnod az elemeket (bármit átírhatsz). Az is lehet, hogy írás közben eszedbe jut egy új megközelítés, és a föntiekből semmit nem használsz – ez is rendben van. A végeredmény számít.
Az előnyökről egy részletes cikket olvashatsz itt. A cikk olyan sűrű, hogy tréningnappá alakíthatnánk.
Hogyan épül fel egy hatékony feliratkozási oldal?
Read More