Így írj 40% fölött konvertáló feliratkozási oldalt (Út az 1000 feliratkozóhoz, 3. rész)

Folytatjuk mostanában kedvenc cikksorozatomat, melyben a szemed előtt építünk fel egy kampányt. Most a feliratkozási oldalt fogjuk megírni. Az anyagból van egy vázlatom, a megírást viszont valóban a cikk írása közben csinálom.
Az első részben terméket fejlesztettünk. A második részben belőttünk néhány buyer personát (és közben végigvettük, hogy hogyan célozzunk Facebookon).
Szükséged lesz Instapage-re és Salesautopilotra. Ezeket bátran helyettesítsd a saját eszközeiddel (ha Leadpagest vagy WordPresst használsz a landingekhez, Mailchimpet vagy bármi mást a hírlevélküldéshez).  

A termék (feature-ök és benefitek)

  Kezdjük azzal a lépéssel, amellyel mindegyik marketingszöveged megírását kezdened kell: a termék tulajdonságainak összeszedésével. A termékünk egy (majdan) 200 hírlevélből álló hírlevélsorozat, mindegyikben egy marketingtipp a szokásos Kreatív Kontroll-stílusban. A tulajdonságok:
  • 200 e-mail
  • Az inboxodba megy
  • Mindegyikben van egy marketingtipp
  • KK-stílus
  • Ingyenes
  • Egy feliratkozásba kerül
  • 2 perc elolvasni
  • Még nem publikáltuk őket
  • Máshol nem elérhető
  • A piacvezető ügynökség küldi
  • 3 naponta egy e-mail
 

Faragjunk előnyöket

  Nem a fönti tulajdonságok fogják „eladni” a hírlevélfeliratkozást, hanem a termékelőnyök. Bontsuk hát ki a tulajdonságokból az előnyöket.
  • 200 e-mail, tehát egy teljes marketinges minikurzus
  • Az inboxodba megy, tehát könnyen elérheted, bárhol is vagy
  • Mindegyikben van egy marketingtipp, tehát a kampányaidat és a cégedet folyamatosan fejlesztheted
  • KK-stílus, tehát öröm lesz olvasni, mert könnyed és közérthető
  • Ingyenes, tehát kockázatmentesen kipróbálhatod (max. leiratkozol, ha nem tetszik)
  • Egy feliratkozásba kerül, tehát bűn kihagyni
  • 2 perc elolvasni, tehát valóban hasznosul (ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van)
  • Még nem publikáltuk őket, tehát exkluzív cucc, elsők között juthatsz hozzá
  • Máshol nem elérhető, tehát piaci előnyt szerezhetsz a feliratkozással (jó eséllyel a konkurensed nem ismeri ezeket)
  • A piacvezető ügynökség küldi, tehát kiváló minőséget kapsz
  • 3 naponta egy e-mail, tehát mindig van időd elolvasni az e-maileket, nem fog agyonnyomni a mennyiség, nem szpemelünk szét téged
És így tovább. A tréningeken is elmondjuk, hogy itt még nem végleges szöveget írsz, hanem összegereblyézed a használható elemeket. Nem kell mindent felhasználnod. Nem kell szó szerint így felhasználnod az elemeket (bármit átírhatsz). Az is lehet, hogy írás közben eszedbe jut egy új megközelítés, és a föntiekből semmit nem használsz – ez is rendben van. A végeredmény számít.
Az előnyökről egy részletes cikket olvashatsz itt. A cikk olyan sűrű, hogy tréningnappá alakíthatnánk.
 

Hogyan épül fel egy hatékony feliratkozási oldal?

Read More

Így írj hatékony feliratkozási oldalt (43 elemes csekklista)

Hogyan írj hatékony feliratkozási oldalakat? Meg se tudom számolni, hogy hány opt-in oldalt írtunk, hány tréningen vagy kihelyezett workshopon oktattuk már le, és megint hány esettanulmányban láttuk a felépítést. Ezt a tudást most csekklistaként „dolgozni tudok belőle” formátumban adjuk át neked. A cikket tedd a könyvjelzők közé, és amikor leadgeneráló oldalt írsz, akkor a lépéseken munka közben szaladj végig. A bejegyzésben az Unbounce egy már nem használt opt-in oldaláról készült screenshotot használjuk. Ez az oldal mintaszerűen mutatja be egy feliratkozási oldal tipikus részeit és a jó elrendezést.

Headline

landing_page_ultimate_headline
  • Leírja az anyag legnagyobb előnyét? (Segítség.)
  • Van benne szám, név, időtartam vagy egyéb konkrétum.
  • Érthető az anyagod értéke már abból is, hogy a címet elolvassák?
  • Összevetettem hatékony headline formulákkal. (Olyan hirdetések főcímeivel, mely hirdetésekről tudod, hogy üzletileg sikeresek voltak.)
  • Releváns a látogatódnak, és figyeltél a message matchre? (A kampányaid alapján milyen előzetes várakozást építettél fel, és erre rímel-e, tehát ha egy Facebook-bejegyzésben csekklistát ígérsz, akkor az oldalon is csekklistát ígérsz-e.)
  • Csak az oldalon tartást „adom el”.
  • Teszek ígéretet.
  • Unalmas… vagy belevitted a személyiséged?

Magyarázó alcím

Read More

Ez a 24 szó 63%-os konverziót ért (esettanulmány)

Mi számít jó konverziónak egy feliratkozási oldalon? Bármi, ami 15–20% fölött van. Tehát amikor megláttam tréningrésztvevőnk 63%-os konverzióját, akkor éreztem, hogy ebből bizony esettanulmány születik. Nemcsak az eredményt mutatom, hanem azt is, hogy hogyan írj te is ilyen feliratkozási oldalt. A kampány kezdete Siklós Katalin (Hétköznapi Hősnők) célja az volt, hogy listát építsen mindazokból, akiket … Read more