Hogyan írj hatékony feliratkozási oldalakat?
Meg se tudom számolni, hogy hány opt-in oldalt írtunk, hány tréningen vagy kihelyezett workshopon oktattuk már le, és megint hány esettanulmányban láttuk a felépítést.
Ezt a tudást most csekklistaként „dolgozni tudok belőle” formátumban adjuk át neked. A cikket tedd a könyvjelzők közé, és amikor leadgeneráló oldalt írsz, akkor a lépéseken munka közben szaladj végig.
A bejegyzésben az Unbounce egy már nem használt opt-in oldaláról készült screenshotot használjuk. Ez az oldal mintaszerűen mutatja be egy feliratkozási oldal tipikus részeit és a jó elrendezést.
Headline
- Leírja az anyag legnagyobb előnyét? (Segítség.)
- Van benne szám, név, időtartam vagy egyéb konkrétum.
- Érthető az anyagod értéke már abból is, hogy a címet elolvassák?
- Összevetettem hatékony headline formulákkal. (Olyan hirdetések főcímeivel, mely hirdetésekről tudod, hogy üzletileg sikeresek voltak.)
- Releváns a látogatódnak, és figyeltél a message matchre? (A kampányaid alapján milyen előzetes várakozást építettél fel, és erre rímel-e, tehát ha egy Facebook-bejegyzésben csekklistát ígérsz, akkor az oldalon is csekklistát ígérsz-e.)
- Csak az oldalon tartást „adom el”.
- Teszek ígéretet.
- Unalmas… vagy belevitted a személyiséged?
Magyarázó alcím
Előfizetői tartalom
A teljes csekklistát előfizetőként érheted el.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.