Frank Kern gazdaggá kereste magát ezzel a levéllel. Most te jössz.
Na jó: már előtte is jól ment neki.
Viszont ez a sales letter! Ó, egy igazi gyönyörűséggel van dolgunk.
Amíg John Carlton az egyik legtöbbet swipe-olt klasszikus direct response copywiter, addig Frank Kern talán az internetkor legjobban figyelt marketingese (akinek a hirdetéseit sokan swipe-olják, sőt a cikk készítése során belefutottam abba, hogy többen szó szerint lemásolták ezt az egész anyagot úgy, hogy csak a headline és az ajánlat tér el).
Mindjárt meglátod, hogy miért.
„De ez B2B-ben nem működik”
El se kezdd.
Kern ügyvezetőket célzott konzultációs ajánlattal, tette mindezt igen nagy sikerrel.
A levél rövid háttérsztoriját elolvashatod a swiped.co oldalán itt. Ugyanitt megtalálod a teljes levelet, javaslom, hogy a cikk elolvasása előtt nézd meg egyben az egészet – mert mi már mondatról mondatra, szekcióról szekcióra fogunk haladni.
A levél, melyet szinte biztosan át akarsz emelni a saját céged marketingkommunikációjába
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.