Így írj hatékony feliratkozási oldalt (43 elemes csekklista)

Hogyan írj hatékony feliratkozási oldalakat? Meg se tudom számolni, hogy hány opt-in oldalt írtunk, hány tréningen vagy kihelyezett workshopon oktattuk már le, és megint hány esettanulmányban láttuk a felépítést. Ezt a tudást most csekklistaként „dolgozni tudok belőle” formátumban adjuk át neked. A cikket tedd a könyvjelzők közé, és amikor leadgeneráló oldalt írsz, akkor a lépéseken munka közben szaladj végig. A bejegyzésben az Unbounce egy már nem használt opt-in oldaláról készült screenshotot használjuk. Ez az oldal mintaszerűen mutatja be egy feliratkozási oldal tipikus részeit és a jó elrendezést.

Headline

landing_page_ultimate_headline
  • Leírja az anyag legnagyobb előnyét? (Segítség.)
  • Van benne szám, név, időtartam vagy egyéb konkrétum.
  • Érthető az anyagod értéke már abból is, hogy a címet elolvassák?
  • Összevetettem hatékony headline formulákkal. (Olyan hirdetések főcímeivel, mely hirdetésekről tudod, hogy üzletileg sikeresek voltak.)
  • Releváns a látogatódnak, és figyeltél a message matchre? (A kampányaid alapján milyen előzetes várakozást építettél fel, és erre rímel-e, tehát ha egy Facebook-bejegyzésben csekklistát ígérsz, akkor az oldalon is csekklistát ígérsz-e.)
  • Csak az oldalon tartást „adom el”.
  • Teszek ígéretet.
  • Unalmas… vagy belevitted a személyiséged?

Magyarázó alcím

Read More