Amiről most fogsz olvasni, az a marketing jelenlegi csúcsa. Ez azt jelenti, hogy Magyarországon elvétve találsz olyan cégeket, amelyek így (vagy hasonlóan) építik fel a marketingfolyamataikat (higgy nekem: több ezer ügyfél, több tucat tanácsadás után mondom ezt). Mielőtt belevágnánk: szerinted...
A Kreatív Kontroll marketingmagazinja
A könyvtárban jelenleg 715 cikk található – ez a szám folyamatosan bővül, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel). Ez a legnagyobb marketinges tudástár ma, Magyarországon. Ebből a tudásanyagból minden nap kapsz valamit, amitől az online marketinged hatékonyabb lesz.
A cikkek nagy része csak előfizetők számára elérhető. Szerezd meg ezt a tudást és a vele járó versenyelőnyt: nézd meg az előfizetés részleteit ide kattintva. Már tag vagy? Kattints ide és jelentkezz be.
Válassz témát:
Menü
Loading...
Mi a megosztás anatómiája? Mi a legfontosabb dolog, amire oda kell figyelned, ha azt szeretnéd, hogy a tartalmadat emberek tömege ossza meg? Bryan Kramer azt írja egyik könyvében, hogy nincs B2B vagy B2C, csak H2H. Human to human, vagyis ember...
Justin Rondeau termékoldalakat tesztel nem százával, hanem ezrével. A T&C Summiten elmondta, hogy mi az a 6 kérdés, amit minden termékoldalnak meg kell válaszolnia, illetve melyik kérdésre az oldal mely eleme adja a felvilágosítást. Szeretnél tökéletes (jól konvertáló) termékoldalt és...
Még 2016 szeptemberében vettem részt egy online marketing képzésen, ahol arra tanítottak, hogyan építsünk fel ingyenesen közösséget és csatornákat kifejezetten az USA-ra célozva. Már a tréning alatt ihletet kaptam a témára – az előadó folyton a csivavákat emlegette. A német...
Folytatódik a videós dömping, legfrissebb témánk pedig az, hogy vajon mi a szöveged célja? Talán az eladás? Ha így gondolod, akkor tévedsz, és ezt most be is bizonyítjuk neked. Villámtréning szövegírásból. A videó szöveges leirata Ha megkérdezem, hogy mi a szöveged...
Mostani videónkban arról beszélünk, hogy miért fontos megmutatni a fogyasztóknak a céged minőségét. Ne gondold, hogy ez valami evidens dolog, hiszen sokan kihagyják ezt a lépést, és erre Zoli könnyen érthető példát is felhoz a videóban. Szeretnél többet megtudni erről?...
A Digital Marketer egy meglepő módszerrel növelte több mint kétszeresére 2016-ban organikus forgalmát: blogtartalmaik háromnegyedét egyszerűen törölték. Vagyis annyira azért mégsem egyszerűen. Kezdjük az elmélettel és a konkrét számokkal, és megígérem, hogy a cikk végére értelmet nyer az a stratégia,...
Van egy dédelgetett projekted és most azon gondolkodsz, hogy közösségi finanszírozással szerzed meg hozzá a szükséged forrásokat? Tökély. Viszont nem árt, ha tisztába kerülsz néhány dologgal, mert a crowdfunding nem ígér garantált sikert minden indulónak. A célösszeget elért (kiemelkedően sikeres)...
Világhódító napokat tartunk a Kreatív Kontrollnál, hiszen miközben a Traffic & Conversion Summiton is jelen volt a csapat, ketten a Ljubljana melletti inOrbit 2017 konferencián szívtuk magunkba a tudást. Dani tavaly már megjárta az inOrbitot és annyira tetszett neki, hogy...
A második nap jóval kaotikusabb volt már, hiszen egy csomó emberrel személyesen is beszélnünk kellett – de szupererőnk, hogy konferencián egyszerre három-négy helyen is tudunk lenni, így természetesen az előadásokról is tovább közvetítünk. Mivel az információ sok, ismét csak a...
100+ órányi marketingtudás videón
Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)
Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Új ablakban nyílik meg.
Videók a könyvtárból
Loading...
Ezeket olvastad már?
Loading...