Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Miért zaklatod az ügyfeleidet?

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Ingyenes, Trendelemzés

De tényleg. Miért?

Valószínűleg nem zaklatásnak hívod, hanem plakátnak, reklámszpotnak, citylightnak, bannernek, kéretlen levélnek és reklámzajnak. Ez a tradicionális reklám.

Ez a modell arra épül, hogy a világba kürtölhesd azt, hogy van egy terméked, és azt vegyem meg, mert jó. Jobb, mint a másik termék, jobb, mint az eddigi termékek és úgy általában erre a termékre szükségem van. Ezért ezt közlöd velem egy óriásplakáton, és felteszem, hogy jó szándékkal. Semmi baj nincs azzal, hogy termékeket és szolgáltatásokat akarunk eladni mindannyian.

A gond azzal van, hogy nekem az utcán sétálva... vagy a tévét nézve... vagy a weboldalt böngészve... vagy a rádiót hallgatva nincs szükségem a termékedre. Akkor és ott engem nem érdekel, mert nem a boltban vagyok, sőt, lehet, hogy épp nincs is olyan problémám, amit a terméked megold.

Tárgyalásra sietek és a plakátod kiköveteli a figyelmem.

Böngésznék és a cikk helyett a rich mediád tolakszik az arcomba.

Megnéznék egy YouTube-videót, és 5 másodpercig kell csak elviselnem a hirdetésedet, amíg végre átugorhatom.

Nem hagyod, hogy tartalmat fogyasszak.

Zaklatsz.

Bizonyára megbolondulnék, ha minden egyes reklámra odafigyelnék, ami szembejön velem. Több kutatásban mérték, hogy az ember egy nap hány reklámüzenettel szembesül, és a legalacsonyabb szám is több ezres. Természetes reakció, hogy kialakul a reklámvakság. Más kutatások szerint már akkora reklámvakságunk van, hogy pl. az újsághirdetések 20%-át egyszerűen nem vesszük észre.

Nem arról van szó, hogy láttuk ugyan, de nem tudjuk felidézni, hanem arról, hogy ténylegesen észre sem vesszük. A hirdetőnek persze nehéz lesz megmagyarázni, hogy azért fizette ki a hirdetési tarifákat, hogy az olvasók ignorálják őt.

Ezt a reklámvakságot a hirdető (és a reklámszakma) két módon győzheti le. Egyik az, hogy a megemelkedett ingerküszöbött még színesebb, még hangosabb, még látványosabb reklámmal agresszíven áttöri, hogy mégis észrevegyem akkor, amikor épp nem akarom észrevenni. Ez a modell azonban fenntarthatatlan, mert valószínűleg a zajnak és a vizuális terrornak van egy felső határa, amit már nem lehet fokozni.

A másik módszer pedig az, hogy a tradicionális reklámmodellt háttérbe szorítjuk, és olyan „reklámot” készítünk, amit nem akarok ignorálni. És errefelé halad a világ.

Tegyük fel, hogy a cikk elején említett terméked az aszpirin. Ha épp nem fáj a fejem és nem akarok aszpirint vásárolni, akkor minden tolakodó reklámod zaklatás. De nekem nagyon gyakran szokott fájni a fejem, és olyankor szeretnélek megtalálni. Ha rád keresek a neten, akkor téged találjalak meg. Ilyenkor győzz meg arról, hogy az aszpirined elmulasztja a fejfájásomat. Ha ezt már tudom, akkor mutass egy közeli boltot vagy szállítsd ki.

Ez már nem reklám, hanem segítség.

Akkor adod nekem a „reklámot”, amikor látni szeretném – hiszen épp rákeresek, megkérdezem, feliratkozom. Tehát engedélyt adok arra, hogy reklámozd magad. Kérdéseim vannak, és válaszokat keresek.

A tradicionális reklám a reklámzajt növeli. Épp azt a reklámzajt, amelyet megtanultunk kizárni, lehalkítani és semmibe venni. Ettől még ugyanúgy szükségem van a termékedre, csak nem az óriásplakáton fogom keresni, hanem a Google-ben.

Az óriásplakát nem tud keresőpozíciót szerezni. De egy blogbejegyzés igen.

A modern marketingkommunikáció nem a figyelemfelkeltésről, hanem a megtalálhatóságról szól.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA kiváló blogbejegyzés 7 eleme
Következő cikkA tökéletes „szórólap”Következő

Ezeket olvastad már?

Ez a főcím hatékony – de miért?

Képzeld el azt, amint épp a kedvenc online újságodat olvasod. Valószínűleg nem olvasod el az

Elolvasom »

Majdnem minden, amit a hatékony subject line-ról tudnod kell

A vonzó e-mail-tárgymező olyan, mint egy csinos nő. A csinos nő után az összes férfi

Elolvasom »

Csináld magad: 10 lépés, hogy 5500 forintból készíts videókat

Szeretnél videókat készíteni, de szoros a büdzséd? Nincs több milliós kereted, de hiszel abban, hogy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.