Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 3 perc

Segíts megvenni egy mentőautót!

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketingszöveg Gépház

A Kreatív Kontroll Kft.-nél fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást, ezért november 10-ig a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot támogatjuk majd abban, hogy új mentőautót vásárolhassanak. Te is segíthetsz! Mondom, hogyan.

AZ AKCIÓNAK VÉGE!

2014. októberi akciónk sikeres volt, összesen 111 111 forintot utaltunk át a Máltai Szeretetszolgálatnak. Köszönjük azon cégek segítségét, melyek megrendeléseikkel megtiszteltek minket, és az átutalt szolgáltatási díjunk egy részét fölajánlhattuk a mentőautó-vásárláshoz.

Az alábbi cégek megrendeléseiből állt össze a támogatási összeg:

Kimmel-Coaching Kft.
Meisels Magyarország Kft.
Efix Módszer Kft.
eCapital Kft.
Mineralholding Kft.
Jánosi Project
ARTréning Kft.
NetMasters Hungary Kft.

Ráadásul magánszemélyek is jelentkeztek, akik hozzájárultak a gyűjtéshez. Külön köszönjük nekik, hogy ránk bízták a pénz továbbítását!

Lauth Judit, Bődy Flávia, Bődy Patrik, Kovács Léna Olívia, Kovács Aliz Evelyn, Antalffy Michelle, Jánosi Györgyné

A korábbi felhívás szövege:

Az értékesítési szövegírónkkal 25 000 Ft+áfa díjért nézzük át weboldalak szövegezését, felhasználói élményét, alapvető SEO-auditot készítünk hozzájuk, majd adunk néhány ötletet, amellyel az oldal eredményei javíthatók. Ez a Weblapelemzés Csomag ajánlataink között is megtekinthető.

November 10-ig ezt a csomagot féláron adjuk, tehát 12 500 Ft+áfa összegért átnézzük a weblapodat, küldünk egy pár oldalas véleményezést. Ráadásul ezt az összeget TELJES EGÉSZÉBEN átutaljuk a Máltai Szeretetszolgálatnak a mentővásárlásra. Minden megrendelés után további 2500 forintot a profitunkból is hozzáteszünk a 37 milliós cél eléréséhez.

Tehát ha Te megrendeled féláron a weboldal-auditot, ezzel összesen nettó 15 000 forinttal támogatod a mentőautó vásárlását. Mindössze 12 500 Ft+áfába kerül számodra, és cserébe egy teljes értékű elemzést kapsz tőlünk. Kérlek, fontold meg, állnál-e a közös cél mellé! Tudd meg, miben javítható a weboldalad, min érdemes változtatnod: egy külső, tartalommarketinges csapat szemével láthatod a vállalkozásod online jelenlétét, s ezzel még közvetetten életet is mentesz.

Az adományozásról természetesen szerződésben vállalunk garanciát, valamint adományozási igazolást is kapunk novemberben, melyet elküldünk neked.

TÁMOGASD A MÁLTAIAK ÁLMÁT, EGY ÚJ MENTŐAUTÓT!
Mindezt úgy, hogy még hasznot is termel számodra a jó cselekedet:

mert azért cserébe jót várhatsz!

Írj a jobb alsó sarokban található chatablakban üzenetet, és fölvesszük veled a kapcsolatot. Köszönjük!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkA 3. e-mail marketing konferencián jártunk (1. rész)
Következő cikkLeadgenerálás és revenue marketing – további előadások az email marketing konferenciáról (2. rész)Következő

Ezeket olvastad már?

A megtérülő tartalommarketing – Így számolj ROI-t

Nem tudom neked megmondani, hogy mi az a „minőségi tartalom”, amiről mindenki beszél. Én kétfajta

Elolvasom »

Melyik a fontosabb: a dizájn vagy a szöveg?

Érdekes a magyar piac. Nem ritka, hogy valaki csípőből kifizet 200 000 forintot dizájnra, de ugyanennek

Elolvasom »

Tartalommarketing: 18 tartalomtípus, amit ki kell próbálnod

Milyen tartalom hajtja a tartalommarketinget? Ebben a cikkben átvesszük, hogy melyek a legnépszerűbb tartalomtípusok és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.