Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

11 eszköz, amivel megkönnyítem neked a blogolást

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős blogbejegyzést?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: blog, üzleti blog

Blogot vezetsz és rendszeresen frissíted. Nagyon jól teszed, nem sok jobb üzleti döntésed lehet annál, hogy belevágtál.

Fenn is kell tartanod a rendszerességet, mert a tartalom hosszú távon jövedelmez neked: ha eléred az 50 bejegyzést, a statisztikák szerint már 53 százalékkal növekedik a forgalmad, száz posztnál megháromszorozódik.

eszkozok0412_1

A HubSpot benchmarkjai szerint a blogposztok számának növelése a forgalmadat is szépen megnöveli.

Mivel olvasod a blogunkat, már azt is tudod, hogyan ne vágd haza egy év alatt a sajátodat, és hogyan találj jó témákat hozzá.

Az írás mégis rengeteg idődet veszi el, nagyon sok energiát fektetsz bele. Szeretnéd, ha valaki megkönnyítené végre neked a blogolást.

Ez a cikk éppen ezért készült: 11 olyan eszközt találsz itt, amely gyorsabbá, könnyebbé és egyszerűbbé teszi az üzleti blog vezetését.

1. Buzzsumo

Témát találni is nehéz, jó témát pedig még nehezebb.

Nem az a jó téma, amelybe sok kulcsszót bele tudsz zsúfolni (a kulcsszavakkal ne foglalkozz annyit), hanem az, amit sokan megosztanak (ha ez a cél).

A Buzzsumo ugyanúgy indexeli a tartalmakat, mint a Google – de ez az eszköz nem a kulcsszavakra, hanem a közösségi médiás szereplésre figyel.

Beírsz egy kulcsszót és megkapod azokat az anyagokat, amelyek a népszerűbb közösségi médiumokban a legtöbb megosztást kapták. Elég jó kiindulási alap, nem? (De.)

buzzsumo_screen

Ha a szövegírás legjobban terjedő anyagai érdekelnek, akkor csak beírom a copywriting keresési kifejezést, és találok 6,6 ezer Facebook-megosztással büszkélkedő anyagot.

Ingyenesen is használhatod: napi néhány keresést futtathatsz így le, ha pedig egyszerre több blogot futtatsz, ha használod social kampányaidhoz, ha egész csapatot tartasz fenn tartalomgyártásra, akkor elő is fizethetsz.

Ebben az is jó, hogy egy rakás hasznos funkcióhoz nyersz hozzáférést: több találatot tekinthetsz meg, szűrhetsz nyelv és ország szerint.

Így olyan témákban írhatsz, amelyek korábban már bizonyítottak, tehát bebiztosíthatod a sikered.

2. Open Site Explorer

Beírod az oldalad címét, és kiadja az összes aloldaladat – aszerint rendezve, hogy melyek kapták a legtöbb bejövő linket.

Ha tudod már, hogy a bejövő link milyen hasznos, akkor ebben a percben épp az eszközt próbálod ki. Minél több linket kap egy anyag, annál jobban rangsorol (ergo annál nagyobb keresőforgalmat kap).

Az elmúlt években erősen megkérdőjeleződött, hogy mégis mennyit érnek a backlinkek a rangsorolásban. Valójában nem az értékükről van szó, hanem arról, hogy egyre nehezebb olyan linkeket szerezni, amelyek valóban értékesek, a Google ugyanis tűzzel-vassal irtja a mesterséges linképítést.

A cél az, hogy azért hivatkozzon rád valaki (remélhetőleg minél erősebb oldalak), mert minőségi tartalmat gyártasz, ami hasznos, ami érdekes. Amit az emberek azért osztanak meg egymással, mert élvezik fogyasztani.

Andrey Lipattsev, a Google senior stratégája nemrég megosztotta, melyik az algoritmus 3 legerősebb eleme, amelyek alapján eldől, ki kerülhet egy találati oldal tetejére. Ezek között van a tartalom – és a linkek is. A linképítés tehát korántsem halott, csak meg kellene már tanulni jól csinálni.

Folyamatosan ellenőrizd a blogodat, és ha több bejövő linket szeretnél, akkor nézd meg a legtöbbet hivatkozott anyagaidat, és írj hozzájuk hasonló cikkeket.

De hogyan írj jó cikkeket? Segít ez a 40 oldalas e-könyv, ami egyetlen letöltésre van tőled:

[urlap]

*Az e-könyv megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki.  Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.

3. SEMRUSH

Ez az a SEO-eszköz, amire mindig is vágytál, akkor is, ha eddig nem tudtál róla.

A SEMRUSHnak mindössze egy URL-t kell adnod, és azonnal megtudhatod, hogy melyek azok a kulcsszavak, amelyekre a legjobban rangsorol az oldalad, hogy kik a konkurenseid, és hogy mennyi organikus forgalmad érkezik az adott keresőkifejezésekből.

Bónuszként azt is láthatod, hány és milyen backlinkje van az oldaladnak és milyen horgonyszövegekkel hivatkoznak rád.

Javaslatokat is kaphatsz arra, hogy milyen keresőkifejezésekre érdemes még rágyúrnod, illetve hirdetned.

eszkozok0412_2

Neil Patel oldalát elemezzük, mert van rajta mit.

Persze a teljes szolgáltatás fizetős, viszont ahogy a Buzzsumo esetében is, úgy a legfontosabb adatokhoz itt is ingyen hozzáférhetsz, ráadásul rendkívül egyszerű és látványos formában. Ami a legjobb: a szolgáltatás a magyar Google adatokat is képes feldolgozni.

4. W3 Total Cache

Minél gyorsabban tölt be az oldalad, annál nagyobb forgalommal számolhatsz. Ez két okból van így:

  • A lassan betöltődő oldalakat a látogatók tekintélyes része néhány másodperc után elhagyja, különösen akkor, ha mobilról szeretnék megnyitni – a látogatóid ugyanis türelmetlenek, és aki a metróban vagy az ebédszünetben netezik a kis képernyőn, hatványozottan az. Ha tehát villámgyorsan betöltesz, többen döntenek majd a maradás mellett.
  • A Google előrébb rangsorolja majd az oldalad. Azt gondolhatnád, hogy egyszerűen azért van ez, mert a Google tudja, hogy a gyorsan betöltődő oldalakat jobban szeretjük, ez viszont nem feltétlenül van így. A Moz.com egy esettanulmányában például arra jutottak, hogy a betöltési sebesség önmagában semmilyen hatással nem volt a rangsorolásra. Viszont a több látogató (lásd előző pont), a hosszabb oldalon eltöltött idő és a többi hasonló faktor viszont nagyon is befolyásolhatja a helyezésed. Tehát a betöltési sebesség egy közvetett faktor.

A W3 Total Cache egy Wordpress-plugin, és a kódod optimalizálásával gyorsítja fel az oldaladat. A legjobb, hogy nem kell értened a kódoláshoz, mert magától értetődő a beállítás, illetve nagyon felhasználóbarát leírásokból tudhatod meg, hogyan használhatod a kiegészítőt.

5. Crazy Egg

A Google Analytics mellé telepítsd ezt a webanalitikai eszközt is – tökéletesen kiegészíti.

Nemcsak hőtérképet kapsz, hanem azt is megtudhatod, hogy meddig görgetnek a látogatóid az oldalon, hová néznek, hová kattintanak, de még forgalmi forrás szerint is szétválogatja az aktív felhasználókat és így csatornára bontva követheted, hogy a nagyon egyértelmű gombodat vajon miért nem találják meg (magyarán látod, hogy ki mit csinál az oldaladon).

Fontos infók ezek, mert ez alapján jobb bejegyzéseket írhatsz – hiszen tudod, milyen az ideális hossz, vagy épp milyen résznél szoktad általában elveszíteni az olvasóid többségét.

eszkozok0412_3

Forgalom szerint választhatsz a neked tökéletes csomagok közül, a legkisebb csak 9 dollár havonta, és mivel rendkívül hasznos adatokat kapsz az optimalizáláshoz, ez a kis befektetésed valószínűleg sokszorosan megtérül.

6. Five Second Test

Hasonló, egyszerűbb, ám ugyanolyan hasznos megoldás a Five Second Test.

Beszédes neve mutatja, hogy a rendszerbe beírod egy adott weboldalad, a szolgáltatás pedig véletlenszerű felhasználóknak mutatja meg, és egészen pontosan 5 másodpercig.

Ezután a felhasználók néhány rövid kérdésre kell, hogy válaszoljanak: az oldal mely része ragadta meg a figyelmüket, mire emlékeznek a legélénkebben (megadhatsz konkrét kérdéseket vagy célokat is).

Beírhatod például, hogy milyen szolgáltatást vagy terméket árulsz, a felhasználók visszajelzései alapján pedig megtudhatod, hogy azt látják-e meg először, amit te szeretnél.

Miért olyan fontos ez?

Azért, mert bármely weboldalnak csak másodpercei, ha nem századmásodpercei vannak arra, hogy első benyomást tegyen látogatóira. Ilyen rövid idő alatt pedig több célt is teljesítenie kell.

  1. Töltődjön be az oldal. Az aranyszabály, hogy 3 másodperc alatt töltsön be teljesen, egy adott oldal mérete pedig ne haladja meg összességében a 3 megabájtot. (Olvass el 8 UX-alapvetést)
  2. Legyen vizuálisan meggyőző. Ha túlzsúfolod az oldalt, nehéz lesz irányítani a felhasználó figyelmét, ezért érdemes csak a legszükségesebb dizájnelemeket, képeket elhelyezned rajta.
  3. Ha a hajtás felett található a CTA, vonzza a tekintetet, ha egy fontos információ, akkor oda irányítsd a szemet. Hiába alkalmazol barokkos vizuális megoldásokat, ha üzeneted közben elvész a zajban.

Amit a felhasználó először meglát, erőteljesen képes meghatározni későbbi hozzáállását az oldalhoz, a brandhez.

A Five Second Test segít, hogy hús-vér embereken próbáld ki megoldásaidat, tehát A/B tesztek futtatására is ideális.
A szolgáltatás egyébként alapvetően ingyenes: ha tesztelsz, akkor krediteket kapsz, ezeket elköltheted arra, hogy saját teszteket indíts.

7. Qualaroo

Ha már a valódi feedbackről beszélünk, itt van még egy eszköz, ami segít ezeket begyűjteni.

Véleménye mindenkinek van, és az analitikából csak adott mennyiségű információt nyerhetsz ki. Tudni fogod, ha egy adott tartalmad nem sikeres, hogy egyből visszafordulnak-e a látogatók vagy csak nem osztják meg a közösségi médiában, nem kattintanak át a kívánt oldalra és így tovább. Ez viszont egyoldalú feedback: az adatokból következtetéseket vonsz le és feltételezéseket gyártasz.

A Qualaroo egy szolid felugró ablakot helyez el az oldaladon, így megkérdezhetsz a látogatóidtól bármit. Megadhatsz kész válaszokat, de rájuk bízhatod, hogy például a témajavaslataikat gépeljék be.

Az előnye leginkább az, hogy nem egy egész kérdőívet társz eléjük (hajh, a 15 kérdésből álló kérdőívek!), nem kérsz adatokat & egyetlen kattintással válaszolhatnak – és bár ebből azért még nem lesznek átfogó adataid, néhány száz ilyen véleményből már elképesztően értékes információkhoz jutsz bármiről, ami fúrja az oldaladat (átvitt és szó szerinti értelemben is).

8. Editorial Calendar

Beszéltünk már arról, hogy egy jól vezetett bloghoz milyen fontos a tartalomnaptár elkészítése. Ha hetekre, hónapokra előre meghatároztad a témákat, nem kell majd idegesen keresgélned naponta, hogy miről írj, nem lesznek csúszások, és kényelmesen úgy alakíthatod a naptáradat, hogy olyan témákat dolgozz fel, amelyekről tudod, hogy sikeresek.

Ehhez sokan egyszerűen Excelt vagy Google táblázatokat használnak, de ennél létezik professzionálisabb megoldás.

Feltéve, hogy WordPress alapú oldalt használsz, az Editorial Calendar pluginben hasznos társra lelsz. Naptár nézetben láthatod és menedzselheted időzített posztjaidat, drag&drop módszerrel, tehát egyszerűen és gyorsan.

A különféle poszttípusoknak külön naptárakat is létrehozhatsz (amikor például podcasteket vagy videókat teszel közzé), összességében sokkal hatékonyabban kezelheted és jobban átláthatod a vázlatokat, időzített posztokat, mint a Bejegyzések fül alatt, ami egy ömlesztett rettenet.

9. Yoast SEO

Továbbra is a WordPressnél maradunk: a Yoast az a bővítmény, amelyre szükséged lesz, ha még a publikálás előtt tudni akarod, hogy megfelelően keresőoptimalizáltad-e a szövegedet.

A Yoast annyira egyértelműen hasznos, hogy nem is voltam benne biztos, helyet kapjon-e a listán: ha nem használod, akkor most azonnal telepítsd, mert nem élhetsz nélküle.

eszkozok0412_4

A céges oldalak forgalmát a HubSpot felmérése szerint a blogolás és a SEO növeli legjobban – szerényen javaslom, hogy a kettőt együtt végezd.

Mit tud pontosan?

  • Megépítheted vele az oldaltérképedet
  • Menedzselheted, hogyan jelennek meg tartalmaid a közösségi oldalakon
  • A meta címeket és leírásokat is optimalizálhatod
  • Minden bejegyzés alatt megadhatod a legfontosabb kulcsszavakat, és azonnal láthatod, hányszor szerepelnek a címben, leadben, szövegtörzsben, URL-ben
  • Külön optimalizált címet adhatsz a bejegyzéseknek
  • Template-eket hozhatsz létre, tovább optimalizálva megjelenésed a találati oldalakon

A Yoast rengeteg opciót kínál, használata egyszerű és a mindennapokban gyorsan rutinná válik.

10. Toggl

Szövegíróink rengeteg céges blogot vezetnek, elképesztően sok briefet olvastunk már és sok száz személyes beszélgetésen vagyunk túl a témában. Éppen ezért pontosan tudjuk, hogy a blogírás kiszervezésének fő oka általában az, hogy egyszerűen nincs idő a szövegek megírására.

Az időmenedzsment egyébként sem egyszerű feladat, az írásnál azonban különösen trükkös. Soha nem tudhatod előre, hogy egy blogbejegyzéssel mennyi munkád lesz: témát találni, annak utána olvasni, kihozni belőle minden hasznosat, illusztrációkat keresni vagy készíteni hozzá... és közben féken tartani a social media állandó nyüzsgését.

A Toggl abban segít neked, hogy a segítségével egyszerűen mérheted az időt, amit blogoddal töltesz. Tudni fogod, mennyi időbe telik átlagosan egy bejegyzés megírása, hogy melyek a leginkább időrabló feladatok, hogy hol tudnál a folyamaton optimalizálni vagy éppen mi az, amit muszáj delegálnod.

A szolgáltatás nagyon egyszerű, néhány kattintással máris használhatod, és ha elfelejtenéd, utólag is megadhatod, így pedig látni fogod, mennyire vagy hatékony.

11. Coffitivity

Vannak, akik akkor képesek igazán hatékonyan dolgozni, ha egyedül ülnek le a gép elé, kikapcsolják a rádiót, kizárják a macskát, még az ablakot is becsukják.

Mások legkreatívabb pillanataikat akkor élik meg, amikor például egy kávézóban ülnek – a nyugati szabadúszó copywriterek kedvenc munkahelyei a hangulatos vagy az agyonbrandelt kávézók, de hidd el nekem, hogy híres írók és költők generációi se véletlenül az ilyen helyeken töltötték mindennapjaikat.

Kutatások is bizonyítják, hogy az ilyen egyenletes háttérzaj segíthet a hatékonyságban – de mitévő legyél, ha egy csendes irodában dolgozol, vagy éppen otthonról? Egyszerű, nyisd meg a Coffitivity oldalát.

Nem kifejezetten az írást segítő eszköz ez, de a tapasztalatok (és a tudományos kutatások) szerint az ilyen munkáknál kiemelkedően hatékonyan működik: többféle alapzaj közül választhatsz, és csak egy fülhallgatóra lesz szükséged hozzá – és esetleg a valódi kávéra.

Konklúzió

Ha már blogolsz, akkor ne hagyd abba. Optimalizáld a munkafolyamataidat, szervezd ki, amit kell, de ne hagyd abba.

A blog az egyik legjobb leadgeneráló eszköz, ha profi módon használod, célközönséged minden csoportját megszólíthatod vele, kifogásokat kezelhetsz, brandet építhetsz: marketinged kb. minden területén hasznot hoz.

Persze segítség nélkül ritkán képes az ember maximalizálni a hatékonyságát, ezért azt javaslom, legalábbis próbálj ki minden szolgáltatást, amit ezen a listán látsz.

Ha pedig arra vagy kíváncsi, hogy miután felvértezted magad az összes hasznos digitális segéddel, hogyan kerülheted el, hogy mégis elszúrd a blogodat, akkor olvasd el ezt a cikket is, mert részletes útmutatást adok róla.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk8 terület, ahol fejlesztened kell a weboldalad használhatóságát
Következő cikkÚtmutató a szándék alapú szegmentáláshozKövetkező

Ezeket olvastad már?

Összeférhetetlenség a szövegírásban

Bajt jelent-e, ha a szövegíród a konkurenciádnak is dolgozik? Ha csak egy magánzó szerződ van,

Elolvasom »

Forráskritikai kisokos: honnan tudod, hogy jó forrást használsz?

Májusban arról írtunk, hogyan dolgozhatsz több forrásból, és már abban a cikkben is kiemeltük, hogy

Elolvasom »

Erre a 4 szempontra figyelj, amikor megszólítod hírleveled címzettjét

Minden hírlevelet el kell valahogy kezdeni. A hírlevél eredményessége ugyan nem csak a megszólítástól függ,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.