Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Hogyan forradalmasítja a big data a kkv-s marketinget?

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketing
  • Címkék: big data, marketing

Belegondoltál már abba, hogy mekkora adatot generálsz egyetlen nap alatt a számítógépeden, a laptopodon és a mobilodon?

Munka vagy magánélet, szinte mindegy, a big data olyan gigászi, hogy már-már elképzelhetetlen.

Mennyi adat keletkezik a Facebook, Gmail, YouTube vagy épp a keresőalkalmazások használata közben? Szorozd csak be bő 7 millióval. A KSH adatai szerint ugyanis ennyi magyar használ internetet napi rendszerességgel. A világon ez a szám 3,424 milliárd fő, szóval nem egy letorrentezett filmnyi morzsáról beszélünk.

Vajon mit mondanak rólad ezek az adatok? Ha valaki venné a fáradtságot, és rendszerezné ezeket, akkor képet kapna arról, hogy milyen ember is vagy valójában? Hogy mik a (vevői) szokásaid?

A big data, vagyis az óriási adatmennyiség a szakértők szerint a marketinget is forradalmasítani fogja.

A kérdés csupán az, hogy miképp.

Mit kell tudni a big datáról?

Big datának hívjuk a magán- és a céges szektor által előállított óriási adatmennyiséget, amely akkora, hogy már exabájtokban és zetabájtokkben kell mérni.

A big data folyamatosan érkezik be a világ összes felhasználójától, összes eszközéről, és nincs megállás, szünet, csak egyre meredekebb növekedés.

big-data_internet-haszn
Milyen típusú eszközökről mekkora mennyiségű adatot generálunk világszerte, havi lebontásban (via http://www.cisco.com/)

1 exabájt amúgy 1000 petabájt, 1 petabájt pedig 1000 terabit. Az IBM szerint a naponta előállított adatmennyiség 2,5 exabájt, és ezt nem csak facebookozással, netflixezéssel vagy hírolvasással generáljuk, hanem a világ összes szektorának napi munkájával vagy épp a különböző szenzorok használatával (lásd: dolgok internete, avagy Internet of Things).

Egy kis érdekesség: 2002-ben egy egész év alatt hoztunk létre körülbelül 23 exabájtnyi információt. Tavaly ehhez már egy hét sem kellett.

Az óriási adatmennyiséget speciális eszközökkel fel lehet dolgozni és meg lehet formázni, így a big data többé válik, mint egy információcsomag, és képes lesz a felhasználókról releváns képet alkotni.

Hogy ez mennyire fontos dolog, azt jól mutatja, hogy a big datára keresések elképesztően megugrottak: 2014-ben például négyszeres volt a különbség az egy évvel korábbihoz képest.

Több mint adatcsomag

„A big data nem magáról az adatmennyiségről szól.” (Garry King, Harvard Egyetem)

Üzleti adatok természetesen mindig is léteztek, csak legfeljebb ott porosodtak a könyvtárnyi mennyiségű főkönyvekben elrejtve, szinte feldolgozhatatlan formában. A számítástechnika fejlődésével és a szoftveres megoldásokkal azonban lehetővé vált az, hogy kiaknázzuk ezeket az információkat.

A big datában nem is feltétlenül az az érdekes, hogy mekkora mennyiségről beszélünk, hanem az, hogy mire használhatjuk fel.

Kis túlzással élve ezzel le lehet majd képezni téged az eszközhasználat során generált adatok segítségével, hiszen az információmorzsákban lévő kapcsolatok és minták elemzésével megismerhetővé válnak érdeklődési köreid, vásárlási szokásaid vagy épp politikai preferenciád.

big-data-dontes
Infografika a big datáról (via https://whatsthebigdata.files.wordpress.com)

Vállalati oldalról nézve ez segíthet a szolgáltatások javításán. A cégek mélységében megismerhetik, hogy mit szeretnének és miképp gondolkodnak az ügyfeleik. Alkalmazásával javíthatók, finomhangolhatóak a marketingkampányok, valamint könnyebben optimalizálható az árképzés és a logisztika.

Erre írtuk mi korábban a clickstream-elemzés kapcsán, hogy meg kell látni a kattintás mögött az embert, hiszen számít,

  • miképp jutottak el az olvasók az oldaladra,
  • adott forrásból milyen arányban érkeztek,
  • vagy hány látogatód jutott el konverzióig?

Ugye milyen fontos tudni a válaszokat ezekre a kérdésekre? Hiszen ez alapján folytatod és tökéletesíted a munkádat.

Így használják a nagyok

Oké, próbáljuk meg egy kicsit kézzelfoghatóvá tenni, hogy miképp segíthet a big data a cégeken. Vizsgáljuk meg 5 szektor példáján keresztül, miről is van szó. Most a nagyokról beszélünk, hogy majd rátérhessünk a kkv-kra.

Pénzügy: A szektor értelemszerűen a pénzügyi szolgáltatások javítására használja az óriási adatmennyiséget. A Morgan Stanley például korábban hagyományos adatbázisok segítségével készítette a portfólióanalíziseit, most viszont már a Hadooppal elemzi a befektetéseket. Az eredmények is sokkal jobbak.

Autóipar: Egy korszerű autó óránként több tíz gigabájtnyi adatot termel, amik felhasználásával a későbbiekben csökkenthető a balesetek száma, az előállítási költség vagy az üzemanyag-fogyasztás.

Logisztika és raktározás: A különböző szenzorok és a belőlük származó adatok segítéségével jelentősen redukálhatók a szállítmányozás kockázatai és költségei (optimalizált üzemanyag-fogyasztás, kapacitás, útvonal), de ugyanez a helyzet a raktározással is. A Walmart 10 weboldal adatait használja fel, hogy személyre szabja a marketingkampányokat és a kuponozást, ezáltal mindig olyan akciókkal jön ki, amellyel elérhetik a nagyobb tömegeket.

Szórakoztatás: A Time Warner vagy az ESPN is a big datát használja arra, hogy pontos képet kapjon a nézői szokásokról. Szerinted a Netflix honnan tudja, hogy mit ajánlhat neked megtekintésre?

Vagy azt hitted például, hogy egy bevásárlóközpont csak a fogyasztói elégedettség miatt ad ingyenes wifit? Hogy nem érdekli őket, hogy mit csinálsz a neten, amikor náluk lógsz? Ne gondold, hogy az így nyert tudást nem használják fel. (Néha akár azonnal.)

Ha ez nem volna elég, a big data felhasználható az iparági csalások felderítéséhez, a telefonos ügyfélszolgálatok munkájának tökéletesítéséhez vagy a közösségi média felhasználóinak jobb megértéséhez is.

Egyre inkább közelítünk ahhoz, hogy megértsük: miért nem csak a nagyok kiváltsága a big data.

 

big_data_chart_01
Mennyire terjedt el az adatelemzés? (via http://tr1.cbsistatic.com/)

Az információ a XXI. század kenőanyaga, és az analitika a belsőégésű motor. (Peter Sondergaard, Gartner Research)

Hogyan forradalmasítja a big data a marketinget?

A Forbes szerint a sales és a marketing jelenleg 5 területen használja ki az óriási adatmennyiségben megbújó lehetőségeket:

  • fogyasztói analitika (~48%)
  • operációs analitika (~21%)
  • csalásmegelőzési terület (~12%)
  • új termékek és szolgáltatások kitalálása (~10%)
  • adatraktárak optimalizálása (~10%)

Emellett a vevői értékanalízis (CVA) is a big datán alapul. 6 konkrét példa segítségével összefoglalható, miképp forradalmasítja mindez a marketinget.

Mindezek olyan folyamatok, amelyek ma már a kkv-knál is megjelenhetnek, nem feltétlen kell profi adatbányásznak lenni ahhoz, hogy értelmezzük és a gyakorlatba ültessük őket..

1. Megértheted a fogyasztóidat, és jobban targetálhatod a termékedet.
Talán ez az egyik leginkább ismert aspektusa a témának, hiszen a felszínről beszélgetünk. A vevődet meghatározza az az adatmennyiség, amit előállít, és te előre tudhatod, mikor fog bizonyos döntéseket meghozni.

  • Mi a közös a webshopodat felkeresőkben?
  • Milyen híroldalakat olvasnak?
  • Mennyi időt töltenek a Facebookon?
  • Melyik korcsoport, nem érdeklődik irántad jobban?

2. Megértheted és optimalizálhatod az üzleti folyamatokat.
Az adatokból kinyerhető információ segítségével például előre megtudhatod, hogy mikorra kell időzíteni a raktárad feltöltését. Webshopot üzemeltetve ez például elengedhetetlen segítség lehet idővel.

Másképp mondva: költséget csökkenthetsz, hatékonyságot növelhetsz.

Képzeld el, mit jelent, ha optimalizálhatod a kiszállítási útvonalakat, vagy épp javíthatod a HR hatékonyságát (olyasfajta tehetségkutatási módszerrel, mint amit a Moneyball című filmben láttunk). A szállítás úgy történik meg, ahogy az a legolcsóbb és leghatékonyabb, és olyan új munkaerőt vehetsz fel, amelyik a legjobban szolgálja ki az igényeidet.

3. Optimalizálható az árképzési stratégia.
A beérkező adatok segítségével hatékonyabban lőhető be, hogy melyik az az optimális ár, amit a vevő még hajlandó kifizetni. Mekkora kedvezményt szeretnek a felhasználóid? Vagy megpróbálsz visszaemlékezni, vagy kideríted a meglévő adatok alapján. Szerinted melyik a hatékonyabb?

Big data, árképzés
(via http://www.mckinsey.com/)

4. Tökéletesíthető, hogy a vállalkozások milyen válaszokat adnak a felhasználói kérdésekre, és hogy miképp érhetsz el nagyobb fogyasztói insightot.

5. Kutatások szerint a big data elemzések arra ösztönzik a cégeket, hogy sikeresebb ügyfélkapcsolatot építsenek ki.

Megértheted a fogyasztódat, és megbízható információk alapján értékesíthetsz.

6. A marketingvezetők 58 százaléka szerint a big data komoly hatással lesz a cégek SEO-jára, e-mail marketingjére és mobilos kampányaira.

„Big data nélkül vak és süket vagy az autópálya közepén.” (Geoffrey Moore)

Összeillik-e a big data és a kkv?

A big data nem az óriások kiváltsága, alig pár év múlva szerves része lesz a kkv-k életének is. Csak rajtad múlik, hogy milyen korán kezded el a munkát, és hogy milyen hamar ismered meg a lehetőségeidet.

A felhőszolgáltatások és a Microsoft Power BI adatvizualizációs szolgáltatás például ma már mindenki számára elérhető, az üzletiintelligencia-eszközök pedig felhasználóbarát módon képesek például egy Excel fájl segítségével adatmodelleket létrehozni.

És akkor ott van még a Hadoop, amellyel nagy mennyiségű strukturált vagy strukturálatlan adatot tárolhatunk és elemezhetünk. Azt hinnéd, hogy drága? Nem, nem az, a Hadoop ugyanis nyílt forráskódú, tehát ingyenesen elérhető a számodra, hogy feldolgozhasd és analizálhasd a hozzád érkező adatfolyamokat.

Nem véletlenül írta Mike Montgomery a Forbesban, hogy a kkv-knak sem kell félniük a big datától. Sőt, a nagyvállalatokkal szemben nekik szerencsére csak kisebb szelettel kell foglalkozniuk, és a speciálisabb ügymenetekre kell csupán koncentrálniuk.

Bernard Marr szerint (Business Standard):

„A big data sok szempontból jobban felhasználó a kkv-k számára, mint a nagyobb vállalatoknak, de még a legrelevánsabb információk is értéktelenek, ha a cég nem elég agilis. A kkv-k egyik előnye, hogy gyorsak, ezáltal képesek hatékonyabban felhasználni az óriási adatmennyiségben rejlő lehetőségeket.”

bigdata
(via www.solverglobal.com)

Milyen eszközök segíthetik a kkv-k munkáját?

A big data felhasználásához szükséges eszközökből ma már egyaránt találni ingyenesen elérhető és fizetős megoldásokat is, csupán tudnunk kell, hol és mit érdemes keresni.

Mi például ezt a 7 eszközt kifejezetten ajánljuk, mert sokat segíthetnek abban, hogy a kkv-k még eredményesebb munkát végezhessenek.

  • Google Adwords és Analytics: webanalitikai eszközök, amelyekkel mérhető a hirdetések hatékonysága és oldalaid olvasottsága.
  • KISSmetrics: webanalitikai és fogyasztói magatartást mérő platform. („A Google Analytics megmondja, hogy mi történik az oldaladon. A KISSmetrics megmondja, hogy ki csinálja azt.”)
  • InsightSquared: a CRM-rendszerek adataiból kinyert adatokat elemzi.
  • Watson Analytics az IBM-től: marketingeseknek, pénzügyeseknek és HR-eseknek kifejlesztett szoftver amelynek erőssége a különféle adatbázisokban összefüggések, minták keresése.
  • Canopy Labs: ügyfélviselkedési trendek előrejelzésében segít úgy, hogy rákapcsolódik a CRM-rendszerre.
  • Tranzlogic: a pénzügyi rendszerek segítségével megszerzi, majd kielemzi a bankkártyás vásárlásokat.

Miért kell neked is a big data?

Azért, mert lézerpontos fókusszal működtetheted céged marketingaktivitását.

Gondolj például arra, hogy Microsoft felmérése szerint a technológiahasználat lehet a kkv-k túlélésének záloga: a korszerű megoldásokat kihasználó kis- és középvállalkozások ugyanis derűlátóbbak a jövőt illetően, mint az ezektől elzárkózó versenytársak. Ők tudják, hogy nem jó pusztán a megérzésekre hagyatkozva autózni azon a bizonyos autópályán. Nem árt, ha pontosan látod a sávokat. Mégis, a hazai IT-költéseknek csak 7-8 százaléka jut analitikai beruházásokra.

Nem véletlen, hogy a szakértők szerint az üzleti folyamatokat és döntéseket a kis- és középvállalkozásoknak is adatvezéreltté kell tenniük, hogy megalapozott döntéseket hozva érjék el üzleti céljaikat.

De hogy lehet ennek nekikezdeni?

Úgy, hogy megtaláljuk a cégünk működését (eredményességét) befolyásoló fő mérőszámokat. Azokat az adatokat, amelyek segítségével összefüggéseket találhatunk a különböző szituációkban, és amiknek segítségével – kicsit túlozva, de – előrejelezhetjük a jövőt.

A kkv-k esetében ugyanolyan fontos, hogy a céges döntések ne (csak) saccolások, megérzések vagy esetleg tévútra vezető tapasztalatok, hanem tények és riportok alapján történjen.

Külföldi páciensbeutaztatás alapján például én azt tapasztaltam, hogy az augusztus szinte mindig holtszezon volt. Az adatok igazoltak, ezért egy idő után ezt az ismeretet be tudtuk építeni a marketingtervünkbe is (nem hirdettünk, és örültünk, hogy a fogorvosok akkor mennek el vakációra, nem csúcsidőszakban).

A multikkal szemben a kkv-knál például arra is ügyelni kell, hogy a big data esetében nem csak a mennyiség (volumen), hanem a változatosság (variety) is számít. Amikor nincs több ezer vevőd vagy felhasználód, akkor az általad készített riportok leginkább a változatosságból tudnak kiindulni.

A riportok szólhatnak arról, hogy

  • kik a vásárlóid,
  • hogy jutnak el hozzád,
  • milyen rendszerességgel vásárolnak tőled,
  • mikor szeretnek vásárolni,
  • melyik időszakban fogy jobban egy adott terméked,
  • és melyik akció hogyan teljesített.

Hogy a cég működését vagy sikerességét befolyásoló mérőszámokat felhasználhasd, analitikai platformo(ka)t kell alkalmaznod, és ez ne egy kockás füzet vagy egy tavalyi határidőnapló legyen.

Mire van szükséged? A leghasznosabb tanácsok

  1. Kezdd kicsiben, és ne az egész adattengert próbáld meglovagolni, hanem csak egy hullámot. Erre írta azt John Jantsch, hogy mielőtt sétálnál, tanulj meg járni: kezdd a saját adataiddal, rendszerezd és ismerd meg őket. Ezután jöhet minden más, amihez hozzáférsz, és ezután kezdheted el beleásni magad a különböző komplex eszközökbe.
  2. Légy gyors. Ez nagy előnyöd lehet a lassabban dolgozó nagyvállalatokkal szemben. Egy multinál az adatok rendszerezése után jelentés készül, meetingek, prezentációk követik, jó eséllyel emberek tucatjain fut át az ügy, mire döntés lesz belőle. De egy kvv-nál nincs idő a késlekedésre. A kkv kisebb, fürgébb és rugalmasabb ennél, hatékonyabb döntéshozási folyamattal.
  3. Vond be a munkába a csapatod többi tagját is. Sőt, ha van rá lehetőséged, vegyél fel olyan munkatársat, aki valamelyest ért az adathalászathoz.
  4. Használj nyílt forráskódú megoldásokat (lásd itt), de nézz utána, van-e olyan fizetős eszköz, ami tökéletesen kiszolgálhat. A szabadon hozzáférhető big data-panelek alkalmazása (lásd itt) is hasznos, mert ha nem is 100 százalékuk releváns, de egyesek segíthetnek a döntéshozatalban
  5. Alkalmazz CRM-rendszert, elvégre ez megkönnyíti a munkameneted.
  6. A felhő a barátod: költözz hát fel oda.

Ez a feladatod:

Lépj az innováció felé, mert csak így nem fogsz lemaradni. Az összes elérhető információt fel kell használnod, és azokat összehangolnod az üzleti céljaiddal.

Vezetőként vagy marketingesként ne a megérzéseidre hagyatkozz egy létfontosságú üzleti döntés során, hanem az adatokra és a tényekre. Fektess be az adatelemzés javításába, mert hosszú távon megéri, hisz végül olyan döntéseket hozhatsz, amelyek megalapozottak, és végre nem a zavarosban kell halásznod.

Ennek pedig nagyobb arányban lehet siker a vége, mint a hasra ütésnek.

Ha szeretnéd látni, hogy például a céges blogolást miképp tudod mérhetővé tenni, kattints ide. Ne felejts el előfizetőnk lenni, ha még nem vagy az, így a jövőben sem maradsz le a legfontosabb trendekről, amik segíthetnek üzleti céljaid elérésében.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkHogyan írj 15 perc alatt hírlevelet a legszárazabb termékről? (Tudás a belső szövegíróképzésünkről)
Következő cikkHogyan számolj konverziót még akkor is, ha kifelejtetted a követőkódokat?Következő

Ezeket olvastad már?

Milyen értékeket ad neked egy blogbejegyzés? (Még 12 szempont)

Az előző cikkben több módszerrel is kiszámoltuk, hogy vajon mennyit érhet a blogbejegyzés, és úgy

Elolvasom »

Adni vagy eladni? Last minute karácsonyi kommunikációs tippek (példákkal)

A karácsonyi marketinget lehet szeretni vagy nem szeretni, de tény, hogy a jelenség létezik és

Elolvasom »

NetPincérből foodpanda: kollégiumi szobából a nemzetközi quick commerce-ig (esettanulmány)

Nem túlzás azt állítani, hogy az elmúlt 1,5-2 évben alaposan felgyorsultak az események a foodpanda

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.