Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

Milyen hatással volt a Covid19 az e-mail-marketing eredményeire?

  • Szerző: Dajka Gábor
  • Kategóriák: E-mail-marketing, Marketing

Érdekes helyzet állt elő a pandémia ideje alatt: ismét bebizonyosodott, hogy bár sokan temetnék, az e-mail-marketing mégsem halott. Nézzük meg, hogyan segítette a Covid19-járvány vállalkozások garmadáját abban, hogy hatékonyabbá tegyék eladásaikat! Persze a nagy kérdés az, hogy vajon fenntartható-e a növekedés a vírushelyzet lecsengése után is? Tarts velünk, és minden kiderül.

A koronavírus által okozott járványhelyzet az elmúlt másfél évben a gazdaság minden szegmensére hatást gyakorolt. Kinek negatív, kinek pozitív értelemben véve. Az online értékesítés terén például a pandémia hatalmas növekedést hozott. Olyannyira, hogy 2020 első félévben a virtuális vásárlások száma több mint 30 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi adatokat.

Ez természetesen nem véletlen, hiszen a vírushelyzet miatt kialakult bizonytalan állapotok és az ideiglenes boltzár a legtöbb hagyományos üzlet működését ellehetetlenítette. Azok a vállalkozások tehát, amelyek tehették, igyekeztek működésüket online alapokra helyezni – ha korábban még nem tették meg.

 Az online marketing sötét lova: az e-mail-marketing

A növekvő online vásárlás tendencia kihívások elé állított mindenkit, több szempontból is:

  • telítődött az online piac,
  • a korábbiaknál is tovább nőt a zaj a közösségi média felületeken, online platformokon,
  • emiatt az ügyfelekért, vásárlókért vívott harc kiélesedett.

Nem meglepő tehát, hogy az e-kereskedelem fellendülésével együtt az online marketing jelentősége is felértékelődött, és a felkapott közösségi platformok mellett egyre nagyobb szerephez jutottak az olyan, már klasszikusnak nevezhető online csatornák is, mint az e-mail.

Az e-mail és a hírlevelezés sikere nem meglepő: ez az online marketing csatorna az, ami már egy magasabb elköteleződést és így nagyobb vásárlási hajlandóságot feltételező eszköz a vállalkozások kezében. Természetesen ezt is tudni kell jól használni, de ha hatásosan ragadod meg a hírleveleddel a közönség figyelmét, az busásan kifizetődik a márkád számára.

De vajon a Covid19 befolyásolta-e azt, hogyan reagálnak a fogyasztók az e-mail-marketingre és mit tanulhatunk mi ezekből a tapasztalatokból? Ebben a cikkünkben ezekre a kérdésekre keressük a választ, és belepillantunk abba is, hogyan érdemes 2021-ben nekivágni egy jól működő e-mail lista felépítésének.

A számok nem hazudnak: az e-mail-marketing még 2021-ben is hatásos

Az e-mail-marketinget az elmúlt években sokan, sokféleképp próbálták temetni. Az igazság azonban az, hogy a jelentősége továbbra sem csökkent, ezt pedig kiválóan illusztrálja a következő tény: szinte egyetlen olyan sikeres, nagy céggel sem találkozunk a piacon, aki valamilyen formában ne folytatna e-mail-marketing tevékenységet. De hogy miért gondolják ennek ellenére sokan mégis a tények ellentétét?

Legfőképp azért, mert az e-mail-marketing kifejezést az elektronikus postaládánkat kéretlenül ostromló reklámokkal, bullshit puffogtató tárgymezőkkel, spam üzenetekkel azonosítják. Az pedig való igaz, hogy az ilyen jellegű leveleket senki sem szereti és általában olvasatlanul repülnek is a lomtárba.

Azokkal az e-mailekkel azonban, melyek valamilyen hozzáadott értéket kínálnak a célközönség számára, már egészen más a helyzet.

A személyre szabott ajánlatokkal, akciókkal vagy egyszerűen csak érdekes és informatív tartalommal bíró hírlevelek jobb megnyitási aránnyal bírnak. Ezt igazolja a Litmus 2020-as jelentése is, mely szerint a személyre szabott üzenetek a fogyasztók körében több mint 59%-kal jobban teljesítenek az egyszerű, sablon reklám e-maileknél. Míg az Instapage adatai szerint azok a cégek, akik az elmúlt időszakban igyekeztek a lehető leginkább személyre szabni hírleveleiket, a megnyitási rátákban nem kevesebb mint 29%-os növekedést tapasztaltak.

Ennek legfőbb oka az, hogy a perszonalizált levelek nem öncélúan várják el a figyelmet, hanem a kattintásra és az olvasásra szánt időért cserébe az adott célcsoport igényeit és érdeklődési köreit szem előtt tartva kínálnak is valamit cserébe.

A pandémia és a megnyitási arány kapcsolata

Előfizetői tartalom

Ezt az anyagot csak a Kreatív Kontroll előfizetői olvashatják. Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkiOS14 frissítés: minden hirdetőnek kellett, mint kígyónak a lábszárvédő
Következő cikkKerethatás – így hass titokban a vevő érzelmeire, hogy tényleg vásároljonKövetkező

Ezeket olvastad már?

Mit tegyél, ha az árajánlatodat visszautasítják? (És hogyan árazd profin a szolgáltatásod)

Ez a cikk nem arról szól, hogy a salesoldaladon hogyan vezesd be a terméked árát,

Elolvasom »

Generációs marketing 2021-ben: fókuszban a C-generáció

A generációk nemzetközi elnevezései és a  különböző korcsoportok 10-20 éves születési időszakokra bontása nem újkeletű

Elolvasom »

Eredményes marketingrendszerek építése

A cikk teljes terjedelmében a Kontent Évkönyvben lesz olvasható. Automatizmusokat, rendszereket építeni jó Nemcsak a szakmai érdekesség

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.