Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Landing page készítés nulláról (Az összes elem, amit legutóbb elfelejtettél)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Hogyan készítsek olyan landingoldalt, amely elad?, Tartalomkészítés, Tartalommarketing
  • Címkék: értékesítési szöveg, landing page, sales

Ez itt nem egy teljes szövegírási segédlet. Ez egy leltár. A landing page készítés alapjai szövegírói szemmel.

Ez a cikk segíteni fog neked, hogy bármilyen LP-típust készülj is írni, felkészülten vághass bele, pontosan ismerve, hogy mit és miért kell elhelyezned rajta, és hol kell alkalmaznod azokat a haladó technikákat, amelyeket már korábban bemutattunk (és persze itt is hivatkozok).

Ne húzzuk az időt.

Hogyan fogod terjeszteni?

Az első fontos kérdés, amit tisztáznunk kell, mert befolyásolni fogja, hogyan építed fel az oldalt.

Nagyon nem mindegy, hogy egy hírlevélkampányból, Facebook-hirdetésből vagy éppen egyszerre minden csatornádról irányítod ide a potenciális leadeket.

Ha egy csatornához egy landinget használsz (ajánlott), akkor sokkal jobban szegmentálhatod már az ismeretlen érdeklődőket is. Nem is beszélve arról, hogy jobban tarthatod a message match-et (ezt később elmagyarázom).

Ezt tehát már azelőtt tudnod kell, hogy magát a tervezgetést megkezdenéd.

Akár fel is hívhatod a figyelmet arra, hogy honnan jött az érdeklődőd. Az első bekezdésben írhatod, „örülök, hogy megláttál a hírfolyamodban, mert” vagy „életed legjobb döntése volt megnyitni a levelet és kattintani”. Ebből tudható, hogy pontosan ismered, honnan és miért jött, ezzel bizalmat építesz.

Térjünk át magára az oldalra.

Mit, miért, hogyan?

3 olyan alapvető információ van, amelyet az olvasódnak a landing page elolvasása (vagy akár skimmelése) után egyértelműen meg kell értenie.

  • Mit kínálsz neki?
  • Mit kérsz cserébe?
  • Mit kell tennie?

Az ezekre adott válaszaidnak nagyon konkrétan kell szerepeljenek az oldalon, ezért neked is tisztáznod kell magadban, mielőtt egyetlen szót is leírsz.

Kezdjük azzal, mit adsz te. Emlékszem egy workshopunkra, ahol menet közben fejtettük meg, hogy igazából nem is a leadek behozása a legnagyobb probléma, mert eléggé egyedi szolgáltatást kínált az ügyfél.

A kihívást inkább az jelentette, hogyan szűrjük ki a komolytalan érdeklődőket, mivel az egész folyamat első lépése – szükségszerűségből – egy helyszíni felmérés volt (egyben ez volt a csalitermék is), ami viszont túlságosan idő- és erőforrásigényes, ha nem vezet konverzióhoz.

Ha egyszerűen nekiestünk volna és írunk egy olyan szöveget, ami a lehető legtöbb embert juttatja a csalitermékig, konkrétan kárt okoztunk volna az ügyfélnek. Hát ezért fontos, hogy nagyon pontosan tisztázd a céljaidat.

Kitérek az ár-érték arányra is röviden (még ha nem is szeretjük ezt a kifejezést). Vajon amit kínálsz és kérsz, az minden szempontból egyensúlyban van?

Nem csak arra gondolok, hogy ne kérd be anyuka vércsoportját egy egyszerű hírlevél-feliratkozásért – az is gond, ha túl sokat adsz túl kevésért cserébe. Sőt, mindjárt többféle problémát is felvethet.

  • Egyfelől lehet, hogy csökkenti terméked érzékelt értékét (perceived value). Túl régóta velünk van a Teleshop ahhoz, hogy elhiggyem neked, a 100 ezer forintos késkészletet csak most megkapom 8 ezerért, meg még jár hozzá egy ló.
  • Másfelől viszont gyanúra adhat okot. Ha elhiszem, hogy a termék tényleg ilyen értékes, és mégis nevetséges az ellenértéke, akkor feltételezem, hogy a folyamatban van valami trükk, ahol többet akarsz tőlem kicsalni.

Ha hiteltelenül kis ellenértéket kérsz, annál már az is jobb, ha ingyen adsz valamit – ezt remekül mutatják azok a jellemzően facebookos webshopakciók, ahol csak szállítási költségért rendelhetsz meg kis értékű termékeket (órát, sörnyitót stb.). Tiszta sor, hogy ilyenkor nem az a termék a lényeg, az ára befektetés a leadszerzésbe, hiszen nagy forgalom irányul az oldalra. Ráadásul a közösségi médiából, ahol a vásárlók kommentjei testimonialként azonnal meg is erősítik, hogy nem átverni akarsz.

Végül: mit kell tennem, hogy lead legyek? Hogyan kaphatom meg a csalidat vagy a termékedet?

Ne hülyének nézz, de vezess végig a folyamaton. Mondd meg, melyik gombra kattintsak, az hová fog vinni, meddig fog ez tartani és mi lesz a végeredmény. E-mailben elküldesz egy e-bookot? A postás kihozza a csomagot? Magabiztosabban vágok bele, ha előre tudom, miért küzdöm át magam az űrlapjaidon és checkoutfolyamataidon.

Most, hogy ezeket tisztáztuk, kezdhetjük a boncolást.

A landing page anatómiája

Előfizetői tartalom

A landing page összes elemét láthatod bejelentkezés után.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkA UX a szövegírásban [11 tipp a jobb olvasói élményért]
Következő cikkHogyan készíts termékbemutató videót? [3 formula, amelyekkel könnyebb dolgod lesz]Következő

Ezeket olvastad már?

Content curation: érték tartalomkészítés nélkül

Ha ügyes vagy, akkor a tartalommarketing korában (a jelenre gondolok) adhatsz értéket úgy is, hogy

Elolvasom »

Bizalomépítés a bizalmatlanság korában: UGC és transzparencia

A reklámokban nem bízol, a médiában finnyásan válogatsz, a Facebookon álhírek lepik el az idővonalad.

Elolvasom »

Milyen leadmágnest használj? (5 típus, konkrét példák és a játékszabályok)

Te hogyan kéred el valakitől az e-mail-címét? Ha azt akarod, hogy minél nagyobb számban meg

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.