Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

Hogyan tudsz a Facebookról és a többi közösségi oldalról rengeteg látogatót szerezni?

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős posztot a közösségi médiára?, Ingyenes, közösségi média

2013 karácsonya előtt sok Facebook-oldal tulajdonosa panaszkodott arra, hogy az eddig produkált rajongói elérésük a töredékére (vagy szinte a nullára) zuhant.

Ez teljesen érthető, hiszen az ünnepeket rengeteg hazai és külföldi cég próbálja folyamatosan meglovagolni; logikus volt, hogy a Facebook a hirdetések számát az ingyenes megjelenések rovására növelte és fogja növelni a jövőben is.

Év elején ez javulásnak indult, majd a Valentin-nap és húsvét körül tapasztalt újabb eléréscsökkenés után ma ismét ott tartunk, hogy egy-egy ügyesen kiposztolt tartalommal akár 50–80%-os elérést is össze lehet hozni.

És itt most nem babás-cicás-kiskutyás posztokra kell gondolni, hanem olyan értékesítési célú bejegyzésekre, amelyek mondanivalója érdekes, hasznos az olvasóknak, és az eladási szándék és a marketing csak másodlagosnak tűnik.

Mi az alapvető gond a Facebook-oldalakkal?

Vannak olyan Facebook-oldal-tulajdonosok, akik szerint a legnagyobb közösségi oldal egyszerűen meglopta és átverte őket. Kisebb vagyont kötöttek el arra, hogy minél több rajongót szerezzenek, most pedig ismét fizetniük kell azért, hogy a sok pénzért megszerzett rajongóikat el is érjék.

A helyzettel nem tudsz mit kezdeni. Ez van.

Gyakorlatilag két lehetőséged van

  1. Fizetsz azért a Facebooknak, hogy a lehető több rajongódat elérd.
  2. Olyan posztokat teszel ki, melyek izgalmas, érdekes tartalmak, és az emberek maguktól osztják meg minél többfelé.

A csavar az egészben az, hogy ha fizetsz azért, hogy elérd a látogatóiadat, unalmas, sablonos bejegyezésekkel akkor sem fogsz semmire jutni, legfeljebb csak a pénzedet égeted el. Vagyis mindenképpen érdekes, hasznos tartalmakat kell közzé tenned.

Ebben szeretnék most neked segíteni.

Kreatív Kontroll Kft.

Hogyan lehet látogatókat szerezni a Facebookról és a többi közösségi oldalról? 3 bevált lépés!

  1. A kiposztolt tartalom mindig egy adott weboldalra csábítsa át a Facebookos rajongókat (pl. a céges oldalra). Vagyis egy önmagában feltöltött kép vagy videó nem jó megoldás. Mindig kell hozzá egy link is. (Itt hozzáteszem, hogy a külső hivatkozást tartalmazó posztok elérése arányaiban valójában alacsonyabb, hiszen a Facebook nem szeretné a felületéről elcsatornázni a látogatókat, azonban a konverzió mégis a legtöbbször a weboldaladon valósul meg: tehát akkor jársz jól, ha átkattintanak, és ott megtörténik a kívánt hatás, például vásárolnak tőled.)
  2. A kiposztolt tartalom csábító, figyelemfelkeltő címmel készüljön el (Pl. „Tudtad, hogy 10 emberből 9 nem meri ezt a cikket 3 sornál tovább olvasni?!”).
  3. A tartalom a céloldalon azt tükrözze, amit a címe is mutat.

Vagyis a „Megújultunk!”, „A nézzétek meg az új fűnyírónkat” jellegű bejegyzéseket el kell felejteni.

Ami eddig fel sem tűnt neked

A Facebookon és a többi közösségi oldalon nem a konkurenseiddel versenyzel. A fő vetélytársaid főleg a bulvár- és a trashmagazinok, amelyek brutális címekkel és lájkvadász témákkal sokkolják az embereket. Vagyis az általuk magasra állított ingerküszöböt kell túlszárnyalnod, nem pedig a konkurensek ajánlatait.

Pár valós példa, hogy miről is beszélek (ezek létező cikkek!):

  • „Abszurd borzalom: borz falta fel a celeb-hasonmás törpe-p*rnósztárt”
  • „Ismét lebukott a Való Világ nevű kamushow”
  • „Így tartsa életben a gyerekét a játszótéren”
  • „100 millió terhességből egyszer látnak ilyet az orvosok”
  • „Conchita Wurst, a szakállas nő nyerte a 2014-es Eurovíziós Dalfesztivált”

Gondolom ezek után már érted, miről is beszélek…

Lapos, általános, unalmas cikkekkel és címekkel akkor sem fogsz sok embert a weboldaladra csábítani, ha napi 12 órában lapátolod a pénzt a Facebook kasszájába.

Mi a megoldás?

Ha most elkedvetlenedtél, hogy ezekkel nem lehet versenyezni, akkor tévedsz. Itthon több ügynökség is foglalkozik kreatív szövegírással, közülük emelkedik ki a Kreatív Kontroll, akiket érdemes megbízni az izgalmas és látogatómágnes tartalmak előállításával.

Dolgoztak már a Netrisknek, a Tescónak is, így az sem fog nekik gondot okozni, ha a Te vállalkozásod profiljában kell olyan cikkeket írniuk, amik méltó versenytársai lesznek a fenti tartalmaknak is.

(A cikk a Motivátor webmagazinban jelent meg, köszönöm nekik az ajánlást – Zoltán)

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkEzt tedd, hogy a céges blogod erős linkeket hozzon
Következő cikkHogyan fogunk veled dolgozni?Következő

Ezeket olvastad már?

Lopd el ezt a tartalommarketing-előadást!

Igazi marketingcsemegével kedveskedünk. Adott a Privátbankár Webstratégia 2015 rendezvénye, ahol előadtam, ebben a cikkben pedig

Elolvasom »

Másolhatatlan content: ezért a marketing jövője a felhasználói tartalom

Mondják, hogy akinek kalapácsa van, az mindent szögnek néz. Látom elharapózni azt a hozzáállást, hogy

Elolvasom »

Szakmai elemzés: ezt gondolja a szövegedről egy marketingszöveg-író

Ritkán adódik ilyen különleges alkalom, hogy egy szöveg szakmai elemzését bemutathatom. Általában az elemzéseknél fel

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.