Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

Trump és a tartalommarketing

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Trendelemzés
  • Címkék: storytelling, tartalommarketing

Miért lett Donald J. Trump az Egyesült Államok 45. elnöke?

Olyan kérdés ez, amire valószínűleg sokan és sokáig keresik majd a választ.

  • Miben volt jobb, mint Hillary Clinton?
  • Mit csinált jobban és hatékonyabban?
  • És tanulhatunk-e tőle valamit?

Bármit is gondoljunk Trumpról, ne kövessük el azt a hibát, hogy lebecsüljük (úgy, ahogy azt ellenfelei tették). Érdemes egy kicsit a kampánya mögé nézni.

Előző héten arról írtunk, hogy milyen tartalommarketinges eszközöket használt a leköszönő elnök, Barack Obama, és hogy miképp használhatod fel te ezeket a paneleket.

Jöjjön most ugyanez Donald Trumppal.

via AFP

Felülnézet

A kérdés a következő: mi volt Trump taktikája?

Nagyrészt az, hogy kiválasztott egy kulcskérdést (bevándorlás), és ráállította a nehéztüzérséget. Egy szőnyegbombázás nem tud olyan hatékony lenni, mint amilyen eredményes és kíméletlen volt Trump ezen a téren.

Érdemes megnézni az új elnök honlapját, különösen a Positions almenüt: 2 kiemelt pontot látunk, és a bevándorlás mellett az egészségügyi reformra helyezték a hangsúlyt a kampányban. Precízen, gondosan kiválasztott témák ezek, amelyekre érzékenyen reagál az amerikai társadalom, és amiről mindenkinek van véleménye.

E témák tehát ideális vitaindítók, bármit is mond róluk az ember.

Tessék csak lejjebb görgetni, és látni fogod azt is, hogy Trump és csapata amúgy milyen platformokra helyezte a hangsúlyt:

  • Twitter (erről órákat lehetne regélni)
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

A honlap maga amúgy letisztult, nemzeti színekben (kékben, pirosban és fehérben) pompázik, könnyű kezelni, és ahogy azt Obamánál is láttunk, itt is kiemelt szerepet kap az adományozás. Kis összegeket látunk, de leveszik a terhet a vállunkról, és a 10, a 25, az 50 és a 100 dolláros adományok közül választhatunk a főoldalon.

A rövid üzenet alatt feliratkozási lehetőség (mi más, akárcsak Obamánál), ezek mellett elérhetők innen:

  • a sajtóközlemények
  • a galéria
  • az áruház
  • vagy épp a naptár

A Trumppal kapcsolatos aktuális híreket a Content Center alatt tekinthetjük meg, és a weblap böngészésekor adja magát az összehasonlítás Obama oldalával, hiszen nagyon sok a közös pont, és úgy tűnik, hogy az előző elnök által használt best practice-ek tökéletesen megjelennek az utódnál is.

9 dolog, amit telibe talált

Trump nemcsak kiválasztott egy kulcskérdést, hanem képes volt arra is, hogy:

  1. mindvégig autentikus legyen
  2. világosan lekommunikálja saját üzenetét
  3. megfelelően démonizálja ellenfelét (végy egy antagonistát)
  4. előnyt kovácsoljon a kudarcaiból (csődeljárások egyenlő tapasztalat és leleményesség)
  5. kimondja, amit mások féltek kimondani
  6. erős hálózatot építsen
  7. perkáljon arra, amire kell
  8. ne perkáljon arra, ami nem elég hatékony
  9. türelmes legyen (kitartson amellett, amit eltervezett)

És nem utolsósorban egy kicsit alakított a negatív reklám is reklám szlogenen (amit kevesebbszer igaz, mint ahogy egy átlag kkv-s gondolja), és elfogadta, hogy egy elnökválasztás során kb. minden hír, ami megjelenik vele kapcsolatban, az jó dolog.

Minél többet beszélnek Trumpról, az annál inkább Trump malmára hajtja a vizet. Ráadásul a választás sok dologban hasonlít ahhoz, mint amikor az embereket megpróbálod rábírni arra, hogy a te termékedet vagy szolgáltatásodat válasszák: jobb dolguk is akad ennél, és a döntő pillanatban szeretnek kifogásokkal élni, kifarolni.

A híres kézmozdulat (via abcnews.com)

Az angol nyelvben „ground game"-nek hívják azt a folyamatot, amikor a jelölt kikényszeríti a lakásaikból a választókat, és az urna elé csalogatja őket. Obama ebben zseniálisat alkotott 2008-ban és 2012-ben is.

A ground game szerepe

Shana Pearlman épp ennek a fontosságát emeli ki, és vetíti rá a marketingszakmára. A ground game ugyanis legalább ennyire fontos nekünk, marketingeseknek is, mint a politikusoknak.

Ügyelnünk kell arra, hogy az általunk közvetíteni szándékozott üzenet ott legyen az emberek fejében, és hogy rá tudjuk őket venni a cselekvésre.

Pearlman szerint a tartalommarketingeseknek a tartalom tölti be ugyanazt a szerepet, amit választások idején a fentebb említett kampánymunka: nem elég a kontent maga, azt ugyanis el kell juttatni a megfelelő olvasóhoz (a megfelelő időben), akik azáltal megkapják a választ a saját problémájukra.

Arra például nemcsak Trump, de Clinton is ügyelt, hogy üzenetét a lehető leghatékonyabban becélozza a legfontosabb célcsoportnak (előbbi esetben a fehér szavazóknak, utóbbi esetben a nőknek). Ezért kampányolt sokat Trump Wisconsinban, Michiganben és Pennsylvaniában, hiszen célcsoportjából itt van bőven akadt. A csalódott fehér munkásosztály Mekkája ez a három környék.

És miközben Trump ontotta magából a beszédeket, ügyelt arra, hogy kommunikációja:

  • könnyedén felismerhető elemeket tartalmazzon
  • és kristálytiszta mondanivalóval rendelkezzen

Ehhez pedig olyan tartalmakat készítettek, amelyek kielégítették a célcsoport elvárásait, és amiket tökéletesen finomra hangoltak az elvárásoknak megfelelően. Azt adták a célcsoportok tagjainak, amit azok vártak.

Twitter

Mi az, amit a legtöbb cég igyekszik követni az olyan felületeken, mint a Twitter?

via media.graytvinc.com

Egyrészt ne mondj negatív dolgot a konkurenciádról (ne csinálj belőle mártírt), másrészt válaszd szét a munkádat és a magánéletedet, harmadrészt pedig légy óvatos, amikor a kritikákra válaszolsz, nehogy egy rossz replika miatt nagyobb bajt csinálj.

Nos, Trump nem akarta ezeket a szabályokat követni, és itt lehet választ adni arra a kérdésre, hogy vajon miért lehetett sikeres, miközben olyan dolgokat mondott, amik hatalmas felzúdulást keltettek? Trump pontosan tudta ugyanis, hogy mit és miért csinál.

Nézzük, hogy ez mit jelent:

  • Nem beszélt félre, nemcsak vakon lövöldözött bele a világba, hanem tisztában volt azzal, hogy miről beszél. Megvolt a stratégia, tudta, hogy milyen témákat kell felhoznia, és milyen vasat kell ütnie. Lásd: illegális bevándorlás.
  • Átgondoltan fogalmazta meg a mondanivalóját, de megtartotta a véletlenszerűség álcáját. Kiszámíthatatlan volt.
  • Kommunikációjában erős jelzőket használt (a „crooked Hillary” és a „kicsi Marco” és a „lying Ted” kiváló példa erre). Ezekkel mind sugallt, Marco Rubio esetében például arra, hogy alkalmatlan jelölt.
  • A Twitter hátrányát (nevezetesen azt, hogy egy üzenet maximum 140 karakter hosszú lehet) a saját előnyére tudta fordítani. Úgy írt, mintha csak rövid nyilatkozatokat tenne („sound bite”). Az üzeneteket tökéletesen megkomponálta: tömörség, frappáns lezárás. Ezeket a tweeteket egyszerű megjegyezni, és nagy a csábítás a megosztásra.

Csak egy példa:

I’m not proud of my locker room talk. But this world has serious problems. We need serious leaders.

Trump naponta legalább 10 tweettel borzolta a kedélyeket, és nem pihent, mindig adott valamit, amiről beszélni lehetett. Hogy kiket ért el ezzel? Azokat, akik sokat lógtak online, és azokat, akik állandóan valami friss dologra (érdekességre) vágytak.

Trump kiválóan komponálta meg tweetjeit, ahogy azt a Nerdwriter elemzésében is láthatod:

Facebook

A közösségi média nemcsak egy marketingeszköz: Trump tudta, hogy a Twitter és a Facebook egy kommunikációs platform, ahol több millió amerikai beszélget minden egyes nap. És tudta, hogy bár a Twitteren borzasztóan erős, a Facebookot sem hanyagolhatja.

A nemzetközi szakemberek a megerősítési torzításról beszélnek, amely egy tipikus emberi viselkedés: arra a helyzetre utal, amikor olyan információkat részesítünk előnyben, amelyek saját prekoncepciónkat igazolják.

Az esetünkben ez lehet egy adott stratégia vagy csatorna kiemelt használata (mert azt gondoljuk jónak), de ez nem szerencsés, hiszen ezzel megakadályozhatjuk azt, ami a marketing célja. Nevezetesen elérni az embereket és vásárlókká (választókká) tenni őket.

Nem véletlenül találták ki az objektív mérőszámokat, és nem véletlenül tartják a szakemberek fontosnak például az A/B-tesztelést, ami megmutatja, melyik megoldás hatékonyabb.

És ezért van az, hogy Trump kampánya nemcsak a Twitter-sziporkákról szólt, hanem arról, hogy a hirdetésekkel miképp lehet elérni a választókat a Facebookon. Hovatovább egyesek szerint az elnökséget Trumpnak a Facebook nyerte meg a felszín alatt (kevésbé látványosan), nagyrészt azért, mert 250 millió dollárt kalapáltak össze kampányra a közösségi oldal segítségével.

Aztán legalább ennyit (de inkább sokkal, de sokkal többet) költöttek hirdetésekre, amiket persze precízen becéloztak.
A republikánus párt adatainak segítségével ugyanis elkezdtek egy saját adatbázist építeni, és végül 220 millió amerikairól gyűjtöttek be információkat, így a becélzott embereknek megfelelő üzenetet tudtak eljuttatni. Ehhez 100 000, eltérő dizájnnal rendelkező landing page-t generáltak le szoftveresen, és ezekre érkeztették a nagyérdemű tagjait.

Brad Parscale, Trump kampányának digitális igazgatója nemes egyszerűséggel csak ennyit mondott:

A Facebook és a Twitter miatt nyertük meg az elnökséget.

A közösségi média új alapokra helyezte azt, ahogyan egy elnökjelölt beszél a nyilvánossággal. Ma már megkerülheti a média szűrőit (amely még a legobjektívebb tájékoztatással is szükségszerűen torzít valamennyit, hiszen másodkézből adja az információt), és közvetlenül kommunikálhat a választókkal.

Csak halkan mondjuk: az Internet Marketing Inc. szerint 1,2 milliárd dollárt (kb. 346,5 milliárd forintot) költöttek el a felek az elnökválasztási kampány során digitális marketingre. Azért az nagyon sok pénz.

Az előfizetők zárt csoportjában elemeztük Trump Facebook-hirdetéseit.

YouTube

A sarokszámok:

  • 105 ezer feliratkozó
  • 27 millió megtekintés
  • cirka 200 videó

Nem egy obamai magasság, de attól még nem szabad lebecsülni. Bár a videók nem játszottak olyan fontos szerepet Trump kampányában, mint például elődjénél, de az újonnan megválasztott elnök is ügyelt arra, hogy variálja az általa kiadott tartalmakat.

A Clintonnal közös viták mellett egy sor Clinton-ellenes videót is láthatunk, ahol Trump letisztult üzenetet közvetít (Amerika nem biztonságos, de az lesz; nem erős, de az lesz).

Külön érdekesség az az anyag, amin valószínűleg többet agyaltak, mint amennyit a megvalósítására rászántak és költöttek:

Pátoszos zene (mintha csak a Transformerst hallatnánk), baljós üzenet (utolsó esély, Amerika szenved), de a nép nemet mondhat, és november 8-án választhat. Szerény véleményem szerint egy kicsit túltolták a kapitálisokat meg a teljes képernyőt beborító szövegeket, de a végeredmény nem engem igazol. Elvégre győzött, nem?

És akkor egy kis démonizálás:

A 2016. október 12-én megjelent videót amúgy inkább egy másik érdekesség miatt mutatom. Trump kampánycsapata állítólag egy utolsó rohamot indított azt követően, hogy az előrejelzések földindulásszerű Clinton-győzelmet jósoltak a választások előtt néhány héttel.

Más lehetőség nem lévén, a cél az ellenfél befeketítése volt, de persze a saját üzenet is megjelenik, ugyanúgy sallangmentesen. A videó ennek mintájára arról szól, hogy:

  • nehéz időszak elé nézünk
  • Clinton már korábban is cserbenhagyta az országot
  • most is cserben fogja

És látjuk, ahogy Hillary Clinton köhög és beteg, utalva a híres tüdőgyulladásos esetre. 30 másodpercben, ügyesen démonizálva, kiutat adva, leegyszerűsítve az üzenetet.

Storytelling

Nem véletlenül jön most az egyik kedvenc részem, és nem véletlenül hoztam fel a fentebbi videót példának, hiszen Trump kampányának fontos eleme volt a storytelling.

Nem csak saját magát kellett felépíteni, de le kellett rombolnia ellenfelét, ezt pedig mivel lehetne jobban végrehajtani, mint néhány jól időzített történettel?

Fikció vagy valóság, nem ez a lényeg, hanem az, hogy a dramaturgia nem pihent. A példákat valószínűleg te is ismered:

  • Az establishment Trump ellen szövetkezik. A háttérhatalom Washingtonban nem a nép javát szolgálja, de ott van a szerencsét próbáló, viharban egyedül kormányzó Trump, aki azért száll harcba népmesei hősként, hogy az országot kivezesse a bajból.
  • Amerika képtelen megvédeni a határait, miközben Mexikó sokkal okosabb, hiszen megszabadul azoktól, akik nem számítanak jó munkaerőnek. Foglalkozzon az illegális bevándorlókkal Amerika.
  • Egyes külföldi országok ellopják a munkát az amerikai emberek elől, és ebben az Obama-kormányzat még asszisztált is. Kit hibáztathatunk? Mexikó mellett Kínát, meg a szupergazdag cégvezetőket (például a Fordnál), akiket nem érdekelt a fehér munkásosztály sorsa. Csak a profit.

De felhozhatnánk példának az egészen 2006-ig visszanyúló Trump–O'Donnell-konfliktust, illetve azt az állítást, hogy a médiában mindenki az ő bukására játszik, és kis túlzással neki csak ellenfelei vannak.

Donald Trump kiváló storyteller, aki szeret történeteket mesélni (fabrikálni?), és képes arra, hogy azokat rezzenéstelen arccal elmondja. Nem zökkentik ki, nem zavarják meg, és mindig eléri, hogy amikor kiállnak mellette a követői, akkor egyúttal valamivel szembe is helyezkedjenek automatikusan.

Mark McKinnon szerint a választók vonzódnak ahhoz, aki képes egy jó storyline elmesélésére, és Trump csak mesélt, csak mesélt. Egy kampányban ugyanis rengeteg dolog történik, és naponta változnak a széljárások. Egy sztori viszont állandó lehet.

Hogy miképp? Felállítasz egy fenyegetést vagy egy lehetőséget; megmutatod az áldozatokat (legyen szó a fenyegetésről vagy a lehetőség elszalasztásáról); exponálod az ellenséget; prezentálod a megoldást. És végül lerántod a leplet a hősről.

Donald Trump egy történetmesélő, egy szórakoztatóipari termék a politika száraz szereplői között, és az általa használt panelek kiemelték a szürkék riválisok közül.

Tanulhatunk tőle:

  1. Tudd, hogy ki a célcsoportod.
  2. Légy konzekvens és autentikus, és kezdj el beszélni a célcsoportod tagjaihoz.
  3. Legyen világos, hogy mi az üzeneted. Takarítsd meg az üzenetedet a nem oda való dolgoktól, és sallangmentesen közvetítsd a lényeget.
  4. Használd a közösségi médiát és a videót.
  5. Plusz: mindig legyen egy jó sztorid!

Nos, izgalmas 4 évnek nézünk elébe.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkAz élőbeszéd és a „vállalhatatlan” első vázlat ereje (írói minikurzus, 2. rész)
Következő cikk6 marketingtrend, amelyről a cégek 98%-a lemaradKövetkező

Ezeket olvastad már?

Crowdfunding és tartalommarketing: hogyan építs profi kampánnyal bizalmat 4 lépésben

Meg tudsz győzni, hogy pénzt adjak egy ígéretre? Ha a válaszod nem, esetleg hezitálsz, akkor

Elolvasom »

Új linképítés: Wikipédia-link a weblapodnak

A 2012-es nagy Google-algoritmusfrissítések után drasztikusan esett a hagyományos linképítés jelentősége a keresőoptimalizálásban. Most már

Elolvasom »

Lazán kapcsolódó tartalom: kapcsolatfüggőséged az on-brand tartalommal

Te mennyire vagy bátor? Legtöbbet hangoztatott alapvetésünk talán, hogy ha írsz, ne a cégedről, ne

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.