Ez a cikk nem arról szól, hogy a salesoldaladon hogyan vezesd be a terméked árát, vagy a webáruházadban hogyan jelezd az árakat.
Ez a cikk abban segít, hogy hogyan kommunikáld a megrendelőidnek az áraidat, mi csinálj és mit ne csinálj, és mit tegyél, ha valaki szerint túl magas az ár. És hogyan csökkents árat árcsökkentés nélkül. És miért ne csökkents soha árakat.
Tehát a cikk tanulságait az inboxodban tudod hasznosítani.
Ha szolgáltató vagy és árajánlatokat adsz, akkor ezt a cikket olvasd el.
Az egész cikk előfizetős, mert itt a saját tapasztalatainkat és árazási taktikáinkat mutatjuk meg. Itt tudsz csatlakozni az előfizetők egyre sikeresebb és egyre bővebb táborához (megéri).
Előfizetői tartalom
Az árazási taktikáinkat előfizetőink már olvassák. Ne maradj le tőlük.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.