Így adj el pénzzel (egy levél, amit azonnal át akarsz ültetni a saját kampányodba)

Képzeld el azt, hogy kapsz egy levelet postán – sima fehér boríték, nem tűnik reklámnak, tehát kibontod. A levél tetején egy 1000 forintos bankjegy virít. Vajon elolvasod a levelet? Legalább az elejét megnézed, hogy ki és miért küld neked pénzt? Ne vicceljünk egymással, persze, hogy elolvasod. Nézzük, hogy mi ez az egész, és hogyan tudod felhasználni a saját kampányaidban.  

A birodalmakat felépítő figyelem

  Figyelem nélkül a reklámod nem létezik. Ha a célcsoportod nem olvassa el, akkor lényegtelen, hogy milyen szép a dizájn, milyen jó a szövegezés, és milyen lelkesen fogadta el az ügyvezető – a reklámod valódi súlyát mindig a piac mérlegén méred. Következésképp a reklámod első és legfontosabb feladata az, hogy az olvasódat meggyőzze arról, hogy olvassa el a legelső mondatot – ezt a főcímeddel éred. Ilyenkor indoklod meg a kontaktust (hogy miért írtál) és építed fel a reklámanyagod értékét (hogy ne tegye félre, hanem valóban olvassa el ott és akkor). Közhelyszerűvé válik már ezen a blogon, de a főcímed egyetlen célja az, hogy rávegyen az első mondat elolvasására – de bizony nehéz feladat ez.  

Tehát a levélkezdés

Read More